Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshappy 420 everyone !

happy 420 everyone !

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goede reden om een jointje te roken :stoned:


happy 420 :P
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#2
beste mede df-ers
vandaag is het 20 april , en in amerika is dit ook wel gekend als wereld-cannabis dag

niemand iets speciaals gedaan of van plan vandaag?

stay high :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
morgen is het nationale tongzoen dag, lekker de hele dag tongen.

doe je mee?
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#4
cropp zei:
morgen is het nationale tongzoen dag, lekker de hele dag tongen.

doe je mee?
Klik om te vergroten...
zeker en vast :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
wel scheren dan he

ik wist niet eens dat zo`n dag bestond
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#6
De wereld-cannabis dag is alleen in Amerika gekend? Dan is het toch geen wereld-cannabis dag meer? ^^
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soma zei:
De wereld-cannabis dag is alleen in Amerika gekend? Dan is het toch geen wereld-cannabis dag meer? ^^
Klik om te vergroten...

Amerikanen he, Amerika is de wereld. :tearsofjoy:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#8
DrippTone zei:
Soma zei:
De wereld-cannabis dag is alleen in Amerika gekend? Dan is het toch geen wereld-cannabis dag meer? ^^
Klik om te vergroten...

Amerikanen he, Amerika is de wereld. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jup, lekker hasj en wiet gerookt, was 'n mooie 420 :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
420, Amerikaanse term...groepje studenten gingen iedere dag om 420 blowen en zo werd 't een code woord...Nou nou nou, goede reden om er een speciale dag van te maken.

Als ik Amerika kon verkruimelen zou ik 't in een joint stoppen en oproken, en daarna sterven.
Om de wereld te laten zien wat een kanker het is.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amaranth zei:
Jup, lekker hasj en wiet gerookt, was 'n mooie 420 :P
Klik om te vergroten...

qft!

en ik heb de sterkste hash gekocht die ik ooit in utrecht heb kunnen vinden :openmouth:

''dealers dope'' van de hashboot bij het griftpark :rock: (ja wat een naam he? :confused: )
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Fro Twenty :stoned:

helemaal vergeten.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
greenpower zei:
Goede reden om een jointje te roken :stoned:


happy 420 :P
Klik om te vergroten...

goede reden om geen jointje te roken

BOYCOT!!!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
cropp zei:
greenpower zei:
Goede reden om een jointje te roken :stoned:


happy 420 :P
Klik om te vergroten...

goede reden om geen jointje te roken

BOYCOT!!!
Klik om te vergroten...

Je hebt mijn zegen :grin:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#15
MCHZK zei:
beste mede df-ers
vandaag is het 20 april , en in amerika is dit ook wel gekend als wereld-cannabis dag

niemand iets speciaals gedaan of van plan vandaag?

stay high :stoned:
Klik om te vergroten...

wow!

ik zie nu pas dat je hem ook echt (bijna) op 4:20 (16:20) hebt gepost!

Puik hoor :sunglasses:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
timmaniac zei:
en ik heb de sterkste hash gekocht die ik ooit in utrecht heb kunnen vinden :openmouth:

''dealers dope'' van de hashboot bij het griftpark :rock: (ja wat een naam he? :confused: )
Klik om te vergroten...

probeer eens jungle nepal van de el torro :wink: zalje ook verbazen
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#17
underworld zei:
timmaniac zei:
en ik heb de sterkste hash gekocht die ik ooit in utrecht heb kunnen vinden :openmouth:

''dealers dope'' van de hashboot bij het griftpark :rock: (ja wat een naam he? :confused: )
Klik om te vergroten...

probeer eens jungle nepal van de el torro :wink: zalje ook verbazen
Klik om te vergroten...

thanks! wouw, wist je dat El toro de enige shop is van heel utrecht waar ik nog nooit heb gehaald?
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
420, Amerikaanse term...groepje studenten gingen iedere dag om 420 blowen en zo werd 't een code woord...Nou nou nou, goede reden om er een speciale dag van te maken.

Als ik Amerika kon verkruimelen zou ik 't in een joint stoppen en oproken, en daarna sterven.
Om de wereld te laten zien wat een kanker het is.
Klik om te vergroten...
inderdaad.
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#19
timmaniac zei:
MCHZK zei:
beste mede df-ers
vandaag is het 20 april , en in amerika is dit ook wel gekend als wereld-cannabis dag

niemand iets speciaals gedaan of van plan vandaag?

stay high :stoned:
Klik om te vergroten...

wow!

ik zie nu pas dat je hem ook echt (bijna) op 4:20 (16:20) hebt gepost!

Puik hoor :sunglasses:
Klik om te vergroten...
oh , was puur toeval dat ik het op dat tijdstip poste :grin:
:stoned:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#20
timmaniac zei:
underworld zei:
timmaniac zei:
en ik heb de sterkste hash gekocht die ik ooit in utrecht heb kunnen vinden :openmouth:

''dealers dope'' van de hashboot bij het griftpark :rock: (ja wat een naam he? :confused: )
Klik om te vergroten...

probeer eens jungle nepal van de el torro :wink: zalje ook verbazen
Klik om te vergroten...

thanks! wouw, wist je dat El toro de enige shop is van heel utrecht waar ik nog nooit heb gehaald?
Klik om te vergroten...

hehe ja is wat meer low profile he. ik haal er alleen maar. nu ze een nieuwe eigenaar hebben is de kwaliteit daar het best van utrecht :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."