#1
Joint-Evangelist zei:Haha je kiest dan wel meteen een mooie uit zie ik,
maarja de eerste x is de x die je niet moet vergeten dus waarom dan niet ff knijter worden toch?
dan onthoud ze hem ook, maar niet teveel natuurlijk voor de eerste x. Amnesia blijft goeie shit dus doe het maar gwoon relaxed!
Später/Peace
Waarom je eerste keer niet knijter worden van amnesia?
Omdat het ( vooral de 1e keren) toch wel 'fout' kan gaan, zodat deze eerste keer juist word onthouden als onplezierig.
Mij werd hetzelfde verhaal opgehangen bij mijn eerste wiet ervaring ( space cake): Ja eet maar lekker veel, beter dat je 1e keer super vet is dan maar slappe hap. Ik met mijn toen nog iniminie hersentjes het advies aangenomen en de hele nacht op de wc liggen overgeven.
,
