#1
Haha jaaa dat klopt! Dat is daar precies tegenover die trap idd. Wat toevallig johExtisi zei:Bij de Haagsche Beek :$ ? Zo'n restaurantje ?
Hier ben ik ook geweest, en heb hier idd ook foto's van :$ De autoradio van mijn ma was hier gejat, bij de parkeerplaats beneden.
Goeie ouwe tijd.
(en hm ja van die autoradio is minder :P )
