#1
Echt te trippen ? van een joint ? 


enjoy itttttttttttttt, don't waste the feeling Flaffie zei:Je moet ook niet gaan blowen als je pas 10 jaar bent![]()
underworld zei:heb je erna gerookt mischien, dat kan nog weleens je stonedheid verergeren omdat je bloedvaten vernauwen. met het gevolg dat het mischien iets te werd voor je.
ExceptionalInsight zei:Je rookte een joint en je werd stoned. Meer kan ik er niet van maken. Waarom het later erger werd weet ik niet, het is ook niet raar ofzo, dat heb ik ook wel gehad, alleen nooit zo op gelet en para van geworden als jij. Verhoogde hartslag hoort erbij.
Memphis10 zei:Jullie doen alsof ik jullie beledig omdat ik trippen zei hahaha wat is dat voor onzin
ik zei trippen omdat ik gewoonweg even geen ander woord ervoor wist
iNkz zei:Echt te trippen ? van een joint ?![]()
Memphis10 zei:Jullie doen alsof ik jullie beledig omdat ik trippen zei hahaha wat is dat voor onzin
ik zei trippen omdat ik gewoonweg even geen ander woord ervoor wist
stevenkeuh zei:Memphis10 zei:Jullie doen alsof ik jullie beledig omdat ik trippen zei hahaha wat is dat voor onzin
ik zei trippen omdat ik gewoonweg even geen ander woord ervoor wist
Op DF is het voor velen beledigend om trippen tegen high zijn te zeggen ...
Waarom ? neem wat paddos , lsd , cactusjes , DMT en je zal het weten![]()
Oom Klaas zei:stevenkeuh zei:Memphis10 zei:Jullie doen alsof ik jullie beledig omdat ik trippen zei hahaha wat is dat voor onzin
ik zei trippen omdat ik gewoonweg even geen ander woord ervoor wist
Op DF is het voor velen beledigend om trippen tegen high zijn te zeggen ...
Waarom ? neem wat paddos , lsd , cactusjes , DMT en je zal het weten![]()
'k Vind het nog steeds onzin, ik ben met wiet best vaak dieper gegaan dan met paddo's bijvoorbeeld en al helemaal dieper dan met lsd. Dus beledigend is het sowieso niet, en de term beledigend voor een drug is al hélemaal onzin.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."