Van wiet word ik altijd heel erg loom, langzaam qua denken, lui en blij. Heerlijk gevoel vind ik dat.

Wacky zei:Een voorgedraaide joint, 3 euro.
Koop in ieder geval niet de thai wiet, niemand die ik ken heeft daar een zak van gevoeld. Als beginner zou ik gewoon een white widow kopen van rond de 7 Ã 8 euro / gr. . Je snapt zelf al wel dat de kwaliteit meestal een prijs heeft dus kies zelf je sterkte.DrippTone zei:Wacky zei:Een voorgedraaide joint, 3 euro.
Je kunt zelfs nog kiezen uit wiet of hasj!![]()
Mits de shop zijn voorraad tenminste bijhoud.
Probeer vogeltjes, puntjes, ketama of diamond hasj. In veel shops de lichtste hasj.
Bij wiet is vaak de thai wiet, skunk, nederwiet en purple.
Is normaal 4 tot 5 euro per gram. Voor de sterkere betere wiet/hasj betaal je gouw 10 euro per gram. Goeie hasj is vaak duurder dan goeie wiet.
knalrode ogen en oldskool trippen op wiettttttt, best wel h@rdbuzzrider zei:Koop in ieder geval niet de thai wiet, niemand die ik ken heeft daar een zak van gevoeld. Als beginner zou ik gewoon een white widow kopen van rond de 7 Ã 8 euro / gr. . Je snapt zelf al wel dat de kwaliteit meestal een prijs heeft dus kies zelf je sterkte.DrippTone zei:Wacky zei:Een voorgedraaide joint, 3 euro.
Je kunt zelfs nog kiezen uit wiet of hasj!![]()
Mits de shop zijn voorraad tenminste bijhoud.
Probeer vogeltjes, puntjes, ketama of diamond hasj. In veel shops de lichtste hasj.
Bij wiet is vaak de thai wiet, skunk, nederwiet en purple.
Is normaal 4 tot 5 euro per gram. Voor de sterkere betere wiet/hasj betaal je gouw 10 euro per gram. Goeie hasj is vaak duurder dan goeie wiet.![]()
Haha, ik denk niet dat dat zo bedoeld wasFlaffie zei:Hoelang doe jij al met dezelfde voorgedraaide dan?

Ik denk de meeste mensen wel.Flaffie zei:Ik maak hier meer grapjes dan dat ik serieuze post neerzet ...![]()
Maak maar eens open die joint, zit niks in, haal dan 2,50 of spaar nog effetjes voor 5 :PExtisi zei:Ja, ik rook soms nog steeds voorgedraaide. Als ik net geen vijf euro heb, of als ik geen zin heb om te draaien.![]()
Tullamore Dude zei:En ongeveer hoe duur is die met hasj? Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat het effect van hasj veeeeel relaxter is.
Bedankt voor jullie hulp tot dusver!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."