Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe smokers van arnhem!!

De smokers van arnhem!!

82 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Watertuin in de Parkstraat, is dat bij de Penguin in de buurt toevallig?
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#2
DrippTone zei:
(1)Upstairs: Hia, Spoetnik, Sneeuwwietje, Edelweiss, Haze.
(2)Lucky luke: Jack herer, Santa maria.
(3)Omigo: Super polm, Northernlight.
(4)Uncle sam: Haze.
(5)Joint venture(JV): Corali, Manali, Santa maria, White widdow, Super polm.
(6)Zero: Santa maria.
1 ga ik het meest heen, 6 het minst. (en in die volgorde graag :P )

Over het bovenstaande ben ik zeer tevreden, heb nog wel meer geprobeerd maar is niet bevallen.
Over het algemeen vind ik het aanbod van softdrugs in Nijmegen 10 maal beter dan in Arnhem. :wave:
Klik om te vergroten...


De lucky luke zit in nijmegen.Of zit er ook 1 in arnhem :confused:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zó jammer dat jullie de Harm nooit hebben meegemaakt.

De watertuin in de Parkstraat is trouwens ook een relaxte blowplek. Memorieeees.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Belgo zei:
De lucky luke zit in nijmegen.Of zit er ook 1 in arnhem :confused:
Klik om te vergroten...

Lucky Luke is een veel gebruikte naam, zowel als in Nijmegen zit er ook een in Arnhem. Voor zover ik weet nog wel meer shops in het land met die naam.

Beste shop in Nijmegen vond ik altijd het Wonder en de Jet Set, maar tijd terug ook wel lekkere hasj gerookt in de Kronkel.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nijmegen haal ik wiet in de kronkel en in Arnhem haal ik wiet in de upstairs.

Verder ken ik 'de Harm' ook echt niet, vertel er eens wat over? :P
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weet ik ook niet :P Maar bij de penguin in de buurt kan je toch nergens echt chill zitten?
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#7
Huh waar dan in de parkstraat?
Ik woon daar zo ongeveer.
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee dacht ik ook niet nee, maar aan de overkant van de straat is achter een paar muren een hofje ofzo, viel me laatst op. Nouja Pinguin ligt niet ver van Sonsbeek af, en dat is wel chill zitte :grin:
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gaat er iemand nog naar een shop in Arnhem deze week toevallig? Vast wel toch? :P
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waar ligt de Parkstraat dan? :P

Ik zat wel een beetje verkeerd met de Penguin dan denk ik
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Parkstraat is meer in de buurt van de Uncle sam.

Het is ook zo moeilijk. :rolleyes: http://maps.google.nl/maps?q=parkst...ent=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wl
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga toch geen straat opzoeken als ik het nergens voor nodig heb :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Popper zei:
Ik ga toch geen straat opzoeken als ik het nergens voor nodig heb :P
Klik om te vergroten...

Waarom THE FUCK vraag je het dan? :openmouth:
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zodat het mij minder moeite kost..?

Wat maakt het ook uit
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/20HcrNAJZZM&hl=nl&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/20HcrNAJZZM&hl=nl&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

God damn. :beer:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarschijnlijk morge. :stoned:
k
king-joostLid
01-01-2024, 00:00
#17
popper ik moet dese week naar de shop:P
k
king-joostLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik haal je wel op met de "ludix" :stoned:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ga morgen naar de shop. Met iemand die voor mij haalt :P
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#20
king-joost zei:
ik haal je wel op met de "ludix" :stoned:
Klik om te vergroten...

kom me maar halen dan :P

En zet alles ff in 1 post, vieze spammer

Extisi zei:
Ik ga morgen naar de shop. Met iemand die voor mij haalt :P
Klik om te vergroten...

Aiiii dat is kut, nog geen 18? Of illegaal in het land zonder ID?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."