#1
splifftail zei:Wel beste Jaap, 14 jaar oud en je zit in de 3e klas van Sprengeloo Apeldoorn, discretie is een schone zaak....![]()
zeg nou maar gewoon wat je bedoelt
splifftail zei:Wel beste Jaap, 14 jaar oud en je zit in de 3e klas van Sprengeloo Apeldoorn, discretie is een schone zaak....![]()
@#$% JAAP %$#@ zei:splifftail zei:Wel beste Jaap, 14 jaar oud en je zit in de 3e klas van Sprengeloo Apeldoorn, discretie is een schone zaak....![]()
zeg nou maar gewoon wat je bedoelt![]()

splifftail zei:@#$% JAAP %$#@ zei:splifftail zei:Wel beste Jaap, 14 jaar oud en je zit in de 3e klas van Sprengeloo Apeldoorn, discretie is een schone zaak....![]()
zeg nou maar gewoon wat je bedoelt![]()
Dat snap je wrs toch pas als je 18 bent...of voor een gesloten deur van smartshop staat, of van je moeder huisarrest krijgt....![]()

@#$% JAAP %$#@ zei:of je legt het uit![]()

splifftail zei:@#$% JAAP %$#@ zei:Extisi zei:Hoe krijg je mee dan? Je bent 14 toch?
Laat je een vriend voor je halen, vraag dan is wat voor soort hij haalt. Want dat weet je niet als je zelf niet gaat.
In de Smartshop van Apeldoorn geven ze aan minderjarige mee, die mensen daar hebben 1 klant per dag ofzo.. dus zijn ze gaan beginnen met het verkope van hasj en wiet
En beste Jaap, dat heb je dan bij deze om zeep geholpen. Jammer voor jou. Maar goed 14 jaar, eerst maar eens 18 worden dan he...don't blow it, eerst je school maar ns afmaken. Kanker zeg.
nee hoor, "dat kan bij mij niet gebeuren, ik heb het in de hand"Mirrorball zei:Aight, 14 jaar, en nu al dagelijks aan het blowen. En dat 3 keer per dag!
Ik zie een rooskleurige toekomst voor jou! Dat jou ouders dit goedkeuren is echt uit den boze.
Maargoed, ik vind het wel grappig xD. Lekker doorgaan joh, verneukt je toekomst niet ofzo.
Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen toch?
(sarcasme moge duidelijk wezen)

Extisi zei:"Ik heb het in de hand. Dat overkomt mij niet."
Dat hoorde ik mezelf zó vaak zeggen toen ik begon met blowen. En nu rook ik elke dag wel een paar..
Ik sta op en denk: "Hoe ga ik hem vandaag weer regelen."
Het is zo gebeurd, vind ik .![]()
Extisi zei:Omdat het mij niet echt interesseerd of ik elke dag blow...
ik voel me er goed bijIk wilde alleen zeggen dat heel veel mensen denken: "Oooh het blijft maar bij 1 keer. Of misschien een paar keer! Elke dag gebruiken? Mij gebeurt dat niet!"
Maarja, dat gebeurd bij sommige dus wél.En dat vinden veel mensen erg, dat ze een soort van verslaafd zijn, maar ik vind dat niet zo erg..
@#$% JAAP %$#@ zei:Extisi zei:Hoe krijg je mee dan? Je bent 14 toch?
Laat je een vriend voor je halen, vraag dan is wat voor soort hij haalt. Want dat weet je niet als je zelf niet gaat.
In de Smartshop van...

ExceptionalInsight zei:Tolerantie, trut.
Realiteit is nu eenmaal zo.stevenkeuh zei:ExceptionalInsight zei:Tolerantie, trut.
HAHA HARD +1
TrippyShit zei:Dat zit gewoon tussen je oren. Zelfs toen ik 2jaar blowde werd ik nog relaxt stoned van minder dan een halve gram in een jointje. Je bent niet pas stoned als je alleen maar stom zit te lachen enzo he. Helemaal als je elke dag rookt en zoveel dan wordt je op het laatst gewoon relaxt van blowen. Tuurlijk zijn er ook lachkicks enzo maar niet zoals vroeger. Pas als je 30jaar rookt kan ik me voorstellen dat je er een gram in moet gooien om relaxt stoned te worden. Na 1 jaartje hoor je van een halve gram in je joint nog gewoon stoned te worden. Dat zit gewoon tussen je oren. Mijn mening..

van de gouden kooihoningolie zei:haha wat een jaapie.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."