#1
Pikachu zei:Ik studeer in Nijmegen en ik haal als het kan het liefst m'n wiet in de kronkel. Is vrij goedkoop maar heeft wel betere kwaliteit.
Ik ben in nijmegen alleen naar het kruidentuintje geweest als ik me het nog goed herinner. volgens mij had ik daar santa maria gehaald, maar dat weet ik niet meer zeker
Verder hoor ik van mensen dat kronkel goeie shop is 

I'm sixteen years old, you know.