Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik had laatst (zaterdagavond) een joint gerookt en alles bleek goed te gaan. Opeens voelde ik me een beetje misselijk en het leek alsof ik moest overgeven, maar het lukte maar niet. Ik was gister avond naar de huisarts gegaan en die zei dat het een paniek aanval was en dat het na 3 dagen over zou gaan. Wat nu mijn grootste zorg is, is dat me hart al sinds zaterdagavond onregelmatig klopt, dus de ene keer wat sneller dan normaal en de andere keer voel ik het bijna niet eens kloppen. Ik zou graag willen weten of dit gevaarlijk is en of ik die hartkloppingen maar gewoon moet negeren of niet, en wanneer die hartkloppingen voorbij zijn. Alvast bedankt"
"Bedankt, Ik neem aan dat het hart niet zomaar in een keer kan stoppen"
"Ik denk dat ik maar weer eens naar de huisarts moet gaan omdat ik het een beetje eng vind om het zo te zeggen. Soms gaat me hart snel kloppen terwijl ik bijvoorbeeld rustig fiets of de trap naar boven heb gelopen, ik vertrouw het niet helemaal."
"Nee, niet echt het gaat wel beter nu, heb medicijnen van de dokter gekregen die het hartslag trager laat kloppen. Dank voor alle reacties"
"Y-R zei: Hey, ik heb iets meer dan een jaar non stop elke dag joints gerookt , ik had daarbij soms een onrustig gevoel in me maag (kan lijken op extreme stress) en soms hartkloppingen , ik was toen een week gestopt en toen had ik 20 gram (met 4 vrienden) in 3 dagen gerookt waarvan ik geen joint had overgeslagen . een flinke baal dus , hierdoor had ik anderhalfe week daarna nog last van dat gevoel in me maag (blijvend) en ook vlagen van hart kloppingen maar dat is gewoon weer weg gegaan . Ik moet zeggen dan energie dranken drinken er totaal niet bij helpt en als het blijft moet je even vitaminen b12 halen en gewoon goed slapen dan gaat het gewoon weer over . je hoeft je dus neit druk te maken Klik om te vergroten... Bedankt voor de B12 tip"
"Ik had een paar dagen geleden een joint gerookt, rond middennacht, en erna voelde ik me een beetje stoned/moe, dus ik dacht ok alles is oke maar toen begon ik pas na ongeveer 2-2,5 uur echt te trippen, en ik dacht hoe kan dit? Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat ik pas na 2 uur begon te trippen? en niet direct na ong 15-20 minuten?"
"laat ik het zo zeggen.. ik kon zeg maar niet stil zitten/liggen ik moest echt de hele tijd lopen..me hart klopte echt sneller dan wanneer ik normaal stoned ben snap je"
"Ok luister laat dat trippen nou, hoe komt het dat het pas na 2 uur begon in te werken?"
"Jullie doen alsof ik jullie beledig omdat ik trippen zei hahaha wat is dat voor onzin ik zei trippen omdat ik gewoonweg even geen ander woord ervoor wist"
"Me hartslag ging opene heel snel, ik voelde me echt goed stoned zeg maar, terwijl ik daarvoor helemaal niks voelde en die gevoel kwam pas na 2 uur te werken dus ja ik vroeg me af hoe het na zo laat nog kon is dat duidelijk genoeg?"