Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmannetje of vrouwtje

mannetje of vrouwtje

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#1
uh, deze hoort toch eerder thuis in de kweekhoek, ofnietdan?
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Post eens wat fotos van julliezelf, dan zeg ik of het geschikte vrouwtjes zijn of niet :wave:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
honingolie zei:
uh, deze hoort toch eerder thuis in de kweekhoek, ofnietdan?
Klik om te vergroten...

Dat bedoel ik.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marla Singer zei:
En dit is ook niet het juiste subforum! :rolleyes:

Ik verplaats het maar weer even...
Klik om te vergroten...

jij moet echt veel geduld bezitten
F
FLEXLid
01-01-2024, 00:00
#5
Obrigada,so k nos tinhamos so ha 2 meses uma planta sabiamos la se era femea ou macho...
E no internet n se encontra uma planta d 2,3 meses..

Mas olha obrigada na mesma... :wink:

:wave:
F
FLEXLid
01-01-2024, 00:00
#6
Marla Singer zei:
En dit is ook niet het juiste subforum! :rolleyes:

Ik verplaats het maar weer even...
Klik om te vergroten...

thanxx..we waren niet super stoned dit was alleen de eerste x dat we op zn forum hebben gekeken en ingelogd..kijk wij wonen in portugal en daar gaat het een beetje anders dan in nederland..jullie zijn gewend aan computers en forums en etc...voor ons is dit nieuw dus vandaar 2x een bericht geplaatst... :confused:
hahaha....
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Portugal niet gewend aan computers? :confused:
Tiss dus niet dat jij er gewoon geen 1 hebt/had?
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ok het gezeik is al geweest van iedereen, dus nu de nuttige info....

http://growguide.wietforum.nl/index.php/Geslacht

hier staan mooie scherpe foto's op waar je eigenlijk al genoeg aan hebt, maar ook nog nuttige info. Al wat je dus moet doen is boven de oksel naar haartjes of balzakjes zoeken, een plant toont dit niet van dag 1, dus je zult even geduld moeten hebben.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#9
http://www.mediwiet.nl/images/Mannelijk ... ikopie.jpg
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
En dit is ook niet het juiste subforum! :rolleyes:

Ik verplaats het maar weer even...
F
FLEXLid
01-01-2024, 00:00
#11
hallo!!!
Wij zijn twee meiden en wonen in Portugal! :rock:
We hebben ong. 2/3 maanden een paar plantjes in de tuin staan :stoned: we willen graag weten wanneer we kunnen zien of het een mannetje of vrouwtje is?!?!?!? We hebben nou verschillende sites gekeken en we snappen er nu nog minder van :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

HELP!!!!!!!!!!!!!

groetjes Merel :rock: en Michelle :rock:
​
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
of weet je wat je doet?

maak nog een topic aan!!!

dan komt het vanzelf!
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#13
:wave:
T
Token_White_GuyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blauwe sokjes = mannetje
Roze sokjes = vrouwtje

Simpel toch?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#15
voces tem de visitar www.google.nl. naquile site encontra se informacao sufficiente :wink:
boa viagem haha
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Volgens mij zijn jullie al stoned genoeg :stoned:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
ga naar google, tik in "wietplant"

en klik op [afbeeldingen] of [images]


en vergelijk
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
underworld zei:
voces tem de visitar http://www.google.nl. naquile site encontra se informacao sufficiente :wink:
boa viagem haha
Klik om te vergroten...

ou a busca é uma boa opcao para encontrar a informacao no drugsforum
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#19
FLEX zei:
hallo!!!
Wij zijn twee meiden en wonen in Portugal! :rock:
We hebben ong. 2/3 maanden een paar plantjes in de tuin staan :stoned: we willen graag weten wanneer we kunnen zien of het een mannetje of vrouwtje is?!?!?!? We hebben nou verschillende sites gekeken en we snappen er nu nog minder van :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

HELP!!!!!!!!!!!!!

groetjes Merel :rock: en Michelle :rock:
​
Klik om te vergroten...


http://www.wietforum.nl

En doe niet zo hinderlijk met die kutkleurtjes, dt is niet het Viva forum!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."