Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfavoriete plek voor je blow?

favoriete plek voor je blow?

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Extisi zei:
Bij de Haagsche Beek :$ ? Zo'n restaurantje ?
Hier ben ik ook geweest, en heb hier idd ook foto's van :$ De autoradio van mijn ma was hier gejat, bij de parkeerplaats beneden.
Goeie ouwe tijd.
Klik om te vergroten...
Haha jaaa dat klopt! Dat is daar precies tegenover die trap idd. Wat toevallig joh :grin: Woon(de) je ook in Den Haag?
(en hm ja van die autoradio is minder :P )
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
die fotos, bij zee is smoken niet relax, want dan rookt jan de wint bijna heel je joint op...
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ergens met veel natuur, een plek waar muziek wordt gedraait of lekker voor men pc'tje
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#4
PIEP
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
iSmokex zei:
De trap wilde niet uploaden in vorige post dus poging 2:

en foto's die ik op mn pc tegen kwam waar die trap naar lijdt:










Had nog meer foto's van nog meer mooie plaatsen daar in de buurt maar die blijken nu dus op mysterieuze wijze verdwenen te zijn :confused:
Klik om te vergroten...

zo'n plek als die 1e foto hebben wij hier ook, vroeger als het sneeuwde haalde ik altijd de wiltjes van mn Skateboard af,en ging ik van zo'n helling af snowboarden :rolleyes:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik dacht dat skateboarden iets voor coole mensen was..
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#7
- Als het slecht weer is in bad (Big Lebowski style met een boekje erbij en relaxed muziekje :grin: ) of op de bank voor de open haard

- Als het mooi weer is, blow ik het liefste in een bos of in/aan een zwembad/meer/rivier.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Andrew zei:
Ik dacht dat skateboarden iets voor coole mensen was..
Klik om te vergroten...
nee ,skateboarden is voor andrew's, daarom heb ik de wieltjes derook afgehaald
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#9
alcoholist zei:
zo'n plek als die 1e foto hebben wij hier ook, vroeger als het sneeuwde haalde ik altijd de wiltjes van mn Skateboard af,en ging ik van zo'n helling af snowboarden :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Al die foto's zijn op dezelfde plek genomen, maar ja is wel lachen. Toen we daar een keer zaten kwamen er ook 3 kinderen met kratonnendozen, was in de zomer. Gleden ze er ook van af, althans, dat was de bedoeling. Wij hadden in ieder geval een erg vermakelijk uitzicht, aangezien dit niet helemaal gesmeerd liep xD
Ook een keer bij m'n eerste x lsd zaten we daar, kwam er ineens een hele groep 30 man ofzo rondjes rond de bovenkant rennen (dus achter ons langs), zaten wij daar een joint te roken, haha. Daarna gingen ze ook nog er af rollen allemaal xD
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#10
buiten, op het gras. Lekker chillen enzo.

Waar blijft die zomer toch!!!
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
lekker in een parkje of in duin mits het zomer is ;p
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#12
waar doen jullie het liefste je blow?
ik zelf in het park voor het zwembad :grin: eerst smoke en dan zwemmen :)

post je ideeën dat is lache :tongueout:
gr ikgebruikniks
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#13
In de duinen, grasveldjes, parkjes, op een feestje, of relaxedd in mn bedje met muziek op of tv aan.

Ohja en in 'De kom', een uitgeholde duin met een heeeeeeele lange gevaarlijke trap.
(als plaatje neerzetten lukte niet dus dan maar de link naar de trap:
http://img694.imageshack.us/img694/6746/spaceballo.gif

(dit is niet heel de trap achter de forograaf gaat de trap nog een stuk door)
Maar als je eenmaal boven bent echt een chillende stone plek! Zal kijken of ik van de binnenkant ook een foto kan vinden.
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#14
oo vet, bij ons was de mooiste plek nog steeds, op de bovenkant van de flat van onze vriend (Het dak) het is dan wel gevaarlijk, maar we hebben er een bank staan :d en politie is vaak genoeg langs gereden zonder iets te merken. en ja het was altijd zo mooi uitzicht op de zee vroeger, helaas woon ik daar niet meer :( achja hier is het ook gezellag hoor :wink: maar kijk maar is voor die foto's ben benieuwd (6)
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#15
De trap wilde niet uploaden in vorige post dus poging 2:

en foto's die ik op mn pc tegen kwam waar die trap naar lijdt:










Had nog meer foto's van nog meer mooie plaatsen daar in de buurt maar die blijken nu dus op mysterieuze wijze verdwenen te zijn :confused:
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#16
wow mooie foto's hoor en mooie plek !
ik mis de tijden dat ik nog +- 1km van zee af woonde :( maar goed tis ook wel chil hier!

erge plek, erge plek :P
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#17
HakunaMatata zei:
De trap wilde niet uploaden in vorige post dus poging 2:

en foto's die ik op mn pc tegen kwam waar die trap naar lijdt:










Had nog meer foto's van nog meer mooie plaatsen daar in de buurt maar die blijken nu dus op mysterieuze wijze verdwenen te zijn :confused:
Klik om te vergroten...

lijkt net hoogvliet,toen ik nog blowde was ik daar ook het liefst,nice pics
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#18
alcoholist zei:
lijkt net hoogvliet,toen ik nog blowde was ik daar ook het liefst,nice pics
Klik om te vergroten...
Ja echt chill zo'n soort omgeving bij t blowen. Is trouwens in Den Haag (Kijkduin).
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#19
HakunaMatata zei:
alcoholist zei:
lijkt net hoogvliet,toen ik nog blowde was ik daar ook het liefst,nice pics
Klik om te vergroten...
Ja echt chill zo'n soort omgeving bij t blowen. Is trouwens in Den Haag (Kijkduin).
Klik om te vergroten...
okeoke! bij ons heet het de maas, precies die dijk zo,is ook hier ,heel relaxed,heb je nog het water een stukje verderop,chill!!
l
luuukLid
01-01-2024, 00:00
#20
De meest niet-chille plek is nu toch wel buiten merkte ik gisteren :confused: Liefst bij een vriend thuis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."