Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMag dit?

Mag dit?

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
haha, we kwamen er gewoon in. Hoefde niet eens een ID te laten zien. Eentje was maar 18..
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo'n kankerwijven en gasten verdienen het gewoon troep te smoren.
Ze kennen de waarde en de discretie niet.
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#3
*Beaamt het helaas*
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#4
en twreedste van al, wij betalen de prijs van die kankerwijven he...
Da ze sterven ofzo... drugs is drugs, en daar dient men verantwoord met om te gaan.
Men legt niet zomaar een leeftijdsgrens op... ge krijgt dan die puberverhalen op fora en politiekers nemen da voor waarheid... tzijn just die wijven da van viaducten moeten springen.... maar juist de die doen het helaas niet.

Da ik wekelijsk psychedelics deed, was een ouderlijke keuze, vanuit een verantwoordelijke positie, wist toen al dat ni ging blijven duren... knam er afstand van,
Maar khem afstand van wiet moeten nemen door zo'n kutkinderen, da ze maar allemaal rotzooi smoren en sterven, dan zijn wij er vanaf
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mayan zei:
en twreedste van al, wij betalen de prijs van die kankerwijven he...
Da ze sterven ofzo... drugs is drugs, en daar dient men verantwoord met om te gaan.
Men legt niet zomaar een leeftijdsgrens op... ge krijgt dan die puberverhalen op fora en politiekers nemen da voor waarheid... tzijn just die wijven da van viaducten moeten springen.... maar juist de die doen het helaas niet.

Da ik wekelijsk psychedelics deed, was een ouderlijke keuze, vanuit een verantwoordelijke positie, wist toen al dat ni ging blijven duren... knam er afstand van,
Maar khem afstand van wiet moeten nemen door zo'n kutkinderen, da ze maar allemaal rotzooi smoren en sterven, dan zijn wij er vanaf
Klik om te vergroten...
Ik ben minderderjarig en ik blow ook, maar ik vind jou ook aardig hoor :)
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Da gij blowed.... lig ik niet wakker van.
Maar post niet waar je aan je marchandise geraakt he.
Die Melanie is gewoon een loempe koei (glaasje teveel)
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mayan zei:
(glaasje teveel)
Klik om te vergroten...
Jij, zij of allebei? :P
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als een meerderjarig iemand wiet koopt en er is een minderjarig iemand bij, mogen ze het dan verkopen?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
minderjarig persoon mag niet de shop in :wink:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#10
En je mag het ook niet buiten aan een minderjarig iemand geven. Als er door het toedoen van een meerderjarig iemand een minderjarig iemand aan wiet komt (wel direct dan, niet indirect), zijn ze beiden strafbaar geloof ik.

Niet dat het niet gebeurt :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ellesdee zei:
minderjarig persoon mag niet de shop in :wink:
Klik om te vergroten...

Oh, dat is hier wel anders.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ach ja, ze zijn niet overal even streng. In principe mag je alleen de shop in als je 18 bent, ook waar jij woont Extisi.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, nouja. Ik ben naar Shabab geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
acidboy zei:
Ach ja, ze zijn niet overal even streng. In principe mag je alleen de shop in als je 18 bent, ook waar jij woont Extisi.
Klik om te vergroten...

Ik zit regelmatig in de shop de laatste weken. En ik ben 16. Maar ik snap je punt.
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat doet nog niks af aan het feit dat je er 18 voor moet zijn.

Als je gepakt wordt met in de shop zitten kunnen ze gesloten worden, dat besef je je hopelijk wel?
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Melanie1 zei:
Haha, nouja. Ik ben naar ... geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk :grin:
Klik om te vergroten...

Beter haal je dat ff weg :wink:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sarz zei:
Melanie1 zei:
Haha, nouja. Ik ben naar ... geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk :grin:
Klik om te vergroten...

Beter haal je dat ff weg :wink:
Klik om te vergroten...
Nu staat het al in deze quotes :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
een minderjarige mag de coffeshop niet in. :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
Extisi zei:
Ellesdee zei:
minderjarig persoon mag niet de shop in :wink:
Klik om te vergroten...

Oh, dat is hier wel anders.
Klik om te vergroten...

dat lijkt mij sterk
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoezo? Sommige shops zijn niet zo streng of hebben er gewoon schijt aan. Dat de meeste shops het wel doen betekend toch niet dat altijd elke shop zich netjes aan de regels houd? Je mag ook niet meer dan 5gram per persoon halen terwijl wij wel is met een paar man 1 iemand voor 130euro wiet en hasj lieten halen :P Je mag ook niemand vermoorden, gebeurd genoeg.

Zelf kom ik de shop ook in terwijl ik 17 ben. Alhoewel ik dan de geluksvogel met een fake id ben :grin: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."