#1
Hallo ![:)]()
Wat mij de laatste tijd opvalt, is dat wanneer ik naar mijn 'stamshop' ga, en ik hetzelfde wietje
bestel, hij bijna altijd anders oogt. Dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, maar laatst was het verschil wel heel groot. De eerste keer kreeg ik van een soort een zakje, met hele lichte, fluffige buds erin. Je zag nauwelijks kristallen zitten en het was zo opgebrand in het pijpje, bijna zo snel als papier. Het effect was vrij mild.
De tweede keer dat ik langs kwam, wilde ik weer dezelfde soort voor dezelfde prijs, omdat ze steeds zeggen dat deze het sterkst is. Nu kreeg ik een zakje, met twee super zware buds, helemaal onder de kristallen. Van die buds die lekker na smeulen en als je er aan ruikt, dat je denkt
dat je kerosine snuift. Heerlijk dus, en lekker sterk.
Maar het was wel een major difference, terwijl het gewoon dezelfde soort zou moeten zijn, met dezelfde prijs. Heeft iemand anders dit ook vaak, is het gewoon normaal, of is het minder normaal? Ik vind het eerder raar, omdat ik wil weten wat ik krijg.
thanks![:sunglasses:]()
Wat mij de laatste tijd opvalt, is dat wanneer ik naar mijn 'stamshop' ga, en ik hetzelfde wietje
bestel, hij bijna altijd anders oogt. Dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, maar laatst was het verschil wel heel groot. De eerste keer kreeg ik van een soort een zakje, met hele lichte, fluffige buds erin. Je zag nauwelijks kristallen zitten en het was zo opgebrand in het pijpje, bijna zo snel als papier. Het effect was vrij mild.
De tweede keer dat ik langs kwam, wilde ik weer dezelfde soort voor dezelfde prijs, omdat ze steeds zeggen dat deze het sterkst is. Nu kreeg ik een zakje, met twee super zware buds, helemaal onder de kristallen. Van die buds die lekker na smeulen en als je er aan ruikt, dat je denkt
dat je kerosine snuift. Heerlijk dus, en lekker sterk.
Maar het was wel een major difference, terwijl het gewoon dezelfde soort zou moeten zijn, met dezelfde prijs. Heeft iemand anders dit ook vaak, is het gewoon normaal, of is het minder normaal? Ik vind het eerder raar, omdat ik wil weten wat ik krijg.
thanks
) altijd goede hasj, dus dan maakt het niet uit.