Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen en vergeten.

Blowen en vergeten.

25 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Delcasa88 zei:
Ik merkte bij mezelf dat ik ook alles vergat, maar nu ik langer blow lijkt het alsof ik eraan gewend ben en nu juist minder vergeet dan toen ik nog maar net blowde :confused:

Maarja, geheugen en drugsgebruik gaan niet echt goed samen :wave:
Klik om te vergroten...

Precies hetzelfde hier,

Lijkt alsof ik meer 'geheugenverlies' had wanneer ik 2 a 3 keer in de week blowde dan wanneer je het elke dag doet.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
blowen maakt je dom, kreeg t vroeger ook egt niet geregeld op school toen ik nog veel rookte
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
knolselderij zei:
blowen maakt je dom, kreeg t vroeger ook egt niet geregeld op school toen ik nog veel rookte
Klik om te vergroten...

Dat ligt aan jou, niet aan het blowen.
Ik kan het prima combineren, door het blowen heb ik een betere kijk op mijn zelfbeeld gekregen waardoor ik eigenlijk beter presteer op school.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Njah, heb het ook wel nog een tijd gedaan maar van de en op de andere dag gestopt...
Ik begrijp niet zo goed wat er leuk is aan zoveel blowen. Als ik nu nog een sigaar zou roken lig ik 4uur mijn ass af te lachen, wat ik totaal niet meer had als ik het dagelijks deed.

Vandaar mijn vraag: wat heb je er dan nog aan??
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Elke dag blowen is toch nergens voor nodig... :rolleyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
Elke dag blowen is toch nergens voor nodig... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Nope, maar daarnaast is het uiterst relaxt en moeilijk om het te laten.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gaf al toe dat het nergens voor nodig is, maar relaxt om te doen en moeilijk te laten.

Weet zelf ook dat het onnuttig is en beter geminderd kan worden, maar dat is het lastige bij een verslavend middel, minderen.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blwen heeft bij mij mijn hele korte termijn geheugen verneukt. Internet openen om dan vervolgens niet meer te weten waarom je internet ook alweer opende, naar beneden lopen om 'n sigaret te gaan roken met de sigaret in je hand en vervolgens weer terug naar boven lopen met 'n glas drinken zonder die sigaret gerookt te hebben etc. etc. zijn allemaal voorbeelden van dingen die me dagelijks overkomen. Ik ben nu ondertussen wel al 3 weken niet meer aan het blowen geweest en ga over 2 weken pas weer n keer blowen. Voor mij in ieder gevaal nooit meer zoveel als voorheen.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Isolation zei:
naar beneden lopen om 'n sigaret te gaan roken met de sigaret in je hand en vervolgens weer terug naar boven lopen met 'n glas drinken zonder die sigaret gerookt te hebben
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me een serieus pluspunt....

Zelf heb ik m'n wiet hier thuis ergens gelegd in't weekend met m'n stonede kop, maar vind hem niet meer terug :( Ik ga het toch nog moeten geloven.... Voor de rest vergeet ik eigenlijk vrij weinig tot niets....
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#10
"Als je kont niet vastzat zou je zelfs die nog vergeten"

Zegt genoeg, toch?
Naast het vergeten word ik van wiet ook erg onhandig, struikel over m'n eigen voeten, laat dingen vallen enz. enz. :P
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hallo

Ik blow niet zo heel vaak eigenlijk en afgelopen keren waren eigenlijk het toppunt: Ongeveer 1 a 2 x per week en twee week geleden truffels gehad.

Nu merkte ik ineens dat ik alles, maar dan ook echt alles vergat: 3 x een paar handschoenen kwijtgeraakt, tas laten staan bij vrienden, op de fiets ergens heen gaan en terug komen lopen etc.
Nu was ik soms best chaotisch. maar zo erg als laatst heb ik het dus nog nooit gehad!

Zou dit komen door blowen? En zo ja, wie herkent dit meer?
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja , kan zeker door het blowen komen. Eventjes stoppen en dan weer rustig opbouwen. Geef je hersenen even de rust.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Yep even tijd om te stoppen en ff je hersen een gezond kuurtje te geven.
Rustig aan doen, wat vitamientjes tot je nemen en eens goed slapen voor een brain refresh
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#14
SchilDpadDo zei:
Ja , kan zeker door het blowen komen. Eventjes stoppen en dan weer rustig opbouwen. Geef je hersenen even de rust.
Klik om te vergroten...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blowen = vergeten
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
Blowen = vergeten
Klik om te vergroten...
Ja op het moment zelf dacht ik altijd ja.
Maar ik wist niet dat ik het nuchter ook zo duidelijk zou merken.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Waar hadden we het over ? ben te lam om naar boven te scrollen ^^

Iid ff stoppen, na paar weken zul je merken dat je weer fitter bent, minder dingen zult vergeten en meer motivatie voor dingen hebt.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
Blowen = vergeten
Klik om te vergroten...

Daar komt het wel op neer ja.

Maar toch vergeet ik echt heel erg weinig, behalve datgene wat ik wil vergeten.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb soms ook het korte termijn geheugen van een ananas, gelukkig onthoud ik de belangrijke zaken altijd nog wel :) Nog nooit in mijn hele leven een agenda gebruikt of nodig gehad.
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neem gewoon een klein schrijfblokje overal mee naartoe of een agenda.... ik moest ook altijd alles opschrijven...

Gelukkig ben ik gestopt maar het schrijfblokje blijft :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."