#1
haha, we kwamen er gewoon in. Hoefde niet eens een ID te laten zien. Eentje was maar 18..
Ik ben minderderjarig en ik blow ook, maar ik vind jou ook aardig hoorMayan zei:en twreedste van al, wij betalen de prijs van die kankerwijven he...
Da ze sterven ofzo... drugs is drugs, en daar dient men verantwoord met om te gaan.
Men legt niet zomaar een leeftijdsgrens op... ge krijgt dan die puberverhalen op fora en politiekers nemen da voor waarheid... tzijn just die wijven da van viaducten moeten springen.... maar juist de die doen het helaas niet.
Da ik wekelijsk psychedelics deed, was een ouderlijke keuze, vanuit een verantwoordelijke positie, wist toen al dat ni ging blijven duren... knam er afstand van,
Maar khem afstand van wiet moeten nemen door zo'n kutkinderen, da ze maar allemaal rotzooi smoren en sterven, dan zijn wij er vanaf
Jij, zij of allebei? :PMayan zei:(glaasje teveel)
Ellesdee zei:minderjarig persoon mag niet de shop in![]()
acidboy zei:Ach ja, ze zijn niet overal even streng. In principe mag je alleen de shop in als je 18 bent, ook waar jij woont Extisi.
Melanie1 zei:Haha, nouja. Ik ben naar ... geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk![]()
Nu staat het al in deze quotesSarz zei:Melanie1 zei:Haha, nouja. Ik ben naar ... geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk![]()
Beter haal je dat ff weg![]()
Extisi zei:Ellesdee zei:minderjarig persoon mag niet de shop in![]()
Oh, dat is hier wel anders.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."