#1
uh, deze hoort toch eerder thuis in de kweekhoek, ofnietdan?

honingolie zei:uh, deze hoort toch eerder thuis in de kweekhoek, ofnietdan?
Marla Singer zei:En dit is ook niet het juiste subforum!![]()
Ik verplaats het maar weer even...

Marla Singer zei:En dit is ook niet het juiste subforum!![]()
Ik verplaats het maar weer even...
we willen graag weten wanneer we kunnen zien of het een mannetje of vrouwtje is?!?!?!? We hebben nou verschillende sites gekeken en we snappen er nu nog minder van
en Michelle


underworld zei:voces tem de visitar http://www.google.nl. naquile site encontra se informacao sufficiente
boa viagem haha
FLEX zei:hallo!!!
Wij zijn twee meiden en wonen in Portugal!![]()
We hebben ong. 2/3 maanden een paar plantjes in de tuin staanwe willen graag weten wanneer we kunnen zien of het een mannetje of vrouwtje is?!?!?!? We hebben nou verschillende sites gekeken en we snappen er nu nog minder van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HELP!!!!!!!!!!!!!
groetjes Merelen Michelle
![]()
​
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."