Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen en vergeten.

Blowen en vergeten.

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Elke dag blowen is toch nergens voor nodig... :rolleyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
Elke dag blowen is toch nergens voor nodig... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Nope, maar daarnaast is het uiterst relaxt en moeilijk om het te laten.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gaf al toe dat het nergens voor nodig is, maar relaxt om te doen en moeilijk te laten.

Weet zelf ook dat het onnuttig is en beter geminderd kan worden, maar dat is het lastige bij een verslavend middel, minderen.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blwen heeft bij mij mijn hele korte termijn geheugen verneukt. Internet openen om dan vervolgens niet meer te weten waarom je internet ook alweer opende, naar beneden lopen om 'n sigaret te gaan roken met de sigaret in je hand en vervolgens weer terug naar boven lopen met 'n glas drinken zonder die sigaret gerookt te hebben etc. etc. zijn allemaal voorbeelden van dingen die me dagelijks overkomen. Ik ben nu ondertussen wel al 3 weken niet meer aan het blowen geweest en ga over 2 weken pas weer n keer blowen. Voor mij in ieder gevaal nooit meer zoveel als voorheen.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Isolation zei:
naar beneden lopen om 'n sigaret te gaan roken met de sigaret in je hand en vervolgens weer terug naar boven lopen met 'n glas drinken zonder die sigaret gerookt te hebben
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me een serieus pluspunt....

Zelf heb ik m'n wiet hier thuis ergens gelegd in't weekend met m'n stonede kop, maar vind hem niet meer terug :( Ik ga het toch nog moeten geloven.... Voor de rest vergeet ik eigenlijk vrij weinig tot niets....
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#6
"Als je kont niet vastzat zou je zelfs die nog vergeten"

Zegt genoeg, toch?
Naast het vergeten word ik van wiet ook erg onhandig, struikel over m'n eigen voeten, laat dingen vallen enz. enz. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."