#1
Zo'n kankerwijven en gasten verdienen het gewoon troep te smoren.
Ze kennen de waarde en de discretie niet.
Ze kennen de waarde en de discretie niet.
Ik ben minderderjarig en ik blow ook, maar ik vind jou ook aardig hoorMayan zei:en twreedste van al, wij betalen de prijs van die kankerwijven he...
Da ze sterven ofzo... drugs is drugs, en daar dient men verantwoord met om te gaan.
Men legt niet zomaar een leeftijdsgrens op... ge krijgt dan die puberverhalen op fora en politiekers nemen da voor waarheid... tzijn just die wijven da van viaducten moeten springen.... maar juist de die doen het helaas niet.
Da ik wekelijsk psychedelics deed, was een ouderlijke keuze, vanuit een verantwoordelijke positie, wist toen al dat ni ging blijven duren... knam er afstand van,
Maar khem afstand van wiet moeten nemen door zo'n kutkinderen, da ze maar allemaal rotzooi smoren en sterven, dan zijn wij er vanaf
Jij, zij of allebei? :PMayan zei:(glaasje teveel)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."