Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNokkie van een jonko

Nokkie van een jonko

66 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
Ben 1x bijna out gegaan.. maar dat kwam omdat ik een blunt had gedraaid en te lui was om de wiet van de takken te halen.. dus gewoon met tak en al in de grinder.. nooit meer :openmouth:
S
SporLid
heb het bij bijna iedere blower die ik ken wel eens zien gebeuren... maar zelf nog nooit meegemaakt :grin: maar ik ben me nog nooit slecht gaan voelen van drugs, of bad gegaan...

Maar kan gebeuren, overkomt de meest ervaren blowers nog, geloof me ik zag het gebeuren :wink:
K
KellebellLid
dollegekske zei:
Maar ja heb je er daarna nog last van gehad?
x
Klik om te vergroten...

Nee, gelukkig niet:$
j
jcutterLid
Na een diepgaande hijs van een hasjpijp; ben ik weleens, een paar minuten lang, gaan trillen. Hoe ik dit opving? Door te gaan liggen en je vol te laden met chocolade/vanille vla :hearteyes:
E
EllesdeeLid
ik denk dat er ghb in je wiet zat
K
KellebellLid
jcutter123 zei:
Na een diepgaande hijs van een hasjpijp; ben ik weleens, een paar minuten lang, gaan trillen. Hoe ik dit opving? Door te gaan liggen en je vol te laden met chocolade/vanille vla :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Helaas lust ik niet zo veel :openmouth:
Ik lust geen chocolade/vnille vla, en al die vullende dingen niet.. bahbah :$
a
alylaLid
ik ging eindelijk zelf is draaien (het zag er ehm.. tsja laat ook maar xD) en toen ging ik het opsmoke..
waas volgens mij wat teveel voor mij (A)
had bijna niks gegeten (alleen ontbijd + 1 kaassoufle) en ik voelde me slecht.
uiteindelijk gekotst
en toen hele tijd gelegen met ogen dicht..
dan voelde ik me nog het minst slechts xD
K
KellebellLid
Dat is wel minders ja:openmouth:
b
buzzriderLid
ik ben ook weleens flauwgevallen van weed te roken (lang geleden) maar dit kwam volgens mij omdat ik een bepaalde MOA-remmer te laat had ingenomen, daarna nog gedaan maar geen last meer van gehad
s
seymourebutesLid
Watjes ik ben al 4 keer nokkie gegaan en het wordt alleen maar leuker

eigenlijk zeg ik maar wat uit gaan is niet leuk
n
noob-janLid
ik ben twee keer nokkie gegaan, één keer omdat ik aan de antibiotica zat, een combinatie van antibiotica, geen eten, en veel zon waardoor ik nokkie ging, was wel lachen trouwens, ik was bij een vriendin thuis en we bedachten een wake en bakie te doen, dus wij hadden gerookt en daarna besloot ik om een lekker ontbijtje te maken, dus ik loop naar de keuken toe, pak een pan en zoek de eieren, opeens werd het zwart voor me ogen en hoorde ik allemaal bellen rinkelen. toen ik weer kon zien lag ik op de grond en zat de broer van die vriendin zwaar ernstig boven me, bleek dat het rinkelen van bellen de glazen drinkbakjes van de katten waren waar ik op gevallen was :beer: , was echt zwaar spacend. en de tweede keer was bij lowlands, te weinig gegeten noch gedronken en teveel mensen in me buurt. vanaf dat moment heb ik standaard een flesje water binnen handbereik, alleen al wat drinken helpt over het algemeen al.
f
flipkonijnLid
1,5L chaudfontaine :hearteyes:
B
BacingsPenLid
Ik word altijd duizelig/ga trillen wanneer ik een joint rook met extra chemische wiet en teveel zware tabak.
a
alylaLid
bij mij voelt het de laatste tijd zowat altijd ik ga schokken maar in het begin had ik dat niet :confused:
Dat vind ik irritant =P en raar dat het nu wel zo is en eerst niet
N
Nick_jeweetLid
SpacingBen zei:
Ik word altijd duizelig/ga trillen wanneer ik een joint rook met extra chemische wiet en teveel zware tabak.
Klik om te vergroten...

je moet zowiezo geen tabak in je joint stoppen..
ik heb een hele tijd wiet+tabak gerookt, maar rook bijna aleen nog maar puur
het is zoveel beter :stoned:

het trillen herken ik wel. maar het duizelige herken ik niet echt
Dat heb ik echt aleen als ik plots moet opstaan terwijl ik me daar nog helemaal niet op heb voorbereid.. :P
of is dat ook wat je bedoelt
K
KellebellLid
Ik heb echt trillen van, ja hoe beschrijf je dat..
Ze hebben mij verteld dat ik echt in een of andere shock toestand op de grond lag te trillen enzoo :openmouth:
D
DuZoonLid
Het was wel grappig dat die 5 meiden je op een rijtje stonden uit te laggen :stoned: :P
m
mightymoesLid
ja, kan gebeuren, zeer zeker als je niet rookt/smoort op regelmatige basis.
Factoren (volgens mij) zijn zeker een lege/broebelige maag, last van zenuwen, je gewoon niet lekker voelen, kunnen er bij toedragen om slecht te komen.

bovenal, niet toegeven aan peer pressure :) (als je je al niet goed voelt :grin: )
K
KellebellLid
mightymoes zei:
ja, kan gebeuren, zeer zeker als je niet rookt/smoort op regelmatige basis.
Factoren (volgens mij) zijn zeker een lege/broebelige maag, last van zenuwen, je gewoon niet lekker voelen, kunnen er bij toedragen om slecht te komen.

bovenal, niet toegeven aan peer pressure :) (als je je al niet goed voelt :grin: )
Klik om te vergroten...

Ik deed het vaker dan regelmatig..
en zenuwen heb ik wel eens last van, maar dat heb ik nooit met een jonko :stoned:
En ik voelde me wel lekker weetje, eigenlijk helemaal super, totdat ik opeens weer opstond, toen was alles jaa.. ik bekeek alles heel anders..
het klinkt miss erg vaag, maar ik bekijk dat nu nog steeds op een andere manier :openmouth:
D
DanielLid
Ik heb er een keer een stoel mee gemold van iemand, omdat ik over zijn stoel heenviel toen ik out ging.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."