Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer steek jij een Joint op ?

Wanneer steek jij een Joint op ?

36 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet als ik zit te poepen.
b
biglesLid
01-01-2024, 00:00
#2
smorgens voor het werk en tijdens middagpauze en 1tje bij thuiskomt en dan gespreid over de avond
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
als ik klaar ben met werken zoek ik een bushokje of een mooi bankje en neem ik even een half uur voor mezelf
w
woppieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik em gedraaid heb
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#5
als ik zin heb :stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als de zon schijnt

altijd :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
En wanneer m'n glas leeg is.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Als de zon schijnt

altijd :hearteyes:
Klik om te vergroten...

+1 :hearteyes:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nu :smoke:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
als ik naar mijn werk loop
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als de wekker gaat.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik op de fiets zit :smoke:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik met chille mensen ben :sunglasses:
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wanneer ik vind dat het tijd is om even te chillen en mijn hoofd op 0 te zetten :grin:
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ik een spontane erectie krijg en ik geen zin heb daar iets mee te doen :rolleyes:
D
DsireLid
01-01-2024, 00:00
#16
Boner zei:
Wanneer ik vind dat het tijd is om even te chillen en mijn hoofd op 0 te zetten :grin:
Klik om te vergroten...

Yep, dat ken ik..maar wat als dat steeds meer wordt?
Het liefst hou ik mijn hoofd op 0..
Mijn hoofd is helaas zelden stil :P

Ik ben nieuw hier..zal me even voorstellen:
Op dit forum heb ik mezelf Dsire genoemd; dame, laatste jaar als twintiger, getrouwd met mijn beste vriendin, zoontje van 6 jr. (eind vorig jaar diabetes 1 geconstateerd), vwo gedaan, nooit verder gestudeerd maar echte jobhopper, hypotheek, hondje, huis met tuin, borderliner (tja..weet dat maar eens te typeren :wink: ), regelmatig tot dagelijks rokende sinds mijn 18de, opgegroeid bij blowende ouders (werd als "normaal" gezien; er werd ook stevig geblowd als wij, de kids, erbij waren. Met giechel-kick en al..), nu mezelf voorgenomen het voor het eggie te doen: begin over drie dagen met begeleid stoppen met blowen.
Ik zit nu (weer) thuis, loop (weer) in de ziekte-wet, (weer) overspannen/depressief.
En dan begint de visieuze cirkel van voor af aan:
Stress op werk doordat ik niet doe wat ik wil (qua werk; wat houdt me tegen? Diploma's..), stress om het verliezen van mijn baan,
Heel veel willen gaan ondernemen om niet (financieel) te leiden en eindelijk te gaan doen wat je echt wilt (..die opleiding eindelijk beginnen; thuisstudie uiteraard, want naar school terug gaat financieel gezien niet: mijn vrouwtje is 4 jaar jonger dan ik, ik ben de hoodfkostwinner..), Te veel stresssss!!!
en dan wordt het me al gauw te veel.
Dan denk ik: ff een jointje om tot rust te komen; terwijl ik weet dat ik het beter niet kan doen, want altijd loopt het uit de hand: dagelijks meervoudig gebruik...

En zoals ik net al kort meldde: vanavond heb ik besloten te stoppen.
Ik ga het missen, zeer zeker. Maar ik wil mijn leven terug :)

Prettig kennis te maken :grin:

Lady-D.
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#17
na het avond eten :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."