#1
wat dacht je van gewoon niet vasthouden vasthouden hoeft niet
MetaalKonijn zei:Net of dat wat uitmaakt? Je wordt evengoed wel stoned.

MetaalKonijn zei:Net of dat wat uitmaakt? Je wordt evengoed wel stoned.
Purple haze zei:MetaalKonijn zei:Net of dat wat uitmaakt? Je wordt evengoed wel stoned.
Weed = versuffend
Koffie = Oppeppend.
Het werkt niet tegen elkaar in? Netzoals dat coke de effecten van alcohol doet verminderen.
Purple haze zei:Geen koffie of of andere opppepende dingen gebruiken voor je gaat blowen![]()
frapannn zei:Ik denk dat je je minder suf zal voelen als je koffie ofzo drinkt terwijl je stoned bent.
Maar niet dat je stoned-effect er van vermindert, maar enkel het suffe.
SpacingBen zei:Purple haze zei:MetaalKonijn zei:Net of dat wat uitmaakt? Je wordt evengoed wel stoned.
Weed = versuffend
Koffie = Oppeppend.
Het werkt niet tegen elkaar in? Netzoals dat coke de effecten van alcohol doet verminderen.
weed is niet per direct versuffend?![]()
pas na 1-2 uur wordt ik suf, maar dan ben ik ook allang niet stoned meer..

magicmushroom zei:hoi mensen,
ik heb al een aantal keren weed gebruikt (gerookt in stickie & waterpijp) maar ik heb nog geen van de keren ook maar iets gevoelt. de laatste keer heb ik in men eentje voor 10€ wiet & 10€ hasj (afgerond) achter elkaar door zitten smoken maar wederom geen effect... pas na 2 halveliter biertjes begon ik me een beetje wazig te voelen maar dat kan ook gewoon de alcohol zijn gekmoen (geen fflauw idee). ik begin me echt heel hard af te vragen wat ik precies fout doe, of kan het zijn dat het op mij gewoon helemaal geen effect heeft? heeft iemand anders (jullie of iemand in directe omgeving) dat ook? heb al verschillende soortjes uitgeprobeert enzo, en ik ben echt heel nieuwschierig naar "Het Gevoel". als mn vrienden helemaal lam zijn is het ook niet echt leuk om als enige nuchtere erbij te zitten.
dus kan ALSJEBLIEFT iemand me hiermee helpen?
alvast bedankt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."