#1
Ik zat gister in het sonsbeek park met een vriend die hier ook leest maar niet zo veel post, en we we hadden het over het forum, en het topic de smokers van Arnhem: en mischien komen we voor de grap ook wel als jullie dat leuk vinden :P
Pikachu zei:Haha, ik ben echt alles behalve een die hard blower :P Ik ben al lang blij als ik toevallig een mooi jointje gedraaid heb![]()
Dan zit ik lekker in rotterdam. Dus helaas, ander keertje.Pikachu zei:Wie kan er vrijdagavond half 9 in de upstairs zijn?
king-joost zei:Verder is de Uncle Sam ook een chille shop. Heerlijk om daar een dikke haze joint te roken en dan chill te gaan poolen.


I'm sixteen years old, you know. 

pawelonius zei:Sonsbeek is zo chill als je aan het spacen bent!![]()

DrippTone zei:pawelonius zei:Sonsbeek is zo chill als je aan het spacen bent!![]()
Zeker weten.![]()
Pikachu zei:DrippTone zei:pawelonius zei:Sonsbeek is zo chill als je aan het spacen bent!![]()
Zeker weten.![]()
Ik kan deze uitspraak bevestigen![]()
Laten we idd eens een leuke shopmeeting hebben, extisy blijft dan gewoon de eerste 5 minuten buiten de shop wachten totdat we wat wiet hebben gehaald en dan banjeren we rustig door naar sonsbeek. Moet het wel s'avonds zijn want overdag blow ik niet buiten de vakanties om ^^

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."