Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPeace maker

Peace maker

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
euh? grafiekje erbij?
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#2
Riel zei:
je kan het beste puur roken zonder tabak dus. tabak werkt namelijk het effect van wiet tegen. enorm zonde om tabak in je joint te stoppen.

:stoned:
Klik om te vergroten...


En zeker als je (nog) niet nicotine verslaafd bent, dus normaalgesproken geen sigaretten rookt. Ik ben door de shag in de jointjes verlsaafd geworden en das niet fijn, hehe. En als je het echt niet puur wil roken er zijn ook nicotine vrije stoffen die je ipv shag kunt gebruiken.

En wat betreft shag/wiet verdeling, doe lekker wat je zelf wil, hehe, ik houd niet van teveel shag moet minimaal even veel wiet als shag inziten liefs meer wiet. Maar de kunst is om de shag mooi om de wiet te krijgen zodat je geen inbranders krijgt.

Ook altijd irritiant, van die gasten die gewoon aan de joint teugen zonder bij te branden enzo, krijg je compleet scheef gebrande joint.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#3
je kan het beste puur roken zonder tabak dus. tabak werkt namelijk het effect van wiet tegen. enorm zonde om tabak in je joint te stoppen.

:stoned:
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb Een vraagje

Ik ben net begonnen met af een toe wat wiet te roken ik heb paar weken geleden,met vrienden
naar maastricht geweest om wat wiet te halen (peace maker) 45 euro voor 5 gram en een pijpje gekocht.
Die avond eerste keer in het pijpje gerookt, dit ging helemaal verkeerd super veel hoesten.
Toen toen heb ik is 2 Jointjes gerold en gerookt plus tabak derbij En toen heb niet moeten hoesten maar was een beetje stoned ook weer tegen gevallen .
een weekje later heb ik me nog een jointje gerolt ook met tabak ik was toen buiten met een vriend van mij aan een veld ook weer tegen gevallen even gelachen en weer klaar, toen heb me nog één gerolt maar in plaats van 50 procent wiet en 50 procent tabak heb ik me 70 procent wiet en 30 procent tabak gerolt toen ging helemaal van de kaart ik ging rond springen zingen koprollen rennen vallen lachen en gezichten en figuren in de wolken zien.
Maar toch vind raar pure wiet hoest ik uit 50/50 word ik niet high van , alleen met 70 procent wiet en 30 procent tabak. Vind toch maar vreemd is dit normaal of heeft gewoon te maken met gewend worden of blijft dit gewoon zo ?

Greets No trouble :stoned:
H
HolymolyLid
01-01-2024, 00:00
#5
hangt ook steeds van je situatie af enzo hé, ene x klapt die jonko er bij mij hard in en de andere x word ik alleen maar licht stoned. maar dat ligt dan aan me humeur/maagsituatie.
R
RayyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je moet altijd zoiezo meer wiet dan tabak erin doen. Ik doe altijd 3 kwart wiet en 1 kwart tabak. En al zijn we met ze 2e gewoon gram wiet en klein beetje tabak.
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja precies, van meer tabak dan wiet voel je niet veel.
Veel smokeplezier verder :wave: :stoned:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je zal het nog wel leren hoeveel je er voor jezelf moet indoen, je bent immers nog maar pas bezig.
Doe gewoon wat je er graag indoet en luister niet naar anderen die zeggen hoeveel ze er zelf in doen, want dit is vaak ook grootspraak om zelf interessanter te lijken.
Ik wil nu zelf niet interessant overkomen (geloof me maar) maar ik doe het al lang en doe er geleidelijk aan altijd meer en meer in, maar dit kies je natuurlijk zelf, het hangt af van je tolerantie.
Alvast veel plezier toegewenst ! (daar twijfel ik niet aan) :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
amateur
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stop ermee nu het nog kan!
Straks begin je ook weer met paddestoelen, coke, xtc, speed en eindigt dit in een smack verslaving :)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
amateur
Klik om te vergroten...
? heb ik dan iets gezegd dat niet waar is mss? :openmouth:
m
mauskewauskeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Peacemaker , geweldige wiet! Ze verkochten het een tijdje bij De Apotheker in Eindhoven.
Echt dikke shit , niet vaak zo hard gespaced als van peacemaker. Jammer dat het nergens meer te krijgen is lijkt wel! I'd kill for it :stoned:
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja maar Als je het puur uit hoest.. is het ook zonde van de wiet :(
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#14
hmmm, ik had echt verwacht dat deze topic over wiet en pacemakers zou gaan :tongueout:


Verder wat Buzz zegt; het is gewoon een kwestie van jezelf leren kennen. Als je een paar weken verder bent zal je al veel beter weten hoeveel wiet je in je joint moet gooien om goed knetter te worden of lekker high.
b
blaiseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had dit ook vaak dat ik niet wist hoeveel ik moet doen en me vrienden zeggen dat ik er meer in moest doen terwijl het eig niet veel heb want van klein beetje werd ik nog vet knetter, soms ik als beetje heb terwyl ik denk das niet genoeg en toch nog een joint van rol, word ik ook gewoon knetter, je moet gewoon even kijken wat genoeg is om knetter te worden :stoned:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Idd goed wietje! Jaartje of twee terug gehaald in de Mississipi in Maastricht, was toen maar 7euro/gram denk ik :hearteyes:
e
eelco_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#17
Holymoly zei:
hangt ook steeds van je situatie af enzo hé, ene x klapt die jonko er bij mij hard in.....
Klik om te vergroten...

hahaha
URBAN :rock: jeweetzelluf
f
flowjobLid
01-01-2024, 00:00
#18
MiNiMaLiSDope zei:
Idd goed wietje! Jaartje of twee terug gehaald in de Mississipi in Maastricht, was toen maar 7euro/gram denk ik :hearteyes:
Klik om te vergroten...


is er nog steeds voor 7.5/gram hoor :stoned: en inderdaad knalle :stoned:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
DreamerOfDreams zei:
euh? grafiekje erbij?
Klik om te vergroten...
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#20
inderdaad :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."