Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe smokers van arnhem!!

De smokers van arnhem!!

82 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zat gister in het sonsbeek park met een vriend die hier ook leest maar niet zo veel post, en we we hadden het over het forum, en het topic de smokers van Arnhem: en mischien komen we voor de grap ook wel als jullie dat leuk vinden :P
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#2
alleen als jullie het leuk vinden natuurlijk.

hey 'king-joost' ga je ook naar de free your mind afterparty in luxor? of iemand anders?
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik waarschijnlijk....Als mn zakken nog niet leeg zijn.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#4
oh leuk, een vriend van mij gaat daar vj-en dus waarschijnlijk zit ik naast de vj als ik niet aan het dansen ben.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pikachu zei:
Haha, ik ben echt alles behalve een die hard blower :P Ik ben al lang blij als ik toevallig een mooi jointje gedraaid heb :stoned:
Klik om te vergroten...

Achja, ik bedoel eerder die hard DF'ers.

Morge morge morge, ik zal er zijn. Hopelijk ben ik niet de enigste. :P

Dripp is te herkennen aan:
-Lang haar
-Korte sik/baardje
-Lip piercing
-stevige bier pens
-bril(afhankelijk van of ik met de auto of OV ben)
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#6
shit ik zit nog op school, druk druk.. ik wist niet of ik wel kon komen omdat niemand er meer iets over zei dus nu ben ik er niet geweest..

maar ik wil wel een andere keer komen, samen met iemand anders.. misschien naar de uncle sam?
na volgende week heb ik alle projecten af dus alle tijd van de wereld.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pikachu zei:
Wie kan er vrijdagavond half 9 in de upstairs zijn?
Klik om te vergroten...
Dan zit ik lekker in rotterdam. Dus helaas, ander keertje.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#8
king-joost zei:
Verder is de Uncle Sam ook een chille shop. Heerlijk om daar een dikke haze joint te roken en dan chill te gaan poolen :stoned:.
Klik om te vergroten...

Sinds een paar maanden woon ik tegenover de Uncle Sam, maar ik ben er vreemd genoeg nooit geweest. De enige plek waar ik wel eens ga zitten is de Dakota in Nijmegen. Maar het is dus een aanrader? En je kan er poolen? Misschien ga ik er binnekort toch maar eens kijken dan..
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laten we weer een meeting houden. Dan ben ik er ook bij. :stoned:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben voor. :wave:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alleen kan ik niet ín de shop. :rolleyes: I'm sixteen years old, you know. :stoned:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
hmmmzz... Beetje jammer dan, maar misschien kunne we ook gewoon gaan blowen in sonsbeek. :stoned:
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#13
volgens mij is sonsbeek zo chill als je aan het spacen bent :tongueout:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
pawelonius zei:
Sonsbeek is zo chill als je aan het spacen bent! :tongueout:
Klik om te vergroten...

Zeker weten. :stoned:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#15
DrippTone zei:
pawelonius zei:
Sonsbeek is zo chill als je aan het spacen bent! :tongueout:
Klik om te vergroten...

Zeker weten. :stoned:
Klik om te vergroten...

Ik kan deze uitspraak bevestigen :)

Laten we idd eens een leuke shopmeeting hebben, extisy blijft dan gewoon de eerste 5 minuten buiten de shop wachten totdat we wat wiet hebben gehaald en dan banjeren we rustig door naar sonsbeek. Moet het wel s'avonds zijn want overdag blow ik niet buiten de vakanties om ^^
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pikachu zei:
DrippTone zei:
pawelonius zei:
Sonsbeek is zo chill als je aan het spacen bent! :tongueout:
Klik om te vergroten...

Zeker weten. :stoned:
Klik om te vergroten...

Ik kan deze uitspraak bevestigen :)

Laten we idd eens een leuke shopmeeting hebben, extisy blijft dan gewoon de eerste 5 minuten buiten de shop wachten totdat we wat wiet hebben gehaald en dan banjeren we rustig door naar sonsbeek. Moet het wel s'avonds zijn want overdag blow ik niet buiten de vakanties om ^^
Klik om te vergroten...

En ook ik bevestig dit. :)
Sonsbeekpark is té chill.
W
WillempjuhLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik kom ook uit omgeving arnhem... meeting lijkt mij ook wel leuk :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jaja! De rijnkade. Ik zit vaak onder die brug, of bij die graffiti.
Heerlijke plek. :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Na 6 uur is het al avond, en dan schijnt de zon nog dus ik vind het best pikachu. :grin:
I
IllySillyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sonsbeeeeeeeeeekkkkkkkkkk :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Ik kwam altijd in de Uncle en hun hebben soms hele lekkere senzi.
Ook ging k wel naar de Zero Zero, dan kreeg je lekker veel, maar niezo erg stoned.
En Speak Easy 's Turbo Skunk krijg je veel en wel lekker.

Maar eigenlijk haal k altijd bij de Happy Days - White Widdow :stoned:
Dan ben je iig verzekerd van hangende oogleden hihi.

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."