Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer blowen

Eerste keer blowen

49 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zazuu. zei:
Bouw een waterpijpje dan.
Klik om te vergroten...

en hoe moet ge dat doen? :smoke:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
- flesje
- pen (die schuin afloopt)
- tape
- mesje
- joint
- aansteker

je pakt het flesje, dop gaat eraf. Je maakt onder het midden een kruisje met het mesje, daar steek je die pen even doorheen, haal je hem eruit, tape over dat kruisje, nu die pennenHULS, door die tape prikken. Hij is nu luchtdicht, of bijna helemaal luchtdicht. je vult het flesje totdat het buisje in het water zit. Stopt die joint in je pennenhuls en steekt de joint aan, je hijst via het drinkgat en als je flesje helemaal vol met rook zit haal je die huls met joint en al eruit en hijs je verder.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:FWnz ... 905746.jpg

zoiets maar dan met een joint.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is triest. :' )
B
BiatchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zazuu. zei:
- flesje
- pen (die schuin afloopt)
- tape
- mesje
- joint
- aansteker

je pakt het flesje, dop gaat eraf. Je maakt onder het midden een kruisje met het mesje, daar steek je die pen even doorheen, haal je hem eruit, tape over dat kruisje, nu die pennenHULS, door die tape prikken. Hij is nu luchtdicht, of bijna helemaal luchtdicht. je vult het flesje totdat het buisje in het water zit. Stopt die joint in je pennenhuls en steekt de joint aan, je hijst via het drinkgat en als je flesje helemaal vol met rook zit haal je die huls met joint en al eruit en hijs je verder.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:FWnz ... 905746.jpg

zoiets maar dan met een joint.
Klik om te vergroten...

GENIAAL! :B
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Eerste keer blowen was ik 15.
Het waren 2 hasj stickies, in een klein speeltuintje. De eerste voelde ik niks van, dus waren we ff wa drinken halen. De 2e voelde ik dus wel en k vond t helemaal geweldig! Het is een tijdje geleden alweer, maar ik weet nog heel goed dat ik op de schommels ging zitten en de lucht begon uit te lachen omdat het zo vaag bewoog toen ik heen en weer ging.

Toen was ik nog n00b als het om drugs ging. Ik dacht tot in de 2e klas dat wiet hallucinerend werkte (tsja, voorlichting op school + het bekende beeld van wiet op TV) en wou het om die reden in principe pas proberen ver na mn 18e.
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Biatch zei:
Oke, bedankt allemaal!!
Ik ga maandag een half pilletje xtc proberen, werkt dit beter als je eerst blowt?
xx
Klik om te vergroten...

dat gaat gewoon gegarandeerd fout
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoor van veel mensen dat ze niets voelde de eerste keer, had ik geen last van, was echt van de kaart :P Weet ook nog precies waar, nostalgisch hoor :smoke:
B
BiatchLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb maandag voor het eerst geblowd. Heb toen een kwart van een joint met wiet gehad, maar er gebeurde niet veel dat vond ik wel jammer. Gister heb ik voor de tweede keer geblowd deze keer driekwart van iets sterker spul. Maar nu voelde ik helemaal niks, weet iemand waaraan dit lig?
En wat zijn jullie ervaringen toen je voor het eerst blowde?
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarschijnlijk heb je niet helemaal goed geïnhaleerd. Probeer het iets langer in je longen te houden. Als je moet hoesten, weet je dat je het goed doet en ben je binnen no-time stoned :stoned:

Kijk wel uit dat je daarna niet als een bezetene door gaat hijsen. In het begin heb je snel de neiging om (te) veel te roken. Als je het eenmaal goed doet, ben je al snel stoned.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
je moet gewoon een gram halen, en in je eentje oproken, als je dan nog niets voelt, zou ik mezelf als een soort kermisatractie helemaal de afgrond in roken zonder het te voelen...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deze mag naar de coffeeshop...
B
BiatchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oke, bedankt allemaal!!
Ik ga maandag een half pilletje xtc proberen, werkt dit beter als je eerst blowt?
xx
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee. Ik zou ervoor niet gaan blowen. Helemaal als je zo onervaren bent als jij, kan je beter wachten tot de pil is uitgewerkt.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#14
zelf heb ik van de eerste keer dat ik blowde ook volledig niets gevoeld... 2de keer zachtjes; vanaf toen voelde ik er wel voort altijd iets van.... (soms te veel :tongueout:)
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hislordship zei:
Eerste keer voelde ik niks...
Tweede keer was ik zwaar stoned. :stoned:
Klik om te vergroten...
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eerste keer voelde ik niks...
Tweede keer was ik zwaar stoned. :stoned:
B
BiatchLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een vriendin snuift na het blowen altijd de tip op, heeft dit ook echt effect?
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#18
mijn eerste keer was echt nie chill, vies wazig en vond de smaak van de joint echt nie lekker.
magoed tijden veranderen.

Biatch zei:
Een vriendin snuift na het blowen altijd de tip op, heeft dit ook echt effect?
Klik om te vergroten...

wat bedoel je hiermee ?
W
WierieboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Biatch zei:
Een vriendin snuift na het blowen altijd de tip op, heeft dit ook echt effect?
Klik om te vergroten...

Ikzelf heb 1 keer de THC uit een crusher gesnoven en dat werkte niet en aangezien dat het puurste is van de wiet denk ik dat "de tip" opsnuiven ook niet zal werken..
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Van m'n eerste twee joints merkte ik ook helemaal niks.

Vrienden van me aten altijd de tip op als de joint op was, werden ze stoned van zeiden ze. Lijkt me sterk, maar ja.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."