#1
En waarom zou je dat niet laten onderzoeken dan? Het is een "oprukkende" ziekte is me duidelijk geworden in een tv programma.Extisi zei:Nee, ze baseren dat op het feit dat ik heel vaak dorst heb, en heel erg veel drink.![]()
En waarom zou je dat niet laten onderzoeken dan? Het is een "oprukkende" ziekte is me duidelijk geworden in een tv programma.Extisi zei:Nee, ze baseren dat op het feit dat ik heel vaak dorst heb, en heel erg veel drink.![]()
Extisi zei:Heo bedoel je ?![]()
En dan zeggen ze van de Belgen dat ze een baksteen in de maag hebben :PNOISESUPRESSOR zei:Ik eet voornamelijk stenen
KoxBox zei:Die vreetkick wordt veroorzaakt omdat je suikerspiegel drastisch daalt en daardoor heeft je lichaam voeding nodig vooral suikers dus. Enja verwonderd het je als je eerst super hyperactief rondloopt en met alles moet lachen dat je erna moe bent...![]()
Rotterdam-gabber zei:Extisi zei:Heo bedoel je ?![]()
Wat eet je als je stoned ben.
Extisi zei:Rotterdam-gabber zei:Extisi zei:Heo bedoel je ?![]()
Wat eet je als je stoned ben.
Ongezonde dingen met suiker en veel vet (chips etc)

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."