Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRestjes roken

Restjes roken

33 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Didy zei:
Waarom ben je eigenlijk gestopt?
Of kan ik dit al ergens lezen?
Klik om te vergroten...
Omdat het op een gegeven moment niet fijn meer was. De nadelen wogen veel zwaarder dan de voordelen. Paranoia, neerslachtig gevoel, ik werd heel erg lui, apatisch, introvert, tijdje flink last van mn maag en longen gehad. Na 7 jaar blowen, veel te veel blowen, was het genoeg. En ik vind het wel prima zo, het hoeft van mij niet meer. Ik zeg nooit nooit, maar ik heb nu 14 maanden niet geblowd en dat houd ik voorlopig ook wel zo (: De daadwerkelijke ervaring van een jointje leefde niet meer op tegen de verwachtingen ervan.
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan ik volledig inkomen.
Blowen heeft zo een inpakt op je leven dat je echt momenten hebt van : Wow waar ben ik mee bezig?
Ik kan het nog steeds gescheiden houden van mijn dagelijkse leven en zolang dit goed gaat geef ik het geliefde jointje nog niet op.

ik ben nu wel gestopt met roken door de week zodat men tolrentie minder hoogt ligt tegen dat de zomer begint :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
Didy zei:
Waarom ben je eigenlijk gestopt?
Of kan ik dit al ergens lezen?
Klik om te vergroten...
Omdat het op een gegeven moment niet fijn meer was. De nadelen wogen veel zwaarder dan de voordelen. Paranoia, neerslachtig gevoel, ik werd heel erg lui, apatisch, introvert, tijdje flink last van mn maag en longen gehad. Na 7 jaar blowen, veel te veel blowen, was het genoeg. En ik vind het wel prima zo, het hoeft van mij niet meer. Ik zeg nooit nooit, maar ik heb nu 14 maanden niet geblowd en dat houd ik voorlopig ook wel zo (: De daadwerkelijke ervaring van een jointje leefde niet meer op tegen de verwachtingen ervan.
Klik om te vergroten...

heb je het blowen echt afgezworen of gewoon nooit meer iets gekocht?
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik draai het liefst gewoon achter m'n bureau, en alles wat eruit valt dat gooi ik dan in dezelfde joint. Ik ben nog nooit iets van een paar dagen geleden tegengekomen wat nog een goede toevoeging in een joint kan zijn :confused:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik hou meestal geen restjes over, dat laatste kruimeltje gooi ik er gewoon bij, een zakje op voorraad houden is een andere optie.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
cropp zei:
heb je het blowen echt afgezworen of gewoon nooit meer iets gekocht?
Klik om te vergroten...
Niet echt afgezworen, wel bewust gekozen om het heel lang niet meer te doen (en dus al een poosje niets gekocht)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zal binnenkort eens het toetsenbord op de kop houden, en de hasj en nicotine resten van de toetsen schrapen. :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit zou ik dan weer alleen doen om je toetsenbord schoon te maken :P
Of je moet er natuurlijk zulke hoeveelheden uit zien te krijgen dat het echt de moeite waard is.
Hoewel ik denk dat je dan ook niet echt lekker typt + er is allemaal stof en andere zooi bij gekomen wat me nou niet echt lekker roken lijkt.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Schrapen doe ik niet aan, zorg gewoon dat het zakje goed leeg is. Maar bewaar wel alle zakjes :grin: is al een aardige verzameling . Misschien binnenkort toch maar eens leeg schrapen
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat niet meer in de joint past of wat eruit valt (ben vaak te lui om het er terug in te stoppen) doe ik in een zakje, af en toe draai ik me daar een jointje van. De smaak is droger en anders naar m'n gevoel doordat het een tijdje (tabak en wiet) in 1 zakje heeft gezeten, maar wel juist erg aangenaam.

Maar de restjes van m'n bureau schrapen of zulk soort dingen, nee.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
SchilDpadDo zei:
Schrapen doe ik niet aan, zorg gewoon dat het zakje goed leeg is. Maar bewaar wel alle zakjes :grin: is al een aardige verzameling . Misschien binnenkort toch maar eens leeg schrapen
Klik om te vergroten...


als je ze nu uitkookt in chocolademelk?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
yeah, chocolade melk + :hearteyes:
ik heb gewoon met stanley mesjes alles leeggeschraapt en uit me grinder het onderste en in de chocomel gedaan, ben nu toch wel redelijk stoned ervan. :openmouth:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
Wat niet meer in de joint past of wat eruit valt (ben vaak te lui om het er terug in te stoppen) doe ik in een zakje, af en toe draai ik me daar een jointje van. .
Klik om te vergroten...

dat gooi ik terug in mijn shagbuil, dat is lachen, want als ik op school op mijn werk een shaggie draai stinkt het ineens naar wiet of hash :tearsofjoy:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#14
dit soort akties deed ik alleen vroegah toen ik 15 was en alleen op me zakgeld leefde :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."