Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[ HELP ] Voorgedraaide Joints

[ HELP ] Voorgedraaide Joints

42 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
@
@#$% JAAP %$#@Lid
01-01-2024, 00:00
#1
splifftail zei:
Wel beste Jaap, 14 jaar oud en je zit in de 3e klas van Sprengeloo Apeldoorn, discretie is een schone zaak.... :grin:
Klik om te vergroten...

zeg nou maar gewoon wat je bedoelt :grin:
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#2
@#$% JAAP %$#@ zei:
splifftail zei:
Wel beste Jaap, 14 jaar oud en je zit in de 3e klas van Sprengeloo Apeldoorn, discretie is een schone zaak.... :grin:
Klik om te vergroten...

zeg nou maar gewoon wat je bedoelt :grin:
Klik om te vergroten...

Dat snap je wrs toch pas als je 18 bent...of voor een gesloten deur van smartshop staat, of van je moeder huisarrest krijgt.... :mrgreen:
@
@#$% JAAP %$#@Lid
01-01-2024, 00:00
#3
splifftail zei:
@#$% JAAP %$#@ zei:
splifftail zei:
Wel beste Jaap, 14 jaar oud en je zit in de 3e klas van Sprengeloo Apeldoorn, discretie is een schone zaak.... :grin:
Klik om te vergroten...

zeg nou maar gewoon wat je bedoelt :grin:
Klik om te vergroten...

Dat snap je wrs toch pas als je 18 bent...of voor een gesloten deur van smartshop staat, of van je moeder huisarrest krijgt.... :mrgreen:
Klik om te vergroten...

of je legt het uit :mrgreen:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
@#$% JAAP %$#@ zei:
of je legt het uit :mrgreen:
Klik om te vergroten...

volgens mij heeft de wiet zijn kleine fragiele hersentjes al aangetast..
hopeloos verloren :rock:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
splifftail zei:
@#$% JAAP %$#@ zei:
Extisi zei:
Hoe krijg je mee dan? Je bent 14 toch?
Laat je een vriend voor je halen, vraag dan is wat voor soort hij haalt. Want dat weet je niet als je zelf niet gaat.
Klik om te vergroten...

In de Smartshop van Apeldoorn geven ze aan minderjarige mee, die mensen daar hebben 1 klant per dag ofzo.. dus zijn ze gaan beginnen met het verkope van hasj en wiet
Klik om te vergroten...

En beste Jaap, dat heb je dan bij deze om zeep geholpen. Jammer voor jou. Maar goed 14 jaar, eerst maar eens 18 worden dan he...don't blow it, eerst je school maar ns afmaken. Kanker zeg.
Klik om te vergroten...
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aight, 14 jaar, en nu al dagelijks aan het blowen. En dat 3 keer per dag!
Ik zie een rooskleurige toekomst voor jou! Dat jou ouders dit goedkeuren is echt uit den boze.

Maargoed, ik vind het wel grappig xD. Lekker doorgaan joh, verneukt je toekomst niet ofzo.
Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen toch?


(sarcasme moge duidelijk wezen)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mirrorball zei:
Aight, 14 jaar, en nu al dagelijks aan het blowen. En dat 3 keer per dag!
Ik zie een rooskleurige toekomst voor jou! Dat jou ouders dit goedkeuren is echt uit den boze.

Maargoed, ik vind het wel grappig xD. Lekker doorgaan joh, verneukt je toekomst niet ofzo.
Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen toch?


(sarcasme moge duidelijk wezen)
Klik om te vergroten...
nee hoor, "dat kan bij mij niet gebeuren, ik heb het in de hand" :rolleyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#8
"Ik heb het in de hand. Dat overkomt mij niet."
Dat hoorde ik mezelf zó vaak zeggen toen ik begon met blowen. En nu rook ik elke dag wel een paar..
Ik sta op en denk: "Hoe ga ik hem vandaag weer regelen."
Het is zo gebeurd, vind ik . :flushed:
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#9
Extisi zei:
"Ik heb het in de hand. Dat overkomt mij niet."
Dat hoorde ik mezelf zó vaak zeggen toen ik begon met blowen. En nu rook ik elke dag wel een paar..
Ik sta op en denk: "Hoe ga ik hem vandaag weer regelen."
Het is zo gebeurd, vind ik . :flushed:
Klik om te vergroten...

