Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMag dit?

Mag dit?

25 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als een meerderjarig iemand wiet koopt en er is een minderjarig iemand bij, mogen ze het dan verkopen?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
minderjarig persoon mag niet de shop in :wink:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#3
En je mag het ook niet buiten aan een minderjarig iemand geven. Als er door het toedoen van een meerderjarig iemand een minderjarig iemand aan wiet komt (wel direct dan, niet indirect), zijn ze beiden strafbaar geloof ik.

Niet dat het niet gebeurt :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ellesdee zei:
minderjarig persoon mag niet de shop in :wink:
Klik om te vergroten...

Oh, dat is hier wel anders.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ach ja, ze zijn niet overal even streng. In principe mag je alleen de shop in als je 18 bent, ook waar jij woont Extisi.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha, nouja. Ik ben naar Shabab geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
acidboy zei:
Ach ja, ze zijn niet overal even streng. In principe mag je alleen de shop in als je 18 bent, ook waar jij woont Extisi.
Klik om te vergroten...

Ik zit regelmatig in de shop de laatste weken. En ik ben 16. Maar ik snap je punt.
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat doet nog niks af aan het feit dat je er 18 voor moet zijn.

Als je gepakt wordt met in de shop zitten kunnen ze gesloten worden, dat besef je je hopelijk wel?
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Melanie1 zei:
Haha, nouja. Ik ben naar ... geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk :grin:
Klik om te vergroten...

Beter haal je dat ff weg :wink:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sarz zei:
Melanie1 zei:
Haha, nouja. Ik ben naar ... geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk :grin:
Klik om te vergroten...

Beter haal je dat ff weg :wink:
Klik om te vergroten...
Nu staat het al in deze quotes :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
een minderjarige mag de coffeshop niet in. :wink:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#12
haha, we kwamen er gewoon in. Hoefde niet eens een ID te laten zien. Eentje was maar 18..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Extisi zei:
Ellesdee zei:
minderjarig persoon mag niet de shop in :wink:
Klik om te vergroten...

Oh, dat is hier wel anders.
Klik om te vergroten...

dat lijkt mij sterk
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoezo? Sommige shops zijn niet zo streng of hebben er gewoon schijt aan. Dat de meeste shops het wel doen betekend toch niet dat altijd elke shop zich netjes aan de regels houd? Je mag ook niet meer dan 5gram per persoon halen terwijl wij wel is met een paar man 1 iemand voor 130euro wiet en hasj lieten halen :P Je mag ook niemand vermoorden, gebeurd genoeg.

Zelf kom ik de shop ook in terwijl ik 17 ben. Alhoewel ik dan de geluksvogel met een fake id ben :grin: :grin:
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Amaranth zei:
Sarz zei:
Melanie1 zei:
Haha, nouja. Ik ben naar ... geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk :grin:
Klik om te vergroten...

Beter haal je dat ff weg :wink:
Klik om te vergroten...
Nu staat het al in deze quotes :grin:
Klik om te vergroten...

Beter kijken :wink:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ikke tiens :) Heb hier liters op voorraad, amai ge kunt da zeggen zonder in probs te komen....
IK HEB LITERS DRANK :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sarz zei:
Melanie1 zei:
Haha, nouja. Ik ben naar ... geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk :grin:
Klik om te vergroten...

Beter haal je dat ff weg :wink:
Klik om te vergroten...

niet piepen want er staat niet bij welke shop
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ey cropp, als je 2 seconden langer nadenkt/leest voordat je een onzinbericht op het forum smijt, zou je dit kunnen zien in de betreffende post:

Melanie1 zei:
Haha, nouja. Ik ben naar ... geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk :grin:
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad geen slim idee om die naam te noemen, dus beter halen ze dat weg. Heb zelf ook maar even de naam uit de quote gehaald.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wa voor een geit moete zijn, altijd die info over het internet smijten pfffffffffff
die mensen verneuken het gewoon voor jan en alleman
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#20
TrippyShit zei:
Hoezo? Sommige shops zijn niet zo streng of hebben er gewoon schijt aan. Dat de meeste shops het wel doen betekend toch niet dat altijd elke shop zich netjes aan de regels houd? Je mag ook niet meer dan 5gram per persoon halen terwijl wij wel is met een paar man 1 iemand voor 130euro wiet en hasj lieten halen :P Je mag ook niemand vermoorden, gebeurd genoeg.

Zelf kom ik de shop ook in terwijl ik 17 ben. Alhoewel ik dan de geluksvogel met een fake id ben :grin: :grin:
Klik om te vergroten...
Doordat mensen als jij geklemd worden met hun fake ID zijn er straks geen shops meer over.

Mag je niet veroordelen, want had toen ik 16 was ook een nepperT. :grin:
Maar toch, mensen neem verantwoordelijkheid! De shop kan dichtgaan door jullie egoistische gedrag! Dit is mij ook een paar keer zwaar ingeprent door enkele eigenaars.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."