Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMag dit?

Mag dit?

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo'n kankerwijven en gasten verdienen het gewoon troep te smoren.
Ze kennen de waarde en de discretie niet.
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#2
*Beaamt het helaas*
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#3
en twreedste van al, wij betalen de prijs van die kankerwijven he...
Da ze sterven ofzo... drugs is drugs, en daar dient men verantwoord met om te gaan.
Men legt niet zomaar een leeftijdsgrens op... ge krijgt dan die puberverhalen op fora en politiekers nemen da voor waarheid... tzijn just die wijven da van viaducten moeten springen.... maar juist de die doen het helaas niet.

Da ik wekelijsk psychedelics deed, was een ouderlijke keuze, vanuit een verantwoordelijke positie, wist toen al dat ni ging blijven duren... knam er afstand van,
Maar khem afstand van wiet moeten nemen door zo'n kutkinderen, da ze maar allemaal rotzooi smoren en sterven, dan zijn wij er vanaf
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mayan zei:
en twreedste van al, wij betalen de prijs van die kankerwijven he...
Da ze sterven ofzo... drugs is drugs, en daar dient men verantwoord met om te gaan.
Men legt niet zomaar een leeftijdsgrens op... ge krijgt dan die puberverhalen op fora en politiekers nemen da voor waarheid... tzijn just die wijven da van viaducten moeten springen.... maar juist de die doen het helaas niet.

Da ik wekelijsk psychedelics deed, was een ouderlijke keuze, vanuit een verantwoordelijke positie, wist toen al dat ni ging blijven duren... knam er afstand van,
Maar khem afstand van wiet moeten nemen door zo'n kutkinderen, da ze maar allemaal rotzooi smoren en sterven, dan zijn wij er vanaf
Klik om te vergroten...
Ik ben minderderjarig en ik blow ook, maar ik vind jou ook aardig hoor :)
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Da gij blowed.... lig ik niet wakker van.
Maar post niet waar je aan je marchandise geraakt he.
Die Melanie is gewoon een loempe koei (glaasje teveel)
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mayan zei:
(glaasje teveel)
Klik om te vergroten...
Jij, zij of allebei? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."