Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had dus gisteren een geweldig oud en nieuw , was uiteindelijk 8 uur thuis , ik had wodka bier op en veel veel wiet en hasj , daarna nog 2 pilletjes , met 3 uur ertussen maar ik kan niet slapen en ik heb nog steeds hartkloppingen gaat dit over vandaag het is nu bijna 12 uur , ik had 5 uur m'n laatste pilletje op maar voor de rest is het gevoel gewoon loos wel droge muil"
"misschien ook wel handig ,was me 2e keer xtc ik had al een keer 1tje op maar nu tripte ik pas echt hard met die kaken enzo ook dus spread your wisdome"
"nouu ik ben dus om 4 uur smiddags ong . gelyk in slaap gevallen , had die dag niet enorm veel gegeten , geen trek in gehad , alleen een ontbijt toen ik thuiskwam en paar koekjes , wel een vitamine pil , nu ben ik om 9 uur sochtends wakker geworden , voel me prima , oogies worden ook minder , hartkloppingen ook , maar het gaat nog wel aardig snel , dus ben benieuwd hoelang dit zo blijft iig nog een gelukkig nieuwjaar allemaal hopelyk goed getript!"
"ik smook nu 4 jaar , en heb dit jaar echt een enorme lachkick gehad. had 2 blunts op met een mattie van mij , zak 20 bubbelgum ingegaan. dus wij smoken.. voelde eerst niks , toen waren we in de stad , en ik snapte maar niet dat terwijl we onder een dak stonden we toch nat werden , er werd gezegt dat het van de zijkant kwam maar dat geloofde ik niet. daarna met die zelfde mattie patat besteld en hebben er minimaal een half uur over gedaan. uiteindelijk 5 uur een lachkick gehad terwijl ik absoluut wel nuchter was na een uur of 3 heerlijk"