Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk had een vraag.

Ik had een vraag.

54 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aalpoepert zei:
Mean zei:
Had vanochtend gebeld maar ze gingen pas 12 uur open ofzoiets dus ik zou later terugbellen. Dat moet ik zometeen maar even doen ;p
Klik om te vergroten...
Een dealer met openingstijden?
Klik om te vergroten...

haha ja ik weet niet vond het ook een beetje apart
Maar het is uiteindelijk goed gegaan, vanavond gebeld en heb gekocht :wink:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Aalpoepert zei:
Mean zei:
Had vanochtend gebeld maar ze gingen pas 12 uur open ofzoiets dus ik zou later terugbellen. Dat moet ik zometeen maar even doen ;p
Klik om te vergroten...
Een dealer met openingstijden?
Klik om te vergroten...

Heb ik ook bij een. Die moet eerst tot 10 uur slapen en dan tot 17 uur z'n werk doen en is die pas van dan tot 22 uur beschikbaar
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik maak hier maar eem mijn algemene vraag topic van.
Was echt fuckin gaar vandaag, ik en een vriendin hadden gister dus gekocht van die dealer.
Nou was ik met mijn stomme kop vergeten om tip te vragen. Dus hadden we een vercrakte joint gerold in de pauze

Helaas was de pak kans veel te groot dus wouden we na school doen maar toen viel dat ding dus half uit elkaar en was ik mijn aansteker kwijt, dus gingen we helemaal in de stad naar iemand toe en gingen we een aansteker fixen.
10 minuten later zagen we ergens een jongen blowen en we gingen vragen of die ons kon helpen ( echt heel vaag )?
Toen heeft hij een nieuwe voor ons gedraaid die echt heel mooi was geworden haha :tongueout:

Nu heb ik even een stom vraagje ik kan 10 pakjes vloei kopen voor 90 cent per stuk incl. verzendkosten.
Een aanrader of niet?

ik zet net te kijken wat ik allemaal heb getypt en het bovenste stuk slaat helemaal nergens op :mrgreen:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Die vloei kan je ook bij een tankstation/tabakswinkel halen. die paar cent meer of minder maken toch niets.

En tipjes maak ik meestal van de binnenflapjes van mijn sigarettenpakje. gaat uitstekend! Veel oefenen en je krijgt vanzelf een prima joint! Mooi dat je er al een leuke ervaring aan hebt !

:wink:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
jep , tankstation heeft eigenlijk altijd wel lange-vloei. en een beetje tabakzaak/sigarenzaak heeft ook wel lange vloei en blunt papier.

Edit: Soms willen ze bij een tabakzaak ook nog wel eens tipjes hebben . Meestal wel .
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#6
SchilDpadDo zei:
Die vloei kan je ook bij een tankstation/tabakswinkel halen. die paar cent meer of minder maken toch niets.

En tipjes maak ik meestal van de binnenflapjes van mijn sigarettenpakje. gaat uitstekend! Veel oefenen en je krijgt vanzelf een prima joint! Mooi dat je er al een leuke ervaring aan hebt !

:wink:
Klik om te vergroten...

lange vloei is het mooist vind ik, maar die kan je dus ook gewoon bij een tankstation halen ( paper blunts )?
Ik zit net op de site te kijken en ze hebben allemaal verschillende soorten paper blunts weet niet welke ik dan moet nemen?
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#7
SchilDpadDo zei:
jep , tankstation heeft eigenlijk altijd wel lange-vloei. en een beetje tabakzaak/sigarenzaak heeft ook wel lange vloei en blunt papier.

Edit: Soms willen ze bij een tabakzaak ook nog wel eens tipjes hebben . Meestal wel .
Klik om te vergroten...

Dan ga ik daar morgen wel even kijken. Hoe duur is een pakje vloei/blunt eigenlijk?
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mean zei:
SchilDpadDo zei:
jep , tankstation heeft eigenlijk altijd wel lange-vloei. en een beetje tabakzaak/sigarenzaak heeft ook wel lange vloei en blunt papier.

Edit: Soms willen ze bij een tabakzaak ook nog wel eens tipjes hebben . Meestal wel .
Klik om te vergroten...

Dan ga ik daar morgen wel even kijken. Hoe duur is een pakje vloei/blunt eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Pakje lange vloei 1.30 ofzo niet zo heel duur. Bluntvloei is iets van 1.50 euro per vloei.
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#9
SchilDpadDo zei:
Mean zei:
SchilDpadDo zei:
jep , tankstation heeft eigenlijk altijd wel lange-vloei. en een beetje tabakzaak/sigarenzaak heeft ook wel lange vloei en blunt papier.

Edit: Soms willen ze bij een tabakzaak ook nog wel eens tipjes hebben . Meestal wel .
Klik om te vergroten...

Dan ga ik daar morgen wel even kijken. Hoe duur is een pakje vloei/blunt eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Pakje lange vloei 1.30 ofzo niet zo heel duur. Bluntvloei is iets van 1.50 euro per vloei.
Klik om te vergroten...

1.30 is niet duur nee
zeker niet voor een gierige nederlander :P
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#10
is dit niks?
15 blunts voor een tientje? * wordt verlekkerd door alle koopjes* :hearteyes:

http://cgi.ebay.nl/15x-Royal-Blunts-10- ... 41492d2b33
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Die hebben zo'n smaakje wat meestal niet ten goede komt van de joint. Koop anders eerst 1 losse bluntvloei , vul deze puur ( en misschien eerst nog laagje hasj-olie) en probeer hierna nog eens hetzelfde maar dan in normale vloei , dan kan je een fatsoenlijke beslissing maken.

Een niet pure blunt vind ik persoonlijk nog al zonde. Zo komt het niet helemaal tot z'n recht. Maar dit is een kwestie van smaak.
C
CuppieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Woon je niet in NL ofzo? Anders haal je die troep toch gewoon in de Shop? :rolleyes:
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Cuppie zei:
Woon je niet in NL ofzo? Anders haal je die troep toch gewoon in de Shop? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Tuurlijk woon in NL. maar ben minderjarig :wink:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#14
denk dat het makkelijker is om ff aan iemand te vragen of ie ff langs de kofiewinkel ken gaan :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
SchilDpadDo zei:
Mean zei:
SchilDpadDo zei:
jep , tankstation heeft eigenlijk altijd wel lange-vloei. en een beetje tabakzaak/sigarenzaak heeft ook wel lange vloei en blunt papier.

Edit: Soms willen ze bij een tabakzaak ook nog wel eens tipjes hebben . Meestal wel .
Klik om te vergroten...

Dan ga ik daar morgen wel even kijken. Hoe duur is een pakje vloei/blunt eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Pakje lange vloei 1.30 ofzo niet zo heel duur. Bluntvloei is iets van 1.50 euro per vloei.
Klik om te vergroten...

Die paar cent maken mij niet zo heel veel uit, maar wilde hier toch even mijn aanvulling opgeven:

Hier in de shop ( high life in Goes) kost tip&vloe samen 1 euro. Bij de sigarettenboer is het 0,50 cent voor vloe.
bluntjes zijn 2 voor 2 euro.

Bluntjes zijn als beginnend roker/draaier niet de moeite, je verneukt ze toch en daar zijn blunts weer iets te prijzig voor vind ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."