Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHigh na 2 uur

High na 2 uur

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Echt te trippen ? van een joint ? :rolleyes:
M
Memphis10Lid
01-01-2024, 00:00
#2
laat ik het zo zeggen.. ik kon zeg maar niet stil zitten/liggen ik moest echt de hele tijd lopen..me hart klopte echt sneller dan wanneer ik normaal stoned ben snap je
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#3
alsjeblieft zeg, je had gewoon een lichte verandering van je bloeddruk, en je ben het waarschijnlijk niet zo'n tolerantie. En dat je niet kan stilzitten, een beetje high zijn kan geen kwaad? maar noem dit aub niet trippen!

Als je dit echt een onaangename ervaring vind die terugkomt zal je oftewel minder tegelijk moeten blowen, of stoppen, simpel toch?
M
Memphis10Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok luister laat dat trippen nou, hoe komt het dat het pas na 2 uur begon in te werken?
M
Memphis10Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Jullie doen alsof ik jullie beledig omdat ik trippen zei hahaha wat is dat voor onzin

ik zei trippen omdat ik gewoonweg even geen ander woord ervoor wist
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat wil je van ons dan? Lees je vraag nog eens na en vertel ons dan eens hoe je daar objectief op zou kunnen antwoorden. Je voelde je kut neem ik aan? Kut hoe? Versnelde hartslag? Ziek? Zwak? Misselijk? Wat?
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat het nog van die joint was. Als je dit soort effecten merkt, dan is het meestal kort na het roken. Ik heb er totaal geen verklaring voor..

Misschien heb je daarvoor medicijnen op ofzo waardoor je een rare bijwerking kreeg? Misschien rookte je een sigaret waardoor een bepaalde werking terug kwam? Van een sigaret kan je ook kortademig worden en het gevoel krijgen dat je hart sneller klopt. Kan ook zijn dat je te weinig had gegeten of gedronken waardoor je een draaierig gevoel kreeg.

Het kan in ieder geval een hoop dingen zijn, maar of het nog direct aan het roken van die joint te wijten is betwijfel ik. Misschien dat het uitwerken van het stoned zijn er wel een versterkend effect op heeft gehad, maar that's it.
M
Memphis10Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Me hartslag ging opene heel snel, ik voelde me echt goed stoned zeg maar, terwijl ik daarvoor helemaal niks voelde

en die gevoel kwam pas na 2 uur te werken dus ja ik vroeg me af hoe het na zo laat nog kon
is dat duidelijk genoeg?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je rookte een joint en je werd stoned. Meer kan ik er niet van maken. Waarom het later erger werd weet ik niet, het is ook niet raar ofzo, dat heb ik ook wel gehad, alleen nooit zo op gelet en para van geworden als jij. Verhoogde hartslag hoort erbij.
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#10
als je para gaat worden, en zeker als je op je hartslag begint op te letten. Ga je je slechter voelen als je niet gerookt had. maarja dat kan jhe krijgen maar gewoon rustig blijven en genieten.
It is marijuaannaaaaa :stoned: enjoy itttttttttttttt, don't waste the feeling :cry:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je moet ook niet gaan blowen als je pas 10 jaar bent :sunglasses:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb je erna gerookt mischien, dat kan nog weleens je stonedheid verergeren omdat je bloedvaten vernauwen. met het gevolg dat het mischien iets te werd voor je.
M
Memphis10Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Flaffie zei:
Je moet ook niet gaan blowen als je pas 10 jaar bent :sunglasses:
Klik om te vergroten...

hahah dat is toevallig, ik word over een maand 11 :tearsofjoy:
M
Memphis10Lid
01-01-2024, 00:00
#14
underworld zei:
heb je erna gerookt mischien, dat kan nog weleens je stonedheid verergeren omdat je bloedvaten vernauwen. met het gevolg dat het mischien iets te werd voor je.
Klik om te vergroten...

ja ik had nog een sigaret gerookt

ik snap allemaal wel dat het erbij hoort die hartslag enzo, maar ik vond het raar dat het pas na zo'n lange tijd begon in te werken, dit is nog nooit eerder bij mij gebeurt vandaar
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
Je rookte een joint en je werd stoned. Meer kan ik er niet van maken. Waarom het later erger werd weet ik niet, het is ook niet raar ofzo, dat heb ik ook wel gehad, alleen nooit zo op gelet en para van geworden als jij. Verhoogde hartslag hoort erbij.
Klik om te vergroten...

Damn, dat is serieus een probleem.. Ga ermee naar een arts zou ik zeggen. Stoned worden op wiet kan duiden op verschillende ziektes, waaronder malaria, de zwarte pest, rabies, cholera, de schurft, de gele koorts, lepra, dysenterie, chronische diarree, vroege impotentie, en genitale wratten.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Memphis10 zei:
Jullie doen alsof ik jullie beledig omdat ik trippen zei hahaha wat is dat voor onzin

ik zei trippen omdat ik gewoonweg even geen ander woord ervoor wist
Klik om te vergroten...

Schijnbaar is de betekenis van het woord ''trippen'' je onbekend. En toevallig maakt dat op dit forum een groot verschil tussen je belevingen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
iNkz zei:
Echt te trippen ? van een joint ? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Geen probleem, CEV'S, OEV'S, gevoelshallucinaties en auditieve hallucinaties komen vaak genoeg bij me voor tijdens het roken van wiet en ook alleen wiet.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#18
Memphis10 zei:
Jullie doen alsof ik jullie beledig omdat ik trippen zei hahaha wat is dat voor onzin

ik zei trippen omdat ik gewoonweg even geen ander woord ervoor wist
Klik om te vergroten...

Op DF is het voor velen beledigend om trippen tegen high zijn te zeggen ...
Waarom ? neem wat paddos , lsd , cactusjes , DMT en je zal het weten :openmouth:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
stevenkeuh zei:
Memphis10 zei:
Jullie doen alsof ik jullie beledig omdat ik trippen zei hahaha wat is dat voor onzin

ik zei trippen omdat ik gewoonweg even geen ander woord ervoor wist
Klik om te vergroten...

Op DF is het voor velen beledigend om trippen tegen high zijn te zeggen ...
Waarom ? neem wat paddos , lsd , cactusjes , DMT en je zal het weten :openmouth:
Klik om te vergroten...

'k Vind het nog steeds onzin, ik ben met wiet best vaak dieper gegaan dan met paddo's bijvoorbeeld en al helemaal dieper dan met lsd. Dus beledigend is het sowieso niet, en de term beledigend voor een drug is al hélemaal onzin.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
stevenkeuh zei:
Memphis10 zei:
Jullie doen alsof ik jullie beledig omdat ik trippen zei hahaha wat is dat voor onzin

ik zei trippen omdat ik gewoonweg even geen ander woord ervoor wist
Klik om te vergroten...

Op DF is het voor velen beledigend om trippen tegen high zijn te zeggen ...
Waarom ? neem wat paddos , lsd , cactusjes , DMT en je zal het weten :openmouth:
Klik om te vergroten...

'k Vind het nog steeds onzin, ik ben met wiet best vaak dieper gegaan dan met paddo's bijvoorbeeld en al helemaal dieper dan met lsd. Dus beledigend is het sowieso niet, en de term beledigend voor een drug is al hélemaal onzin.
Klik om te vergroten...

Ik snap ook wel dat je van wiet erg mentaal kan gaan , maar ik vermoed dat vele DF'ers het hebben over open eye visuals als ze het over trippen hebben ?
om zit ik er zo naast ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."