#1
Ik hou het 100% puur 


Finesse* zei:Shag verkracht de smaak van je wietje, ik gebruik het alleen als ik niks anders voor handen heb.
Als je toch tabak door je pit wil gooien, neem dan kent light, daar proef je zoiezo al niks van als je het rookt, same story in een joint.![]()
Word up, in principe moet je gewoon voor de winston of kent light sigaretten gaan, daar hou je het lekkerst mee, Marlboro light fares well either.Afghaan-Gek zei:shag is overheersend- want in de fabriek gaat er ranzig veel suikerwater overheen ( invertsuiker).
rook je jonko eens met een beetje winston sigaret erin....die laat de smaak in ere.
marlboro zit teveel salpeterzuur in = reden dat marlboro zo goed brandt , en dat je bek min of meer gevoelloos wordt van marlboro.
Camel zit teveel botersmaak in
John player special is teveel scherp hout = gaten in je joint
John player rood = voornamelijk gekleurd papier met extra naipolish remover ( check ingredienten)
Gauloises = te zwaar van smaak
Luckies = acceptabel , maar teveel (zoete) burley tabak die de smaak toch weer kan Hi-jacken.
dunhill = stoffig , houterig , maar redelijk neutraal van smaak
caballero= af en toe best te doen in joint , maar wat heavy smaak..
elixir en die andere goedkope peuken zijn vaak overmatig met papier gevuld ( geen gewoon papier , maar een samenvoegsel van kruimels , met lijm bijeengehouden.
op zich wel vreemd dat in onze blowcultuur weinig aandacht naar de tabak gaat.
Amaranth zei:Als je sigaretten hebt, dan heb je die denk ik niet speciaal voor joints, dan koop je toch shag? Nou ik ken geen enkele zichzelf respecterende roker die zoiets gaat roken als Kent Light. Het is vies, en het is light, wat gewoon een verkoop truc is want het is even duur en je rookt drie keer zoveel omdat er drie keer zo weinig in zit en je wilt toch je nicotine hebben, ook al denk je als je die dingen koopt: 'ik rook er evenveel als normaal', dat gebeurt vrijwel nooit.
Amaranth zei:Fireleaf (lucky strike shag) vind ik nog altijd het lekkerst in een joint, maar drum is ook best te doen (de normale halfzware).
wim666 zei:ik heb zoeene boek dat gaat over drugs gelezen, en daar stond in dat tabak de werking van wiet tegen gaat en dat is ookde reden dat amerikanen het dood zonde vinden dat we het in nederland met tabak draaien. volgend het boek, het boek heet uit je bol.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."