Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRestjes roken

Restjes roken

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
p
pkwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, herkenbaar.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie rookt er wel eens restjes wiet die je uit lege zakjes haalt, van je bureau (soms ligt die van mij bezaait met tabak en restjes wiet), etc?

Nja, ik soms wel. Het is misschien wat sloeberig, maar damn! Da spul da klapt erop, het geeft je een nogal harde rush van een minuutje of 2-5, die nog harder is van erg goeie wiet en daarna wordt het wel een stuk minder en is het uitgewerkt na 30-60 minuten, maar het is echt wel vet. :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
JUNKIE!
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
JUNKIE!
Klik om te vergroten...
inderdaad.

maar ik doe het ook :flushed:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je die shit van je bureau afschraapt dan is er ook grote kans dat er andere dingen inzitten.. Tenminste dat idee zou ik hebben.

Dus het antwoord is nee
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Iedereen doet het stiekem wel toch, of zoeken onder de kast of er nog een plukje ligt van de joint van de dag ervoor :grin:
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zoek gewoon alle groene puntjes die er liggen en pluk die eruit. Ga echt niet de restjes tabak en al dat ander stof, vuil,.. oproken. :)
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik deed het vroeger wel eens, maar nu vind ik het eigenlijk smerig smaken.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Restjes van je bureau schrapen ( als het er langer dan een dag ligt) vind ik ook niet erg fris.
Maar voor de rest heb ik eigenlijk dat ik van gruis van goeie wiet gewoon het stonedste word..
( hoewel ik het niet koop, vind ik te armoedig:P)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kocht altijd gewoon nieuwe als het op was :rock:
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
Ik kocht altijd gewoon nieuwe als het op was :rock:
Klik om te vergroten...

Waarom ben je eigenlijk gestopt?
Of kan ik dit al ergens lezen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Didy zei:
Waarom ben je eigenlijk gestopt?
Of kan ik dit al ergens lezen?
Klik om te vergroten...
Omdat het op een gegeven moment niet fijn meer was. De nadelen wogen veel zwaarder dan de voordelen. Paranoia, neerslachtig gevoel, ik werd heel erg lui, apatisch, introvert, tijdje flink last van mn maag en longen gehad. Na 7 jaar blowen, veel te veel blowen, was het genoeg. En ik vind het wel prima zo, het hoeft van mij niet meer. Ik zeg nooit nooit, maar ik heb nu 14 maanden niet geblowd en dat houd ik voorlopig ook wel zo (: De daadwerkelijke ervaring van een jointje leefde niet meer op tegen de verwachtingen ervan.
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kan ik volledig inkomen.
Blowen heeft zo een inpakt op je leven dat je echt momenten hebt van : Wow waar ben ik mee bezig?
Ik kan het nog steeds gescheiden houden van mijn dagelijkse leven en zolang dit goed gaat geef ik het geliefde jointje nog niet op.

ik ben nu wel gestopt met roken door de week zodat men tolrentie minder hoogt ligt tegen dat de zomer begint :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Didy zei:
Waarom ben je eigenlijk gestopt?
Of kan ik dit al ergens lezen?
Klik om te vergroten...
Omdat het op een gegeven moment niet fijn meer was. De nadelen wogen veel zwaarder dan de voordelen. Paranoia, neerslachtig gevoel, ik werd heel erg lui, apatisch, introvert, tijdje flink last van mn maag en longen gehad. Na 7 jaar blowen, veel te veel blowen, was het genoeg. En ik vind het wel prima zo, het hoeft van mij niet meer. Ik zeg nooit nooit, maar ik heb nu 14 maanden niet geblowd en dat houd ik voorlopig ook wel zo (: De daadwerkelijke ervaring van een jointje leefde niet meer op tegen de verwachtingen ervan.
Klik om te vergroten...

heb je het blowen echt afgezworen of gewoon nooit meer iets gekocht?
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik draai het liefst gewoon achter m'n bureau, en alles wat eruit valt dat gooi ik dan in dezelfde joint. Ik ben nog nooit iets van een paar dagen geleden tegengekomen wat nog een goede toevoeging in een joint kan zijn :confused:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik hou meestal geen restjes over, dat laatste kruimeltje gooi ik er gewoon bij, een zakje op voorraad houden is een andere optie.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
cropp zei:
heb je het blowen echt afgezworen of gewoon nooit meer iets gekocht?
Klik om te vergroten...
Niet echt afgezworen, wel bewust gekozen om het heel lang niet meer te doen (en dus al een poosje niets gekocht)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zal binnenkort eens het toetsenbord op de kop houden, en de hasj en nicotine resten van de toetsen schrapen. :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dit zou ik dan weer alleen doen om je toetsenbord schoon te maken :P
Of je moet er natuurlijk zulke hoeveelheden uit zien te krijgen dat het echt de moeite waard is.
Hoewel ik denk dat je dan ook niet echt lekker typt + er is allemaal stof en andere zooi bij gekomen wat me nou niet echt lekker roken lijkt.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Schrapen doe ik niet aan, zorg gewoon dat het zakje goed leeg is. Maar bewaar wel alle zakjes :grin: is al een aardige verzameling . Misschien binnenkort toch maar eens leeg schrapen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."