#1
underworld zei:hehe ja is wat meer low profile he. ik haal er alleen maar. nu ze een nieuwe eigenaar hebben is de kwaliteit daar het best van utrecht![]()
dank voor de heads up! Ben er eerlijk gezegd nooit geweest omdat ik er 2 jaar geleden ofso alleen maar slechte verhalen over hoorde, maar als jij zegt dat ze van eigenaar verwisseld zijn...
morgen even bezoekje brengen