Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn cakeje

Mijn cakeje

40 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Shit, ik hoop niet voor 'm dat ie 9 gram wiet naar binnen heeft gewerkt :P
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je het wel goed gedaan dan?
En wat wil je hier mee bereiken met deze post? Moeten we tips geven o.i.d?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die gaat nu keihard. wow :openmouth:
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#4
maak eens een cake van 9gram knoppen, en eet die hellemaal op, en vertel ons dan hoe het was.
en juist voor het inslaat zou ik nog eens hero roken of snuiven
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Proficiat.
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi ik heb net 4,5 gram wiet opgegeten van mijn spacecake maar ik voel niks. Oh ja ik eet die andere 4,5 gram ook nog wel op... alleen is het wel moeilijk te eten.
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik merk echt niks :(, maar misschien ben ik toch op een of andere manier stoned. een klein beetje dan, mijn ogen zijn wel rood.
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#8
holy shit ik ga nokkie
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#10
Opzich niet zo heel gek als je 4.5 gram wiet naar binnenwerkt ?
achja
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha, misschien was het slim om iets te lezen over de tijd die cake nodig heeft om in te slaan :P
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zal Jokkelshizzle zich morgenvroeg wel herinneren dat ie een topic heeft begonnen :confused: ?
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#13
Leest hij ooit nog wel een keer, zodra hij weer wakker wordt.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Leef je nog?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mooi is dat. :tearsofjoy:

Ik heb wel eens een sterke cake gegeten die pas na 3 uur insloeg, gelukkig was ik verstandig om niet nog meer te eten. Toen die insloeg was het ook best heftig.

Maar dat is een veel gemaakt fout he, ik voel niks of weinig. Kom laten we nog meer nemen, en dan ga je opeens veel te hard. :grin:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha dit is zalig xD

Hij zal het welk overleven ^^

Al doende leert men zeker? xD
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je zou jezelf maar voor een maand stoned eten :stoned:
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik kon echt niet naar school vanochtend :openmouth: . Ik probeerde wel 9 gram op te eten maar die cake is super goor en ik zat gewoon te vol al.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jokkelshizzle zei:
ik kon echt niet naar school vanochtend :openmouth: .
Klik om te vergroten...

Godverdomme, door een katertje niet naar school gaan door je eigen stomme fout?

Laat wel zien dat je geen ruggengraat hebt, figuurlijk.

Zwak.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jokkelshizzle zei:
Hoi ik heb net 4,5 gram wiet opgegeten van mijn spacecake maar ik voel niks. Oh ja ik eet die andere 4,5 gram ook nog wel op... alleen is het wel moeilijk te eten.
Klik om te vergroten...
Jokkelshizzle zei:
holy shit ik ga nokkie
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :stoned:
Je had je beter eerst even in kunnen lezen :P Zal wel een hele spacende ervaring zijn geweest :grin: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."