Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsweed geurloos maken

weed geurloos maken

21 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik stop me wiet altijd in een tupperware doosje. Dit gaat klinken als een verkooppraatje, maar het is echt vrijwel geurloos en ook heel lastig kapot te krijgen.

Enige nadeel is dat je altijd met een tupperware doosje rondloopt.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
stop t in een joint kokertje. deze zijn luchtdicht en waterdicht
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je het over gebruikers hoeveelheden hebt, dan zou ik me niet zo druk maken. Maar als je veel wiet heb liggen, +100gr. Dan zou ik eens naar de growshop gaan en strijk zakken halen, die kun je zegmaar vullen en dan dicht smelten, daar komt 0,00% geur doorheen en werkt perfect. Enige nadeel is als je er even een jointje uit wil rollen moet je die zak open knippen en kun je die weg gooien, tis iets als 2 euro per zak. Dus dat is minder.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
als je gewoon een wietzakje hebt, kun je het in allumillium*of hoe je dat mag typen* vouwen
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik deed het altijd in een boterhamzakje met geurzakjes van de hema erbij (rosemarijn en/of mint)
Ruikt lekker en die wiet ruik je niet:P
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik hoor dit soort dingen wel vaker, maar ikzelf ruik het niet hoor. heb me wiet altijd gewoon op een schaaltje in mijn kamer liggen en dat is nou niet het eerste wat ik ruik als ik langs me kamer loop.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet niet hoe jullie je wiet bewaren, maar ik heb meestal gewoon best wel sterke in m'n portemonnee zitten, en als ik aan m'n portemonnee ruik, ruik ik het wel. Maar als ik zo langsloop hebben mensen niet van: 'oh, wat ruikt die naar wiet'.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#8
nicolai zei:
ik hoor dit soort dingen wel vaker, maar ikzelf ruik het niet hoor. heb me wiet altijd gewoon op een schaaltje in mijn kamer liggen en dat is nou niet het eerste wat ik ruik als ik langs me kamer loop.
Klik om te vergroten...

Ik heb precies het tegenovergestelde. Ik ruik wiet soms al als het gewoon in een zakje, in een lade kast ligt. Andere mensen verklaren me dan echter voor gek als ik zeg dat ik het kan ruiken.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#9
Escoban zei:
nicolai zei:
ik hoor dit soort dingen wel vaker, maar ikzelf ruik het niet hoor. heb me wiet altijd gewoon op een schaaltje in mijn kamer liggen en dat is nou niet het eerste wat ik ruik als ik langs me kamer loop.
Klik om te vergroten...

Ik heb precies het tegenovergestelde. Ik ruik wiet soms al als het gewoon in een zakje, in een lade kast ligt. Andere mensen verklaren me dan echter voor gek als ik zeg dat ik het kan ruiken.
Klik om te vergroten...
+1, had het eerst in een la naast mijn bureau, maar toen ik een avond thuis kwam van werken en m'n kamer opliep rook ik 't meteen vanaf de deur. Dat zijn toch zo'n 2.5-3 meter. Ook als iemand het rookt op school, ben ik vaak de eerste die omdraait om te kijken wie er 't smoken is (ff voor de duidelijkheid, niet om dan van die persoon mee te blowen, ik rook niet opschool/doordeweeks).

Heb nu een wekpot, krijg je volgens mij bij de ikea, maar ik heb zo eentje waar ooit bepaalde dingen om te eten ingezeten hebben.

@amaranth, in m'n portemonee doe ik niet omdat ik er dan de hele tijd op ga zitten en het uiteindelijk gewoon plat/deels gruis is geworden. Dat vind ik niet zo fijn en ookal gaat het erom hoe mijn wiet eruitziet, het stoort me dan gewoon. Daarom heb ik mijn 'doosje', zit alles in en ook beter voor als je vaker dingen als lange vloei/tips kwijtraakt. :stoned:
K
KruidenkoningLid
01-01-2024, 00:00
#10
AH Kauwgomzakje werkt perfect bij mij :mrgreen:
Geen geur, zelfs niet als je bij de opening ruikt.
En vaak is er genoeg plek om je grammetjes weg te werken :wink:
Werkt ook goed om wat spulletjes mee naar een feest mee te nemen als je er wat kauwgom boven laat.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#11
als iemand zegt dat ik riek naar de wiet zeg ik dat het mijn nieuw parfum is 'cannabis for men'

:grin:
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Milos zei:
als iemand zegt dat ik riek naar de wiet zeg ik dat het mijn nieuw parfum is 'cannabis for men'

:grin:
Klik om te vergroten...

en jij kijkt te veel films :stoned:



how high :rockband:
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#13
smoker41 zei:
Milos zei:
als iemand zegt dat ik riek naar de wiet zeg ik dat het mijn nieuw parfum is 'cannabis for men'

:grin:
Klik om te vergroten...

en jij kijkt te veel films :stoned:



how high :rockband:
Klik om te vergroten...

copycat :wink:
maar vond de film zelf niet zo goed, blow is de beste paffilm
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#14
gewoon in een sealtje, goed dichtsluiten.. snap niet wat het probleem is dan.
als de wiet echt sterk ruikt, ook door het sealtje, doe je er gewoon nog een sealtje omheen.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#15
ow je doet met je zakje in een doosje en in dat doosje een wierookstokje (onaangestoken welliswaar ) :sunglasses:
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#16
Uhm weet iemand hoe je weed geurloos maakt qua verpakking ofzo want het is redelijk erg ...
heel men huis stinkt ernaar en woon nog bij ouders...
greetz
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Even serieus nu. Ik heb soms ook wiet in mijn portemenee. In zo'n vakje met een rits.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#18
het wiet zakje in boterhomzakje doen , vacuumtrekken ( aan opening zakje zuigen) en knoop leggen.
desnoods nog een zakje erom en weer vacuumtrekken.
je hebt waarschijnlijk ook na het kruimelen vingers aan je broek geveegd= stank

nagels schoonmaken , en met sopje langs je manchete van je jas gaan.

veel succes
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb thuis een tonnetje op mijn kamer staan , soort voer-ton voor dieren, die luchtdicht is ( tevens te halen bij watersport-winkel. ) Je ruikt niets. Maar na het open of dichtdraaien deksel goed schoonmaken , en je handen natuurlijk :grin:

Suc6 :stoned:
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#20
ok

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."