#1
Jup, dat is mogelijk. Heb ik zelf ook meestal een half uurtje "last" van als ik spacecake heb gegeten, en vrienden van mij hebben dit ook wel eens opgemerkt. Waardoor het komt weet ik niet, maar het kan denk ik niet veel kwaad.

blu zei:Jup, dat is mogelijk. Heb ik zelf ook meestal een half uurtje "last" van als ik spacecake heb gegeten, en vrienden van mij hebben dit ook wel eens opgemerkt. Waardoor het komt weet ik niet, maar het kan denk ik niet veel kwaad.
hislordship zei:blu zei:Jup, dat is mogelijk. Heb ik zelf ook meestal een half uurtje "last" van als ik spacecake heb gegeten, en vrienden van mij hebben dit ook wel eens opgemerkt. Waardoor het komt weet ik niet, maar het kan denk ik niet veel kwaad.
Het duurde bij mij gelukkig ook niet zo lang.
Ik kon het wel een beetje onderdrukken en als het weg was kwam het vaak na een paar minuten weer terug.
Dit had ik nooit eerder mee gemaakt dus ik schrok er een beetje van.
Nu moet ik zeggen die dag wel extreem veel THC naar binnen te hebben gewerkt.
Greenlabs zei:voel je je dan ook enorm zwak? ben je wat bleker dan anders/lijkbleek? if yes: minder gebruiken / niet mengen met alcohol! om het iets sneller te laten verdwijnen zouden suikers (suikerwater, cola, chocola) je al een eindje op weg moeten helpen...
SittaMan zei:Kan zeker, heb het ook als ik zeer veel rook ;P
Chemical zei:SittaMan zei:Kan zeker, heb het ook als ik zeer veel rook ;P
elke keer dus :=D
hislordship zei:Chemical zei:SittaMan zei:Kan zeker, heb het ook als ik zeer veel rook ;P
elke keer dus :=D
Heb er gelukkig geen last van als ik alleen blow.
Karsten zei:ja da kan zeker, misschien ben je ergens onbewust van geschrokken :P Heb wel is gehad dat ik super stoned was, en dat 1 of andere mongool mij telkens zat op te bellen en ruzie te zoeken, nou dan schijt ik um 7 kleuren stront als ik stoned ben xD en dan ga ik 10 minuten ofso ook trillen
intressant dat je dat zegt, heb namelijk onlangs ook mij eens 'over gegeven' aan al die rare gevoelens, ik liet ze gaan, maar was op in een heel chille omgeving..Oom Klaas zei:Geef je eraan over, voor mij zijn het de voortekenen van een echte trip op thc.
Wietje zei:intressant dat je dat zegt, heb namelijk onlangs ook mij eens 'over gegeven' aan al die rare gevoelens, ik liet ze gaan, maar was op in een heel chille omgeving..Oom Klaas zei:Geef je eraan over, voor mij zijn het de voortekenen van een echte trip op thc.
maar ik ervaarde dat toch als een tripookal heb ik nog nooit iets anders dan wiet gedaan..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."