Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe smokers van arnhem!!

De smokers van arnhem!!

82 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
k
king-joostLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pikachu zei:
Ik studeer in Nijmegen en ik haal als het kan het liefst m'n wiet in de kronkel. Is vrij goedkoop maar heeft wel betere kwaliteit.
Klik om te vergroten...

Ik ben in nijmegen alleen naar het kruidentuintje geweest als ik me het nog goed herinner. volgens mij had ik daar santa maria gehaald, maar dat weet ik niet meer zeker :stoned: Verder hoor ik van mensen dat kronkel goeie shop is :grin: denk dat ik er maar eens een keertje naa toe gaa :stoned:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
De White Pearl uit coffeshop het Wonder is een aanrader, de Hia van de Jet Set is ook een aanrader, en de Wedren High van coffeshop de Wedren is een aanrader.
Allemaal shops uit Nijmegen.
Verder ben ik het eens met wat er word gezegd, Upstairs heeft vaak de beste kwaliteit van heel arnhem.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pikachu zei:
Iemand zin om over een paar weekjes een keertje een upstairs meet in Arnhem te doen? :)
Klik om te vergroten...

Yeah duidelijk! Dan kunnen DF'ers de stonies in de up ff showen wat blowen is. :P

Mijn 100ste post.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie kan er vrijdagavond half 9 in de upstairs zijn?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik doe het tegenwoordig weer rustig aan, dus als ik een goeie rook lig ik ook plat.. maargoed het id was mooi :)
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm dan kunnen we ze laten zien hoe verantwoordelijk wij drugs gebruiken ofzo? :P Wel iets minder cool maarja, je moet toch wat!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pikachu zei:
Wie kan er vrijdagavond half 9 in de upstairs zijn?
Klik om te vergroten...
Dan zit ik lekker in rotterdam. Dus helaas, ander keertje.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#8
king-joost zei:
Verder is de Uncle Sam ook een chille shop. Heerlijk om daar een dikke haze joint te roken en dan chill te gaan poolen :stoned:.
Klik om te vergroten...

Sinds een paar maanden woon ik tegenover de Uncle Sam, maar ik ben er vreemd genoeg nooit geweest. De enige plek waar ik wel eens ga zitten is de Dakota in Nijmegen. Maar het is dus een aanrader? En je kan er poolen? Misschien ga ik er binnekort toch maar eens kijken dan..
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laten we weer een meeting houden. Dan ben ik er ook bij. :stoned:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben voor. :wave:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alleen kan ik niet ín de shop. :rolleyes: I'm sixteen years old, you know. :stoned:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
hmmmzz... Beetje jammer dan, maar misschien kunne we ook gewoon gaan blowen in sonsbeek. :stoned:
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#13
volgens mij is sonsbeek zo chill als je aan het spacen bent :tongueout:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
pawelonius zei:
Sonsbeek is zo chill als je aan het spacen bent! :tongueout:
Klik om te vergroten...

Zeker weten. :stoned:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#15
DrippTone zei:
pawelonius zei:
Sonsbeek is zo chill als je aan het spacen bent! :tongueout:
Klik om te vergroten...

Zeker weten. :stoned:
Klik om te vergroten...

Ik kan deze uitspraak bevestigen :)

Laten we idd eens een leuke shopmeeting hebben, extisy blijft dan gewoon de eerste 5 minuten buiten de shop wachten totdat we wat wiet hebben gehaald en dan banjeren we rustig door naar sonsbeek. Moet het wel s'avonds zijn want overdag blow ik niet buiten de vakanties om ^^
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pikachu zei:
DrippTone zei:
pawelonius zei:
Sonsbeek is zo chill als je aan het spacen bent! :tongueout:
Klik om te vergroten...

Zeker weten. :stoned:
Klik om te vergroten...

Ik kan deze uitspraak bevestigen :)

Laten we idd eens een leuke shopmeeting hebben, extisy blijft dan gewoon de eerste 5 minuten buiten de shop wachten totdat we wat wiet hebben gehaald en dan banjeren we rustig door naar sonsbeek. Moet het wel s'avonds zijn want overdag blow ik niet buiten de vakanties om ^^
Klik om te vergroten...

En ook ik bevestig dit. :)
Sonsbeekpark is té chill.
W
WillempjuhLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik kom ook uit omgeving arnhem... meeting lijkt mij ook wel leuk :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jaja! De rijnkade. Ik zit vaak onder die brug, of bij die graffiti.
Heerlijke plek. :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Na 6 uur is het al avond, en dan schijnt de zon nog dus ik vind het best pikachu. :grin:
I
IllySillyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sonsbeeeeeeeeeekkkkkkkkkk :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Ik kwam altijd in de Uncle en hun hebben soms hele lekkere senzi.
Ook ging k wel naar de Zero Zero, dan kreeg je lekker veel, maar niezo erg stoned.
En Speak Easy 's Turbo Skunk krijg je veel en wel lekker.

Maar eigenlijk haal k altijd bij de Happy Days - White Widdow :stoned:
Dan ben je iig verzekerd van hangende oogleden hihi.

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."