Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslight shag

light shag

32 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hou het 100% puur :rockband:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#2
goeie tip!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Finesse* zei:
Shag verkracht de smaak van je wietje, ik gebruik het alleen als ik niks anders voor handen heb.
Als je toch tabak door je pit wil gooien, neem dan kent light, daar proef je zoiezo al niks van als je het rookt, same story in een joint. :wave:
Klik om te vergroten...

dat bedoel ik maar, maar ik vind de smaak van tabak goed, ook in mijn joint, ik vind pure wiet en hash lekker, maar ik vind het lekkerder met tabak
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#4
shag is overheersend- want in de fabriek gaat er ranzig veel suikerwater overheen ( invertsuiker).

rook je jonko eens met een beetje winston sigaret erin....die laat de smaak in ere.
marlboro zit teveel salpeterzuur in = reden dat marlboro zo goed brandt , en dat je bek min of meer gevoelloos wordt van marlboro.

Camel zit teveel botersmaak in

John player special is teveel scherp hout = gaten in je joint
John player rood = voornamelijk gekleurd papier met extra naipolish remover ( check ingredienten)

Gauloises = te zwaar van smaak

Luckies = acceptabel , maar teveel (zoete) burley tabak die de smaak toch weer kan Hi-jacken.

dunhill = stoffig , houterig , maar redelijk neutraal van smaak

caballero= af en toe best te doen in joint , maar wat heavy smaak..

elixir en die andere goedkope peuken zijn vaak overmatig met papier gevuld ( geen gewoon papier , maar een samenvoegsel van kruimels , met lijm bijeengehouden.

op zich wel vreemd dat in onze blowcultuur weinig aandacht naar de tabak gaat.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb altijd drum volle shag, drum lichte shag, silver lichte shag, pall mall half zwaar of lucky strike fireleaf
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
samson, samson.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#7
belgam 19 (de rode) vind ik persoonlijk de beste.
vraag me niet waarom maar het gebeurt zelden dat ik met andere shag rol.
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Afghaan-Gek zei:
shag is overheersend- want in de fabriek gaat er ranzig veel suikerwater overheen ( invertsuiker).

rook je jonko eens met een beetje winston sigaret erin....die laat de smaak in ere.
marlboro zit teveel salpeterzuur in = reden dat marlboro zo goed brandt , en dat je bek min of meer gevoelloos wordt van marlboro.

Camel zit teveel botersmaak in

John player special is teveel scherp hout = gaten in je joint
John player rood = voornamelijk gekleurd papier met extra naipolish remover ( check ingredienten)

Gauloises = te zwaar van smaak

Luckies = acceptabel , maar teveel (zoete) burley tabak die de smaak toch weer kan Hi-jacken.

dunhill = stoffig , houterig , maar redelijk neutraal van smaak

caballero= af en toe best te doen in joint , maar wat heavy smaak..

elixir en die andere goedkope peuken zijn vaak overmatig met papier gevuld ( geen gewoon papier , maar een samenvoegsel van kruimels , met lijm bijeengehouden.

op zich wel vreemd dat in onze blowcultuur weinig aandacht naar de tabak gaat.
Klik om te vergroten...
Word up, in principe moet je gewoon voor de winston of kent light sigaretten gaan, daar hou je het lekkerst mee, Marlboro light fares well either.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je sigaretten hebt, dan heb je die denk ik niet speciaal voor joints, dan koop je toch shag? Nou ik ken geen enkele zichzelf respecterende roker die zoiets gaat roken als Kent Light. Het is vies, en het is light, wat gewoon een verkoop truc is want het is even duur en je rookt drie keer zoveel omdat er drie keer zo weinig in zit en je wilt toch je nicotine hebben, ook al denk je als je die dingen koopt: 'ik rook er evenveel als normaal', dat gebeurt vrijwel nooit.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Amaranth zei:
Als je sigaretten hebt, dan heb je die denk ik niet speciaal voor joints, dan koop je toch shag? Nou ik ken geen enkele zichzelf respecterende roker die zoiets gaat roken als Kent Light. Het is vies, en het is light, wat gewoon een verkoop truc is want het is even duur en je rookt drie keer zoveel omdat er drie keer zo weinig in zit en je wilt toch je nicotine hebben, ook al denk je als je die dingen koopt: 'ik rook er evenveel als normaal', dat gebeurt vrijwel nooit.
Klik om te vergroten...

presies, een joint met volle shag is goed te roken hoor, sigaretten vind ik zowiezo niks

light shag haalt niet heel veel uit, ook niet in een shaggie heb ik het idee, je hebt tenminste nog een beetje idee dat je rookt, en dat heb ik bij die kent troep niet
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja ik koop die sigaretten uitsluitend voor mijn joints..
waarom zou ik dat niet doen - ik vind shag immer niet te roken....
shag is verder weg van tabakssmaak dan sigaretten zelf.
het maakt me ziek.

aangezien ik van joints hou , maar de appie heyn niet alles kant en klaar levert moet ik alle onderdelen los kopen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik rook ze puur, met een beetje tabak aan de kant van het tipje, dan heb je een klein beetje smaak van de tabak, en toch een leuk effect van de wiet.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Amaranth zei:
Fireleaf (lucky strike shag) vind ik nog altijd het lekkerst in een joint, maar drum is ook best te doen (de normale halfzware).
Klik om te vergroten...

Fireleaf is DE shag voor in je joints :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha die fireleaf had ik gekocht omdat ik bij het tankstation kwam, knijterstoned, en toen dacht ik ``wow, groene shag, dat moet lekker zijn als ik er een joint van draai``
en sinds dien haal ik vaak fireleaf
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
pall mall shag of pall mall sigaretjes door m'n joint vind ik prima ik rook het ook gewoon zo, en met wiet vind ik het ook best goed!
Beter dan andere tabakssoorten die ik al probeerde :wink:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
marlboro heeft meest neutrale smaak.
w
wim666Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb zoeene boek dat gaat over drugs gelezen, en daar stond in dat tabak de werking van wiet tegen gaat en dat is ookde reden dat amerikanen het dood zonde vinden dat we het in nederland met tabak draaien. volgend het boek, het boek heet uit je bol.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je amerikaanse wiet hebt, ja dan zou ik het ook puur roken. Als ze ooit eens van de dutch green hebben gesnoept begrijpen ze waarom we mat tabak mengen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
wim666 zei:
ik heb zoeene boek dat gaat over drugs gelezen, en daar stond in dat tabak de werking van wiet tegen gaat en dat is ookde reden dat amerikanen het dood zonde vinden dat we het in nederland met tabak draaien. volgend het boek, het boek heet uit je bol.
Klik om te vergroten...

ik had een boek bij de bieb gevonden over cannabis, stond een onderschrift bij een foto wat vertelde dat op veel houseparty`s die de hele nacht duren veel cannabis gebruikt word, met als foto een gast die zo strak stond dat lauu er nog een puntje uit kan zuigen.

boeken en informatie vanuit de overheid over drugs kloppen vaak niet hoor
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zelf vind ik een joint met shag (met voorkeur dus ook "light shag") een stuk lekkerder dan met siagretten. Ook draait het een stuk handiger, je hoeft niet de hele tijd met zo een sigaret zitten kloten door hem open te maken en brandt je joint ook beter. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."