#1
Ja, herkenbaar.


ExceptionalInsight zei:Ik kocht altijd gewoon nieuwe als het op was![]()
Omdat het op een gegeven moment niet fijn meer was. De nadelen wogen veel zwaarder dan de voordelen. Paranoia, neerslachtig gevoel, ik werd heel erg lui, apatisch, introvert, tijdje flink last van mn maag en longen gehad. Na 7 jaar blowen, veel te veel blowen, was het genoeg. En ik vind het wel prima zo, het hoeft van mij niet meer. Ik zeg nooit nooit, maar ik heb nu 14 maanden niet geblowd en dat houd ik voorlopig ook wel zo (: De daadwerkelijke ervaring van een jointje leefde niet meer op tegen de verwachtingen ervan.Didy zei:Waarom ben je eigenlijk gestopt?
Of kan ik dit al ergens lezen?
ExceptionalInsight zei:Omdat het op een gegeven moment niet fijn meer was. De nadelen wogen veel zwaarder dan de voordelen. Paranoia, neerslachtig gevoel, ik werd heel erg lui, apatisch, introvert, tijdje flink last van mn maag en longen gehad. Na 7 jaar blowen, veel te veel blowen, was het genoeg. En ik vind het wel prima zo, het hoeft van mij niet meer. Ik zeg nooit nooit, maar ik heb nu 14 maanden niet geblowd en dat houd ik voorlopig ook wel zo (: De daadwerkelijke ervaring van een jointje leefde niet meer op tegen de verwachtingen ervan.Didy zei:Waarom ben je eigenlijk gestopt?
Of kan ik dit al ergens lezen?
Niet echt afgezworen, wel bewust gekozen om het heel lang niet meer te doen (en dus al een poosje niets gekocht)cropp zei:heb je het blowen echt afgezworen of gewoon nooit meer iets gekocht?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."