Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi mensen, ik heb al een aantal keren weed gebruikt (gerookt in stickie & waterpijp) maar ik heb nog geen van de keren ook maar iets gevoelt. de laatste keer heb ik in men eentje voor 10€ wiet & 10€ hasj (afgerond) achter elkaar door zitten smoken maar wederom geen effect... pas na 2 halveliter biertjes begon ik me een beetje wazig te voelen maar dat kan ook gewoon de alcohol zijn gekmoen (geen fflauw idee). ik begin me echt heel hard af te vragen wat ik precies fout doe, of kan het zijn dat het op mij gewoon helemaal geen effect heeft? heeft iemand anders (jullie of iemand in directe omgeving) dat ook? heb al verschillende soortjes uitgeprobeert enzo, en ik ben echt heel nieuwschierig naar "Het Gevoel". als mn vrienden helemaal lam zijn is het ook niet echt leuk om als enige nuchtere erbij te zitten. dus kan ALSJEBLIEFT iemand me hiermee helpen? alvast bedankt"
"Psychoticoverdose zei: inhaleer je wel?:P Klik om te vergroten... nee man... haha over mn longen - ik rook ook."
"GewoonVOL zei: Wiet en hasj zijn toch niet zo boeiend dus je mist niks. Klik om te vergroten... om zelf nu al aan de coke te gaan terwijl ik verder nog niks heb geprobeerd wat wel werkt lijkt me niet zo'n goed idee en lijkt me wel relaxed... vraag me heel hard af hoe men maten zich voelen als ze stoned zijn en ik er weer eens nuchter bij zit."
"ik heb nog maar 3 keer een kater gehad en dat was omdat ik vergeten was een liter water te drinken voor ik naar bed ging... vergeet VOORAL NIET je tanden te poetsen (alsje gaat slapen & als je wakker wordt) - klinkt dom maar het helpt echt fantastisch. zet 2 keer de wekker s nachts om nog meer water te drinken en te pissen, volgende morgen (uiteraard) weer naar de wc en weerw ater drinken, veel vet eten (tosti's ham en kaas en veeeeel ketchup ) enne... zorg dat je wordt afgeleid. ga je auto wassen (of fiets), hond wandelen met muziek op, muziek luisteren/maken etc etc.... alles bij elkaar werkt perfect voor mij. noopit meer last van een kater. edit: en thee drinken met veel suiker"