#1
Mja, kga niet volledig akkoord met die beschrijving maar blij en lui bij wiet is zeker en vast correctcropp zei:van wiet word je relax, blij en lui, van hash krijg je lachkicks, raak je opgefockt, iritant, en vlot
hasj-gevoel kan ik niet echt omschrijven, tis iets vreemds, ge denkt veel meer na over vanalles is het enige maar dat kan je ook bij meeste soorten wiet zettenmaar lachkicks en vlot vs opgefockt en irritant? wel al veel gehoord dat mensen er hoofdpijn van krijgen