#1
euh? grafiekje erbij?




? heb ik dan iets gezegd dat niet waar is mss?ExceptionalInsight zei:amateur


Holymoly zei:hangt ook steeds van je situatie af enzo hé, ene x klapt die jonko er bij mij hard in.....
jeweetzellufMiNiMaLiSDope zei:Idd goed wietje! Jaartje of twee terug gehaald in de Mississipi in Maastricht, was toen maar 7euro/gram denk ik![]()
en inderdaad knalle 
DreamerOfDreams zei:euh? grafiekje erbij?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."