Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk had een vraag.

Ik had een vraag.

54 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#1
SchilDpadDo zei:
jep , tankstation heeft eigenlijk altijd wel lange-vloei. en een beetje tabakzaak/sigarenzaak heeft ook wel lange vloei en blunt papier.

Edit: Soms willen ze bij een tabakzaak ook nog wel eens tipjes hebben . Meestal wel .
Klik om te vergroten...

Dan ga ik daar morgen wel even kijken. Hoe duur is een pakje vloei/blunt eigenlijk?
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mean zei:
SchilDpadDo zei:
jep , tankstation heeft eigenlijk altijd wel lange-vloei. en een beetje tabakzaak/sigarenzaak heeft ook wel lange vloei en blunt papier.

Edit: Soms willen ze bij een tabakzaak ook nog wel eens tipjes hebben . Meestal wel .
Klik om te vergroten...

Dan ga ik daar morgen wel even kijken. Hoe duur is een pakje vloei/blunt eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Pakje lange vloei 1.30 ofzo niet zo heel duur. Bluntvloei is iets van 1.50 euro per vloei.
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#3
SchilDpadDo zei:
Mean zei:
SchilDpadDo zei:
jep , tankstation heeft eigenlijk altijd wel lange-vloei. en een beetje tabakzaak/sigarenzaak heeft ook wel lange vloei en blunt papier.

Edit: Soms willen ze bij een tabakzaak ook nog wel eens tipjes hebben . Meestal wel .
Klik om te vergroten...

Dan ga ik daar morgen wel even kijken. Hoe duur is een pakje vloei/blunt eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Pakje lange vloei 1.30 ofzo niet zo heel duur. Bluntvloei is iets van 1.50 euro per vloei.
Klik om te vergroten...

1.30 is niet duur nee
zeker niet voor een gierige nederlander :P
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#4
is dit niks?
15 blunts voor een tientje? * wordt verlekkerd door alle koopjes* :hearteyes:

http://cgi.ebay.nl/15x-Royal-Blunts-10- ... 41492d2b33
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Die hebben zo'n smaakje wat meestal niet ten goede komt van de joint. Koop anders eerst 1 losse bluntvloei , vul deze puur ( en misschien eerst nog laagje hasj-olie) en probeer hierna nog eens hetzelfde maar dan in normale vloei , dan kan je een fatsoenlijke beslissing maken.

Een niet pure blunt vind ik persoonlijk nog al zonde. Zo komt het niet helemaal tot z'n recht. Maar dit is een kwestie van smaak.
C
CuppieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Woon je niet in NL ofzo? Anders haal je die troep toch gewoon in de Shop? :rolleyes:
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cuppie zei:
Woon je niet in NL ofzo? Anders haal je die troep toch gewoon in de Shop? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Tuurlijk woon in NL. maar ben minderjarig :wink:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#8
denk dat het makkelijker is om ff aan iemand te vragen of ie ff langs de kofiewinkel ken gaan :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
SchilDpadDo zei:
Mean zei:
SchilDpadDo zei:
jep , tankstation heeft eigenlijk altijd wel lange-vloei. en een beetje tabakzaak/sigarenzaak heeft ook wel lange vloei en blunt papier.

Edit: Soms willen ze bij een tabakzaak ook nog wel eens tipjes hebben . Meestal wel .
Klik om te vergroten...

Dan ga ik daar morgen wel even kijken. Hoe duur is een pakje vloei/blunt eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Pakje lange vloei 1.30 ofzo niet zo heel duur. Bluntvloei is iets van 1.50 euro per vloei.
Klik om te vergroten...

Die paar cent maken mij niet zo heel veel uit, maar wilde hier toch even mijn aanvulling opgeven:

Hier in de shop ( high life in Goes) kost tip&vloe samen 1 euro. Bij de sigarettenboer is het 0,50 cent voor vloe.
bluntjes zijn 2 voor 2 euro.

Bluntjes zijn als beginnend roker/draaier niet de moeite, je verneukt ze toch en daar zijn blunts weer iets te prijzig voor vind ik.
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij mij gaat het zo.

Als ik wiet wil en niet in de buurt van een coffeeshop ben.Pak ik me telefoon bel ik een kleine dealer op en zeg ik kan je naar ... komen meestal parkeerplaats en die wiet dealers die in grametjes handelen moet je een uur wachten zijn namelijk geen goeie dealers (bij mij dan ik woon in holland in een dorp)Al wil ik cocaine bel ik een (Ik wil niet discrimineeren) ""noordafrikaan" op en zeg ik kom naar ... hij zegt ok en 10 min later is hij er.


