Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e x verstandig pure Amnesia roken?

1e x verstandig pure Amnesia roken?

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Joint-Evangelist zei:
Haha je kiest dan wel meteen een mooie uit zie ik :stoned:,
maarja de eerste x is de x die je niet moet vergeten dus waarom dan niet ff knijter worden toch?
dan onthoud ze hem ook :wink:, maar niet teveel natuurlijk voor de eerste x. Amnesia blijft goeie shit dus doe het maar gwoon relaxed!

Später/Peace
Klik om te vergroten...

Waarom je eerste keer niet knijter worden van amnesia?

Omdat het ( vooral de 1e keren) toch wel 'fout' kan gaan, zodat deze eerste keer juist word onthouden als onplezierig.

Mij werd hetzelfde verhaal opgehangen bij mijn eerste wiet ervaring ( space cake): Ja eet maar lekker veel, beter dat je 1e keer super vet is dan maar slappe hap. Ik met mijn toen nog iniminie hersentjes het advies aangenomen en de hele nacht op de wc liggen overgeven.
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#2
En hoe was het, alles goed bevallen bij haar ?
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#3
DrippTone zei:
Vul het pijpje niet helemaal, doe ongeveer de helft van wat jij in 1 hitje rookt. En laar haar dan 20 minuten na de hijs niet meer hijsen, dan weet je zeker dat het effect volledig is ingetreden en kan ze daarna bepalen of ze meer wil roken. De eerste keer roken mensen vaak veel te veel en gaan ze niet zo goed.
Klik om te vergroten...

So thrue :tongueout:

Heb al twee mensen bad doen gaan zo :confused:
De eerste keer blunt of Bong is géén goed idee.
Mensen moeten wennen aan het effect, en de eerste keer wordt vaak té veel gerookt.

No-go :wink:
n
nitroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor jullie reacties! Helaas is er niets van gekomen aangezien de ouders toch thuis bleven.. We gaan het zeker nog een x doen en heb ik zeker veel aan jullie reacties! :)

Had hem zaterdag even geprobeerd, maar hij was wel gigantisch sterk! Echt weinig gerookt en een super fijne diepgaande high gehad! :stoned: . Kan zijn omdat ik maar eens in de 2 weken rook oid.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#5
laat haar een trekje nemen vd pijp... vind ze het niet lekker dan
kan je nog altijd een jointje voor haar draaien.
n
nitroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste mensen,

Ik ga morgen misschien voor het eerst met mijn vriendin wiet roken. Zelf rook ik altijd Amnesia en heb dan gisteren ook 1,5gram gehaald. Nu rook ik het zelf het liefst puur in een pijpje. Is verstandig haar dit ook meteen te laten doen? Als we het heel rustig aan doen? Ze heeft verder nog nooit zelf gerookt.

Of kan ik beter een joint draaien? (heeft niet mijn voorkeur)
Wat denken jullie? :stoned:

B.v.d.
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ze rustig 1 haaltje neemt en wacht op het effect, zou ik zeggen vul die pijp :stoned:
Toch is een joint met tabak waarschijnlijk toegankelijker voor de eerste keer.

groetjes
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou zeggen ga ervoor gewoon puur ;P
Ik heb al meerdere mensen voor hun eerste keer ook gewoon puur zien doen, en het was hun alleen maar ten goede gekomen! ;D

Zeg haar wel dat ze rustig aan moet doen, om zeker niet téveel te doen haar eerste keer :wink:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zeg doen! :)

goede manier om der te introduceren lijkt me, sterke wiet, pure pijp. :rock:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vul het pijpje niet helemaal, doe ongeveer de helft van wat jij in 1 hitje rookt. En laar haar dan 20 minuten na de hijs niet meer hijsen, dan weet je zeker dat het effect volledig is ingetreden en kan ze daarna bepalen of ze meer wil roken. De eerste keer roken mensen vaak veel te veel en gaan ze niet zo goed.
n
nitroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ok, bedankt voor jullie reacties. Ikzelf ben de eerste keer ook goed stoned geweest toen ik van de pijp rookte, al was het geen Amnesia (was geweldig overigens). Ik hoop dat het morgen doorgaat. Zou hem vanavond testen :smoke:

Hoe groot is trouwens de kans dat ze het voelt? Kan het zijn dat ik de eerste keren het niet voelde, omdat het gewoon troep was of omdat je er eerst aan moet wennen?
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk wel dat je eerst dat gevoel wat moet 'leren herkennen' ofzoiets ;p
Maar als ze meer dan genoeg op heeft, kan ze het gevoel moeilijk negeren den'k :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het komt inderdaad voor dat de eerste keer THC geen effect heeft, waar dat aan ligt zou ik niet weten.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Veel mensen merken niets de eerste keer dat ze blowen, dus beter zorg je dat je het goed doet :)
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gewoon roken die hap :stoned: kan niet veel fout gaan lijkt me.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
Het komt inderdaad voor dat de eerste keer THC geen effect heeft, waar dat aan ligt zou ik niet weten.
Klik om te vergroten...

Dit had ik ook ik voelde de eerste keer niks... maar de 2e keer was ik erg stoned maar ik had het niet door :tearsofjoy:
Pas na een uurtje ofzo kwam ik erachter dat ik wat voelde haha.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#17
idd, gewoon doen tot je ervan moet gaan zitten, dan 5 minuten bekomen en vanaf dan is het super chill :grin:
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha je kiest dan wel meteen een mooie uit zie ik :stoned:,
maarja de eerste x is de x die je niet moet vergeten dus waarom dan niet ff knijter worden toch?
dan onthoud ze hem ook :wink:, maar niet teveel natuurlijk voor de eerste x. Amnesia blijft goeie shit dus doe het maar gwoon relaxed!

Später/Peace

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."