Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAAAAAAAH!!!

AAAAAAAH!!!

36 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
tomz0r zei:
Die boete wil ik nog een keer krijgen. Net als de boete voor seks in het openbaar.
Die ga ik dan boven mijn bed hangen :smoke:
Klik om te vergroten...
ik tatoeëer hem op me hoofd :stoned:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#2
cronos zei:
Pikachu zei:
Is buiten blowen verboden?
Klik om te vergroten...
ja kan iemand daar aub op antwoorden,ben best nieuwsgierig :P
in nedrland mag je weed roken,maar niet buiten...raar.
Klik om te vergroten...

In een hoop steden wel.., iedere burgemeester mag dat voor z'n eigen gemeente bepalen...
(Nieuw topic???)
Maar dat hangt volgens mij ook vooral af van de bui van de agent, ik heb dezelfde boete een keer in Den Haag gehad (liep de shop uit met nog 5 trekjes ofzo :angry: ), maar 2 uur later zat ik in het zuiderpark te blowen, en toen heb ik nog minimaal 5 minuten staan praten met 2 agenten op hun rondje zonder wat voor gezeik dan ook... :confused:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#3
^ Klopt, het hangt echt voor 80% van de agent in kwestie af. Heb je er eentje die niet van jointjes houd, slingert 'ie je lekker op de bon. Terwijl een ander er geen problemen mee heeft.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Officieel mag het niet, dus gedraag je als de politie komt bitchen en voor de rest; ja, zoek een rustig plekje of blijf niet stilstaan he.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#5
cronos zei:
Pikachu zei:
Is buiten blowen verboden?
Klik om te vergroten...
ja kan iemand daar aub op antwoorden,ben best nieuwsgierig :P
in nedrland mag je weed roken,maar niet buiten...raar.
Klik om te vergroten...
Volgens mij mag het niet omdat het in het bijzijn van minderjarigen is dan. Het kan ook voor overlast zorgen blijkbaar. ( :confused: ) Hier kunnen de mensen zelfs klacht indienen als je binnen blowt en je venster staat open zodat ze "geuroverlast" hebben :P
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is grappig man. Als je een boete krijgt en je bent flínk de weg kwijt :P Ik had 4 overtredingen op 1 middag in 1 gebouw.

We stonden overdekt, in een winkelcentrum, te roken.
Ik was minderjarig.
We hadden 'softdrugs' bij ons.
We stonden tegen een raam geleund, en dat was volgens die politie 'vandalisme'. Zoiets zei hij, ik snapte er niks van, maarja.

"Mag ik jullie Identiteitsbewijs even zien?"
"Wat voor ding?"
"Dé id kaart."
"Oh, die heb ik niet geloof ik."
"Nog een overtreding."
"Ik heb hem wel hoor, maar ik kan hem niet vinden."
"....(die politieagent bleef stil)
"Waarom ben ik ook stoned, dan kan ik hem niet vinden."


:') We kregen alleen een waarschuwing :) en of we de joint uitwilde maken :)
Wel grappig, want we hadden 4 overtredingen :P
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
buzzrider zei:
Dat toont dat er ook wel goede agenten rondlopen.
Klik om te vergroten...

Die lopen er wel degelijk!
En wat ik ook nog met mijn stomme kop heb gezegd: "Ik wil even laten weten dat ik het prettig vind dat u zo vriendelijk bent."
Dat meende ik ook, want ik schrok écht...en ik zou niet weten hoe het gelopen was hier thuis als ik een boete kreeg...
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Tuurlijk lopen er ook goede agenten bij, 't blijft ook werk voor hun he. Je hebt fanatiekelingen en gewoon wat minder fanatiekelingen die het een en het ander toelaten.

Vaak genoeg meegemaakt heurrrr.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Extisi zei:
Bovendien, misschien de helft van de agenten die hier loopt is soms zelf ook stoned :')
Raar, maar zeker waar. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dan krijgen ze daar een test op en zijn ze allemaal onslagen
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bovendien, misschien de helft van de agenten die hier loopt is soms zelf ook stoned :')
Raar, maar zeker waar. :rolleyes:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Extisi zei:
Bovendien, misschien de helft van de agenten die hier loopt is soms zelf ook stoned :')
Raar, maar zeker waar. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

een agent die knetter stoned is lijkt me echt geniaal
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
wobble zei:
een agent die knetter stoned is lijkt me echt geniaal
Klik om te vergroten...
Totdat er voor zn neus een oud vrouwtje wordt berooft.. "Duuude.. wait.. what..?"
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
^lol :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
wobble zei:
Extisi zei:
Bovendien, misschien de helft van de agenten die hier loopt is soms zelf ook stoned :')
Raar, maar zeker waar. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

een agent die knetter stoned is lijkt me echt geniaal
Klik om te vergroten...


Ik heb het 1 x meegemaakt. In Arnhem op een zaterdagavond. Ik wist niet waar ik kijken moest. :)
Hij viel wel heel erg op vond ik, hele tijd bij allemaal etalages kijken terwijl het 10 uur in de avond was en alle winkels dus al dicht waren.
Toen hij een oproep kreeg via zijn apparaatje bazelde hij ook maar wat :) Ik vond het wel erg grappig, daarna heb ik het nooit meer gezien.
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
waarom heb je een boete gekregen :confused:
volgende keer moet je die agent ook een hijsje aanbieden,
dat doe ik in ieder geval altijd en heb nog nooit een boete gehad
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
cronos zei:
Pikachu zei:
Is buiten blowen verboden?
Klik om te vergroten...
ja kan iemand daar aub op antwoorden,ben best nieuwsgierig :P
in nedrland mag je weed roken,maar niet buiten...raar.
Klik om te vergroten...

volgens mij niet in het openbaar, meestal doen agenten er niet zo moeilijk over, als je maar niet midden op de markt gaat staan
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat toont dat er ook wel goede agenten rondlopen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."