Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrillen?

Trillen?

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jup, dat is mogelijk. Heb ik zelf ook meestal een half uurtje "last" van als ik spacecake heb gegeten, en vrienden van mij hebben dit ook wel eens opgemerkt. Waardoor het komt weet ik niet, maar het kan denk ik niet veel kwaad.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Had ik gistere ook , maar ik voelde me ook helemaal niet goed en alles draaide enz...
Maar ik had ook coke op, nu voel ik me nog steeds vet vaag in me kop net alsof ik van een afstand toe kijk ofzo?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is mischien een rare vraag maar...
Is het mogelijk dat je hele lichaam na het eten van heel wat space cake en blowen gaat trillen? :confused:

Dit ervaarde ik afgelopen weekend ineens.
Het lijkt alsof je het erg koud hebt alleen heb je dat dan niet.

Alvast bedankt! :wave:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#4
voel je je dan ook enorm zwak? ben je wat bleker dan anders/lijkbleek? if yes: minder gebruiken / niet mengen met alcohol! om het iets sneller te laten verdwijnen zouden suikers (suikerwater, cola, chocola) je al een eindje op weg moeten helpen...
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
blu zei:
Jup, dat is mogelijk. Heb ik zelf ook meestal een half uurtje "last" van als ik spacecake heb gegeten, en vrienden van mij hebben dit ook wel eens opgemerkt. Waardoor het komt weet ik niet, maar het kan denk ik niet veel kwaad.
Klik om te vergroten...


Het duurde bij mij gelukkig ook niet zo lang.
Ik kon het wel een beetje onderdrukken en als het weg was kwam het vaak na een paar minuten weer terug.
Dit had ik nooit eerder mee gemaakt dus ik schrok er een beetje van.

Nu moet ik zeggen die dag wel extreem veel THC naar binnen te hebben gewerkt.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#6
hislordship zei:
blu zei:
Jup, dat is mogelijk. Heb ik zelf ook meestal een half uurtje "last" van als ik spacecake heb gegeten, en vrienden van mij hebben dit ook wel eens opgemerkt. Waardoor het komt weet ik niet, maar het kan denk ik niet veel kwaad.
Klik om te vergroten...


Het duurde bij mij gelukkig ook niet zo lang.
Ik kon het wel een beetje onderdrukken en als het weg was kwam het vaak na een paar minuten weer terug.
Dit had ik nooit eerder mee gemaakt dus ik schrok er een beetje van.

Nu moet ik zeggen die dag wel extreem veel THC naar binnen te hebben gewerkt.
Klik om te vergroten...

Ja ik heb het ook alleen als ik een redelijk sterke cake naar binnen heb gewerkt. Ik merk het trouwens het meeste als ik op een stoel of bank zit, dus als je het trillen vervelend vindt kun je het beste even een rondje gaan lopen of zo.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan zeker, heb het ook als ik zeer veel rook ;P
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#8
Greenlabs zei:
voel je je dan ook enorm zwak? ben je wat bleker dan anders/lijkbleek? if yes: minder gebruiken / niet mengen met alcohol! om het iets sneller te laten verdwijnen zouden suikers (suikerwater, cola, chocola) je al een eindje op weg moeten helpen...
Klik om te vergroten...

Naast trillen merkte ik niks.
Over alcohol hoef ik me geen zorgen te maken ik drink niet :)

@Blu. Ik had er zittend ook meer last van.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geef je eraan over, voor mij zijn het de voortekenen van een echte trip op thc.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#10
SittaMan zei:
Kan zeker, heb het ook als ik zeer veel rook ;P
Klik om te vergroten...

elke keer dus :=D
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#11
Chemical zei:
SittaMan zei:
Kan zeker, heb het ook als ik zeer veel rook ;P
Klik om te vergroten...

elke keer dus :=D
Klik om te vergroten...


Heb er gelukkig geen last van als ik alleen blow.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
hislordship zei:
Chemical zei:
SittaMan zei:
Kan zeker, heb het ook als ik zeer veel rook ;P
Klik om te vergroten...

elke keer dus :=D
Klik om te vergroten...


Heb er gelukkig geen last van als ik alleen blow.
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk omdat je bij blowen gewoon minder thc (kunt) verwerk(en)t.
Ik heb het ook weleens en is meestal gewoon een teken van te veel roken, of eten.
T
TowelieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn handen trillen altijd verschrikkelijk, maar het stoort me niet ofzo :grin:
K
KarstenLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja da kan zeker, misschien ben je ergens onbewust van geschrokken :P Heb wel is gehad dat ik super stoned was, en dat 1 of andere mongool mij telkens zat op te bellen en ruzie te zoeken, nou dan schijt ik um 7 kleuren stront als ik stoned ben xD en dan ga ik 10 minuten ofso ook trillen
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#15
Karsten zei:
ja da kan zeker, misschien ben je ergens onbewust van geschrokken :P Heb wel is gehad dat ik super stoned was, en dat 1 of andere mongool mij telkens zat op te bellen en ruzie te zoeken, nou dan schijt ik um 7 kleuren stront als ik stoned ben xD en dan ga ik 10 minuten ofso ook trillen
Klik om te vergroten...


Nu je het zegt meen ik me te herinneren dat ik me een beetje druk zat te maken over het feit dat ik solo naar huis moest lopen in knetter stonede positie... Zou dat een aanleiding tot het trillen kunnen zijn geweest denk je?
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
Geef je eraan over, voor mij zijn het de voortekenen van een echte trip op thc.
Klik om te vergroten...
intressant dat je dat zegt, heb namelijk onlangs ook mij eens 'over gegeven' aan al die rare gevoelens, ik liet ze gaan, maar was op in een heel chille omgeving..
maar ik ervaarde dat toch als een trip :) ookal heb ik nog nooit iets anders dan wiet gedaan..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wietje zei:
Oom Klaas zei:
Geef je eraan over, voor mij zijn het de voortekenen van een echte trip op thc.
Klik om te vergroten...
intressant dat je dat zegt, heb namelijk onlangs ook mij eens 'over gegeven' aan al die rare gevoelens, ik liet ze gaan, maar was op in een heel chille omgeving..
maar ik ervaarde dat toch als een trip :) ookal heb ik nog nooit iets anders dan wiet gedaan..
Klik om te vergroten...

'k heb me al op genoeg stoffen hard genoeg getript, maar de cannabistrip vind ik altijd nog heel interessant. Vooral bij hogere doseringen, 0,8 gram en hoger kan 't echt een hele heftige trip worden bij enkelen waar ik gelukkig onder val.
Maar als ik wil kan ik ook gewoon een gram weg roken en "alleen maar" stoned zijn.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik tril soms ook (handen) als ik geen wiet heb gerookt.
rook ik er eentje dan gaat dat trillen voorbij.
best vervelend want het valt soms op aan tafel bij het eten (woon nog thuisà
S
SmookeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik had het vrijdag, me benen konden niet ophouden met trillen,..
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik haze rook heb ik het bijna altijd, je hebt het koud maar toch weer niet, klamme handen en trillen als een malle :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."