Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNokkie van een jonko

Nokkie van een jonko

66 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
K
KellebellLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is dit wel normaal ?

Zondagmiddag, in de bus van Haaksbergen naar Neede.
Lege maag en aardig zin om is lekker stoned te worden :)
Dus even afspreken met kamaraden en ja hoor, ik stap de bus uit en daar staan ze allemaal al.

Met zijn allen een paar km fietsen (ik lekker achterop :))
Na een half uur aan het fietsen te zijn, zitten we ergens in de middle of no where

Nouja een vriendin stak hem aan en hij ging rond.
Eindelijk was hij bij mij, 4 hijsjes en weer doorgeven, maar volgens mij is er wat mis.

Alles werd zwart en ik kreeg onwijze buikpijn :confused:
Ik zeg; Obie (die vriendin) kom we gaan ff lopen, ik voel me niet goed..
Wij een paar stappen zetten, 3 á 4, wat wel 8 km leek.
Ik zeg; Ik moet zitten man ik moet zitten!
en Obie zegt; Iets verderop kun je zitten hier is het vies.

Wat er daarna gebeurde zou ik niet weten, maar dit is wat ik gehoord heb:
Ik ben op m'n kont gaan zitten, en ben achter overgevallen.
Ik was gaan zweten en trillen, onwijs vaag.

Ik merkte op een gegeven moment, dat ik op de grond lag en vroeg me af waarom.
Al het zand zat overal, zelfs op plaatsen waar ik het liever niet had :openmouth:

Maar is er dan iets mis met die jonko ofzo? Of met mij?
Ik denk eerder met mij, want iedereen kon er wel tegen.

Ik moet wel zeggen; ik heb wel vaker gerookt op lege maag maar heb er nog nooit last van gehad tot nu toe.

plz reageer en help me ! :stoned:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Er zat lsd op de wiet besprenkeld! :openmouth: :openmouth:
Ok, flauw.
Van wiet kan je bloeddruk aardig dalen waardoor je dus van je stokje kunt gaan. Zorgen dat je goed gegeten hebt zal nooit slecht zijn.
Je kan ook gewoon wat minder roken hé. :)
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb wel vaker gehad dat ik nokkie ging, maar meer als ik al een tijdje niet had gerookt.
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#4
hehe soms kan een jointje verkeerd vallen heeft iedereen wel eens denk ik. Maar ik denk ook dat de wiet LSD besprenkeld was. :P:P
Ok, flauw.
:stoned:
K
KellebellLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha okee :)

thxx!
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ken gebeuren :wave:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb het ook wel 'ns zwart voor m'n ogen gekregen in de macdonalds, dezelfde dag nog 'ns in de supermarkt. Een vriend van me die dag net toen we de shop verlieten.

Was warm weer, niet veel gegeten, iets te weinig gedronken en iets teveel geblowt. Maakte me er niet erg zorgen om, meer lastig als je geld wil geven aan het kassameisje en alles wordt zwart en je ziet haar niet meer :mrgreen:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha prachtig ik heb ook wel eens een soortgelijk iets meegemaakt maar afgelopen zondag sloeg echt alles....

was met 3 maten flink aan het blowen en rond een uurtje of 4 gingen we met ze 3en bijna out heb nog nooit zo lang gedaan over een trap lopen:P
heb wel heerlijk geslapen wat ik overigens best gek vind normaal trip ik m vet hard in mijn bed als ik flink stoned ben.
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#9
He trouwens ik vind de titel van deze topic echt prachtig.
Ik stel voor dat iedereen die zin heeft, zijn nokkie van een jonko verhaal hier post! :stoned: Dat zou wel leuk zijn toch>?
K
KellebellLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha dankjee:P

Jaa lijkt me wel een strak plan (H)
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fok niet met die jonko swa.
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Heeft die lege maag er eigenlijk wel mee te maken dat ie out ging?
Bij drugs die je oraal neemt heeft je maaginhoud natuurklijk wel invloed op de sterkte van de trip en op hoe snel het op komt zetten. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat bij blowen ook zo van invloed kan zijn dat je daardoor out gaat. Ik merk zelf trouwens überhaupt geen verschil in stonedheid als ik met een volle of lege maag blow.
K
KellebellLid
01-01-2024, 00:00
#13
Marten! zei:
Heeft die lege maag er eigenlijk wel mee te maken dat ie out ging?
Bij drugs die je oraal neemt heeft je maaginhoud natuurklijk wel invloed op de sterkte van de trip en op hoe snel het op komt zetten. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat bij blowen ook zo van invloed kan zijn dat je daardoor out gaat. Ik merk zelf trouwens überhaupt geen verschil in stonedheid als ik met een volle of lege maag blow.
Klik om te vergroten...

Ik merk zelf het verschil ook niet, maar ik weet dus niet hoe het dit keer kwam dat ik nokkie ging :openmouth:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#14
Marten! zei:
Heeft die lege maag er eigenlijk wel mee te maken dat ie out ging?
Bij drugs die je oraal neemt heeft je maaginhoud natuurklijk wel invloed op de sterkte van de trip en op hoe snel het op komt zetten. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat bij blowen ook zo van invloed kan zijn dat je daardoor out gaat. Ik merk zelf trouwens überhaupt geen verschil in stonedheid als ik met een volle of lege maag blow.
Klik om te vergroten...

Tuurlijk wel. Op een lege maag voel ik mij altijd wat zwakjes. Als ik bijvoorbeeld met een lege maag ga sporten is er ook een kans dat ik flauwval. Zelfde principe met een joint roken.
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het ook wel eens gehad vroeger.
Kwam omdat ik nog niet veel wiet gewoon was + het was goede wiet + teveel willen inhaleren waardoor ik teveel zuurstof binnekreeg.

Toen ik rechtstond werd ook alles zwart, ben gewoon een minuutje gaan liggen en het was weg.

ohja: dat was midden in een winkelstraat :grin:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
2 dikke joints northern lights, samen met een halve bak pils..

Daar ging ik behoorlijk nokkie van, het was ook al lang geleden dat ik nog gerookt had
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#17
Suntablet zei:
Ik heb het ook wel eens gehad vroeger.
Kwam omdat ik nog niet veel wiet gewoon was + het was goede wiet + teveel willen inhaleren waardoor ik teveel zuurstof binnekreeg.

Toen ik rechtstond werd ook alles zwart, ben gewoon een minuutje gaan liggen en het was weg.

ohja: dat was midden in een winkelstraat :grin:
Klik om te vergroten...

Ik stond na een middagje smoken/skateboarden/nog niet gegeten in de quick, net eten besteld, alles werd wit... Ik probeerde zo normaal mogelijk te doen, en na een minuutje ofzo zag ik nog steeds niks, en heb toen zwaar over de toonbank liggen kotsen, over mijn frietjes en alles heen :(
K
KellebellLid
01-01-2024, 00:00
#18
en heb toen zwaar over de toonbank liggen kotsen, over mijn frietjes en alles heen :(
Klik om te vergroten...

Dat is wel minders ja:openmouth:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Solidius zei:
Fok niet met die jonko swa.
Klik om te vergroten...

Nokkie van een jonko :')
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Goeie wiet..... :rolleyes: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."