Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Hash

Eerste keer Hash

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal

Kunnen jullie de allereerste keer herinneren dat je hash hebt gerookt?

Ik zelf weet het niet meer terwijl ik dat van wiet wel weet (toen ik 14 was)
Wie heeft dit nog meer?

En: hoe vond je het?
(ik vond het vet want ik heb mn periodes) :P
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee niet echt, is niet zo heel erg lang geleden.

Iedereen zegt altijd wel dat het een wereld van verschil is tussen high en stoned zijn, maar dat valt bij mij wel mee eigenlijk. Ik merk het wel lichtelijk, maar een groot verschil is het niet. Ik vind wiet ook lekkerder dan hasj, hoewel hasj ook lekker is.

Wat is trouwens nou de correcte spelling? Hasj of hash? Ik typ zelf altijd hasj.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is volgens mij HASJ. Je zou je er maar druk om maken. :rolleyes:


OT: Ik rook bijna nooit hasj. Als ik het rook, dan heb ik nergens last van. Alsof ik een sigaret rook. :tearsofjoy:
Bij wiet heb ik meteen een heerlijke bodystone, dus ik hou het maar wij wiet.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik weet nog wel dat ik goed zenuwachtig was, dat ik het vond branden in mijn keel.

ik verwachte een soort extreme stonedheid, dus een soort trippy poeetische luiheid zeg maar. die kwam alleen niet, toen dacht ik dat ik er niets van voelde.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
De allereerste keer dat ik blowde was wiet en hasj. Van die wiet voelde ik weinig. Wel anders, maar wist niet wat het nou was :P Werd er wel beetje raar in mn kop van natuurlijk. Toen ik de 1e hasjjoint opstak werd de hele lucht roze. En dat terwijl het ergens in maart om 2uur in de nacht was en ik zeker weet dat het daarvoor donkerblauw/zwart was :P

Daarna rookte ik altijd wiet. Nu hasj.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#6
Extisi zei:
Het is volgens mij HASJ. Je zou je er maar druk om maken. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Druk om maken en de vraag stellen zijn 2 verschillende dingen.. '-.- :rolleyes:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja het is voor iedereen een persoonlijke smaak keuze om tussen hasj en toppen te kiezen ik zelf rook liever hasj het smaakt lekkerder en die geur is hemels gewoon :stoned:

groetjes van matti :wave:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zelf rook ook alleen nog hash en vroeger alleen maar wiet.
Mn eerste keer hash kan ik me ook niet herinneren.. Volgens mij ligt dat er gewoon aan dat je vooral je eerste keer blowen onthoud. Als je al 2 jaar wiet rookt en dan voor het eerst hash rookt, dan is dat niet meer zo speciaal.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik hasj rook heb ik nergens last van.
Hoe kan dat komen, de hoeveelheid, de kwalitiet of iets anders? Het maakt namelijk niet uit hoeveel en wat ik rook.
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Extisi zei:
Als ik hasj rook heb ik nergens last van.
Hoe kan dat komen, de hoeveelheid, de kwalitiet of iets anders? Het maakt namelijk niet uit hoeveel en wat ik rook.
Klik om te vergroten...
Dan moe tje het puur roken
dat doe ik altijd met een puurpijp
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
hasj is wat zachter (kwa gevoel)

ik vind t zelf lekkerder, omdat bij wiet je gedachten op hol slaan, bij hasj komen die tot rust, en kan je nog over dingen concentreren.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#12
hash moet je puur roken, dikke punt :P
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#13
Extisi zei:
"Als ik het rook, dan heb ik nergens last van. Alsof ik een sigaret rook. :tearsofjoy:
Bij wiet heb ik meteen een heerlijke bodystone, dus ik hou het maar wij wiet."
Klik om te vergroten...

Idem voor mij , ik rook eigenlijk ook niet vaak hasj , als ik hasj rook dan rook ik het in combinatie met wiet of in een voorgerolde van de shop :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."