Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskotsen van blowen

kotsen van blowen

11 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb dat wel eens als ik me heftig heb volgevreten en kort daarna heel stoned word. M'n maag wil dan blijkbaar ook relaxen... :stoned:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alleen icm alcohol...
En dan bedoel ik ook veel alcohol...
En ook van alléén veel alcohol...
Als je begrijpt wat ik bedoel :rolleyes:
o
ootjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Soms moet ik wel eens kotsen als ik ga blowen (bijna altijd alsk heb bier heb gedronken). hebben jullie dit ook en hebben jullie eventueel tips? ik heb gehoord dat als je goed eet van tevoren en niet te snel blowt, het meestal wel goed komt
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, maar alcohol en wiet is wel apart. Sommige mensen kunnen het hebben, sommige niet.
Inderdaad moet je goed eten, en te snel blowen? Muwha...niet te veel denk ik :')
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
haha dat heb ik ook wel een keertje gehad. Had toen bijna niets gegeten. Niet heel handig
w
wim666Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik soms de nijging te kotsen als ik niet vol zit van eten, als ik die neiging krijg dan eet ik of drink ik (water) en dan heb ik nergens meer last van

mn 1e comment yaaay
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
jep heb ik ook al gehad!
Eerst goed wat gedronken, daarna gestoned
bam, en het was all over the floor..

Shit happens ^^

Peace!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
wim666 zei:
Ik soms de nijging te kotsen als ik niet vol zit van eten, als ik die neiging krijg dan eet ik of drink ik (water) en dan heb ik nergens meer last van

mn 1e comment yaaay
Klik om te vergroten...
Jep, dat herken ik goed.

OT:
Als je veel eet voor je gaat drinken, of iig als je je buik helemaal vol eet dan word de alcohol minder snel opgenomen en tast het je maagwand aan, daardoor voel je ej misselijk en wil je het eruit gooien.(Tenminste dat zeiden ze op de training alcohol en delinquentie, maargoed)
En als je maag vol is, en je blowd, dan heb ik tenminste altijd, dat ik mij de halfe avond ontzettend vol voel.
Ik zeg niet dat je minder moet gaan eten, maar dat zou een optie kunnen zijn om eens te probere.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#9
hmm, ik heb ook wel eens een flinke straatpizza op de stoep gelegd.
maar dan was het meestal dat ik in slechte toestand was, of had te veel drank naar binnen gewerkt.
maar of het nou echt door de combinatie van wiet en alcohol kwam,,nee,,want zonder wiet kan ik het ook wel :wink:
k
king-joostLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik hoef alleen te kotsen nadat ik flink gezopen heb, een joint ga roken.
Als ik eerst een joint rook en daarna ga zuipen, gaat het altijd goed.
Dan kom ik echt in een kk chille roes :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb ik ook ik had ook eens joint op 3min opgesmoord ik kwam helemaal niet goed, heb hele dag met knalwitte zieke kop gelope het vliegend schijt en alles erop en eraan
dus nu doe ik het veel kalmer aan en ja heb ik geen last meer van
heb ook al lopen kotsen op fuiven door die combinatie met alcohol, maar ik heb nu ingezien dat alleen is omdat je denkt dat je er ziek van bent en daar word je echt net ziek van, sla je heel in paniek van ik ben niet goed enal en dan keert je maag snel om :wink: gwn niet denken aan slecht zijn gwn scheuren langs de vloer :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
of je gebruikt gewoon te veel?

probeer het eens te doen met 2 pilsjes minder

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."