#1
Ik heb net en boete van 70 euro gehad voor openbaar blowen =(
Opa zei:Tsja, da's kut...
Opa zei:Tsja, da's kut...

Flaffie zei:Waarom maak je er geen 2 topics over?![]()
Pikachu zei:Is buiten blowen verboden?
wobble zei:Flaffie zei:Waarom maak je er geen 2 topics over?![]()
wat?

Flaffie zei:wobble zei:Flaffie zei:Waarom maak je er geen 2 topics over?![]()
wat?
Waarom je er geen 2 topics over maakt.![]()
Oh.. en nu niet? Ik heb werkelijk waar geen idee wat ik met je post aan moet. Voor nu maar even niks..wobble zei:Flaffie zei:
Maar dan spam ik![]()

Slechte bui?Oh.. en nu niet? Ik heb werkelijk waar geen idee wat ik met je post aan moet. Voor nu maar even niks..![]()

ExceptionalInsight zei:Beter uitkijken de volgende keer. Zo'n agent zie je toch aankomen? Ze zien er niet voor niets zo opvallend uit.
tomz0r zei:Die boete wil ik nog een keer krijgen. Net als de boete voor seks in het openbaar.
Die ga ik dan boven mijn bed hangen![]()
ja kan iemand daar aub op antwoorden,ben best nieuwsgierig :PPikachu zei:Is buiten blowen verboden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."