Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet niet altijd hetzelfde in de coffeeshop

Wiet niet altijd hetzelfde in de coffeeshop

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fantan zei:
Ja tuurlijk is dat normaal. Het is een plant , en het maakt uit wanneer je het droogt, hoelang je het droogt, of het buiten of binnen gekweekt is en of het wel voldoende water heeft gekregen.

En wat ook vaak gebeurt is dat coffeeshops kunnen als jij vraagt om een blueberry makkelijk een ww'tje geven omdat ze daar meer van hebben. Ze gaan echt niks teruggeven als jij het heb gepaft en vind dat het geen goede blueberry is.
Klik om te vergroten...

Heb 1 keer een grammetje amnesia gekocht, hij zag er al wat 'gewoontjes' uit, zowiso geen haze.
Ik vertelde dit al maar de verkoper ( nieuweling/invalkracht oid.) dat dit toch echt amnesia was.

Ik klein beetje puur getest en was er zeker van dat het niet het beloofde was, ik dus terug en er stond een bekende. Ik het verhaal uitgelegd en kreeg een gram amnesia + mocht de imitatie houden.

( kon het wel 'bewijzen' aangezien ze hier met stickertjes/barcode's op de zakjes werken)
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
coffeeshop hier in de buurt heeft een constante kwaliteit. Zelden dat ze iets door elkaar halen .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."