Hahaha vet, maar lijkt me totaal niet lekker roken.
#2
hihihih, stonde bui ofzo..
haahha kicke..
#3
Check deze joint.
Net gebouwd, nu aan het smoken
#4
hahaha vind hem wel geniaal
#5
klopt . rookt niet echt fijn.
Het is ook vreemd want normaal zit erbij de tip nog een klein beetje maar nu zitten er nog hele dikke poffen aan het einde
Je moet hem trouwens eerst draaien zonder tip erin.
Als je hem dichtgelikt hebt moet j hem flink aanstampen en dan de dubbele tip erin stoppen.
Vervolgens nog een tijdje aanstampen.
dan is tie klaar voor gebruik.
Als je een pof neemt krijg je in 1 keer heel veel thc binnen ghehhe
#6
Haha, toen ik het bekeek dacht ik: "Wat is hier zo vreemd aan?"
Toen keek ik beter en moest ik toch wel even lachen.
#7
Wauw, geweldig :P Daar ga ik ook is op oefenen!
#8
LOL, ik heb het eerst 5 minuten moeten bekijken eer ik het zag
goed gevonden !
(dit was grappig, maar ik hoop dat iedereen nu z'n joints niet gaat posten. zo zijn er nog topics )
maar nog eens, nice gedaan
#9
azgaza zei:
Hahaha vet, maar lijkt me totaal niet lekker roken.
Het rookt minder fijn maar de smaak blijft hetzelfde.
Als je snel stoned wilt worden is het een geniale joint.
Als je stevig doorzuigt moet ie binnen 8 sucken wel op kunnen
#13
geniaal
#14
Ik was nuchter toen ik hem ging draaien :P
#15
Haha, jezus man hoe kom je er op
#16
gewoon, gek zijn!!
#17
Haha, hoe kom je erop :P
Het lijkt me niet lekker roken maar tiss wel grappig idee..
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.