Ik schrijf een beetje veel en achterlijk ik sta nu strak.lees verder bij verslaving.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Voor mijn wiet heb ik ook zo'n huis,tuin&keuken dealer. maar die is wel altijd binnen 10 minuten ter plaatsen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn dealer staat altijd klaar en ik hoef niet eens op te bellen.
Ik pak de trein en ga naar binnen en vreemd genoeg staat ie altijd klaar achter de bar

:grin:
F
FantanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je zeker wilt zijn van je wietje zou ik proberen om naar een coffeeshop te gaan.
En als je met een dealer afspreekt, doe dat dan op een centraal punt. Vlakbij een station, bij een winkelcentrum in de buurt.
maar ja ik zou gewoon naar een coffeeshop gaan, of iemand laten gaan als je nog geen 18 ben. Dan heb je de beste wiet en heb je geen gedoe met dealers.
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fantan zei:
Als je zeker wilt zijn van je wietje zou ik proberen om naar een coffeeshop te gaan.
En als je met een dealer afspreekt, doe dat dan op een centraal punt. Vlakbij een station, bij een winkelcentrum in de buurt.
maar ja ik zou gewoon naar een coffeeshop gaan, of iemand laten gaan als je nog geen 18 ben. Dan heb je de beste wiet en heb je geen gedoe met dealers.
Klik om te vergroten...

Ik ken geen mensen die ik naar shop zou kunnen sturen
deze vond ik trouwens wel goed

En k.evin

stiekem moest ik wel lachen om je 'noodafrikaan' :wink:

edit: klopt het dat als je niet veel tot weinig eet je het sneller merkt of je je ziek kan voelen na het gebruiken? :flushed:
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#15
een lekker offtopic vraag in eigen topic;

hoe duur zijn paddo's ongeveer, ik kan er voor 20 euro aan komen van iemand die ik ken maar is dat veel/weinig/normaal?
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#16
edit: klopt het dat als je niet veel tot weinig eet je het sneller merkt of je je ziek kan voelen na het gebruiken?
Klik om te vergroten...
zeer zeker. De ene persoon zal er meer last van hebben dan de andere, maar als ik zelf weinig eet durf ik er ook wel eens last van hebben. Ondertussen voel ik het meestal wel al voordat ik blow, of anders nadat ik een teugje genomen heb.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Greenlabs zei:
edit: klopt het dat als je niet veel tot weinig eet je het sneller merkt of je je ziek kan voelen na het gebruiken?
Klik om te vergroten...
zeer zeker. De ene persoon zal er meer last van hebben dan de andere, maar als ik zelf weinig eet durf ik er ook wel eens last van hebben. Ondertussen voel ik het meestal wel al voordat ik blow, of anders nadat ik een teugje genomen heb.
Klik om te vergroten...

Klopt, bij mijn eerste trekje merk ik dan dat ik echt even wat moet eten.
Dat je het sneller merkt valt opzich wel mee, denk eerder dat het de nicotine is die op een nuchtere maag wat meer 'inknalt' dan de thc.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je niet gewent bent puur te roken kun je het idd iets wat meer merken.
( zelfde hoeveelheid wiet puur heeft ook meer effect dan zelfde hoeveelheid in een joint)

Merk zelf ook dat waneer ik puur rook er sneller zin in eten ontstaat. Dit is dan weer te wijten aan de nicotine ( die zoals volgens mij alle ''ines eetlustverminderend werkt).
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#19
PepTalk zei:
Greenlabs zei:
edit: klopt het dat als je niet veel tot weinig eet je het sneller merkt of je je ziek kan voelen na het gebruiken?
Klik om te vergroten...
zeer zeker. De ene persoon zal er meer last van hebben dan de andere, maar als ik zelf weinig eet durf ik er ook wel eens last van hebben. Ondertussen voel ik het meestal wel al voordat ik blow, of anders nadat ik een teugje genomen heb.
Klik om te vergroten...

Klopt, bij mijn eerste trekje merk ik dan dat ik echt even wat moet eten.
Dat je het sneller merkt valt opzich wel mee, denk eerder dat het de nicotine is die op een nuchtere maag wat meer 'inknalt' dan de thc.
Klik om te vergroten...

ik eet dus niet heel veel nja redelijk weinig
Ik ging vrijdag puur roken en merkte daarna wel direct
Thuis kreeg ik ook een vreetkick :confused:
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#20
PepTalk zei:
Als je niet gewent bent puur te roken kun je het idd iets wat meer merken.
( zelfde hoeveelheid wiet puur heeft ook meer effect dan zelfde hoeveelheid in een joint)

Merk zelf ook dat waneer ik puur rook er sneller zin in eten ontstaat. Dit is dan weer te wijten aan de nicotine ( die zoals volgens mij alle ''ines eetlustverminderend werkt).
Klik om te vergroten...

Nou ja merkte veel, Ik werd heel lacherig.
En die vreetkick stelde ook niet veel voor alleen 4 broodjes achter elkaar gegeten haha :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."