De mens is een autonoom wezen, waarom doe je dan iets dat je eigenlijk niet wilt dan? Bij topic over craving in subforum cocaine staat goede en bruikbare info hierover. Geluk!
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Omdat het mij niet echt interesseerd of ik elke dag blow...
ik voel me er goed bij :) Ik wilde alleen zeggen dat heel veel mensen denken: "Oooh het blijft maar bij 1 keer. Of misschien een paar keer! Elke dag gebruiken? Mij gebeurt dat niet!"
Maarja, dat gebeurd bij sommige dus wél. :) En dat vinden veel mensen erg, dat ze een soort van verslaafd zijn, maar ik vind dat niet zo erg..
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#11
Extisi zei:
Omdat het mij niet echt interesseerd of ik elke dag blow...
ik voel me er goed bij :) Ik wilde alleen zeggen dat heel veel mensen denken: "Oooh het blijft maar bij 1 keer. Of misschien een paar keer! Elke dag gebruiken? Mij gebeurt dat niet!"
Maarja, dat gebeurd bij sommige dus wél. :) En dat vinden veel mensen erg, dat ze een soort van verslaafd zijn, maar ik vind dat niet zo erg..
Klik om te vergroten...

Ligt er ook een beetje aan of je een rugengraat hebt ja of te nee,,maar indd,,het komt vaak genoeg voor. en daarbij kan ik me het wel voorstellen dat mensen het erg vinden dat ze ergens aan "verslaafd" zijn geraakt.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik haal nooit voorgedraaide meer. Zonde van het geld als je zelf kan draaien.
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#13
@#$% JAAP %$#@ zei:
Extisi zei:
Hoe krijg je mee dan? Je bent 14 toch?
Laat je een vriend voor je halen, vraag dan is wat voor soort hij haalt. Want dat weet je niet als je zelf niet gaat.
Klik om te vergroten...

In de Smartshop van...
Klik om te vergroten...

Als je dat zo wilt houden zou ik het maar uit je post halen.. Denk dat ze dat bedoelen :rolleyes:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Tolerantie, trut.
Klik om te vergroten...

HAHA HARD +1
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#15
stevenkeuh zei:
ExceptionalInsight zei:
Tolerantie, trut.
Klik om te vergroten...

HAHA HARD +1
Klik om te vergroten...
Realiteit is nu eenmaal zo.
R
Rastafari88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
TrippyShit zei:
Dat zit gewoon tussen je oren. Zelfs toen ik 2jaar blowde werd ik nog relaxt stoned van minder dan een halve gram in een jointje. Je bent niet pas stoned als je alleen maar stom zit te lachen enzo he. Helemaal als je elke dag rookt en zoveel dan wordt je op het laatst gewoon relaxt van blowen. Tuurlijk zijn er ook lachkicks enzo maar niet zoals vroeger. Pas als je 30jaar rookt kan ik me voorstellen dat je er een gram in moet gooien om relaxt stoned te worden. Na 1 jaartje hoor je van een halve gram in je joint nog gewoon stoned te worden. Dat zit gewoon tussen je oren. Mijn mening..
Klik om te vergroten...

Irie bredren,

Heb hier niks aan toe te voegen. :stoned:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jaap Jaap Jaap , stop met blowen , wacht nog 4 jaar en leer er verstandig mee om gaan...
meer kan ik je niet zeggen...
Geduld word beloond en neem geen onnodige risico's
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#18
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, mee eens., Helamaal.
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#19
honingolie zei:
haha wat een jaapie.
Klik om te vergroten...
van de gouden kooi :)
@
@#$% JAAP %$#@Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik leg jullie even mijn situatie uit:

Ik ben Jaap, 14 jaar oud en zit in de 3e klas van Sprengeloo Apeldoorn.
Ik blow nu ongeveer een jaar lang, en sinds 2/3 maanden dagelijks.
Vroeger rookte ik altijd voorgedraaide joints en werd ook altijd,
altijd KÁNKÉR stoned. Maar nu ik zelf ben begonnen met me jointjes
te draaien word ik van 1 jointje gewoon niet meer stoned. Pas als
ik er een gram wiet inflikker word ik een klein beetje stoned.
Ik rook nu op een normale schooldag, ( van 8:00 tot 16:00 ) 3 joint.
1tje rook ik op de fiets onderweg naar school, in de morgen dus.
Als ik thuis kom kan er wel een Jointje bij en voordat ik ga slapen
is het ook heerlijk om nog een lekkere hasj joint door de kop te
trekken. Ikzelf gooi nooit zo heel veel wiet in me joint, maar ik
versprijd het gewoon goed en m'n jointjes roken altijd wel lekker
weg. Ik gooi in 1 jointje waarschijnlijk 0.2 gram, niet al te sterke
wiet van de Smartshop.

Nou heb ik 2 vragen aan jullie:

1 - Hoe kan het dat ik van voorgedraaide kanker stoned word
en van zelf gedraaide niet ?

2 - Hoeveel wiet/hasj gooien jullie in je jointje? Bijv. 1 gram,
0,5 gram enz..

:stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."