Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfavoriete plek voor je blow?

favoriete plek voor je blow?

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#1
iSmokex zei:
De trap wilde niet uploaden in vorige post dus poging 2:

en foto's die ik op mn pc tegen kwam waar die trap naar lijdt:










Had nog meer foto's van nog meer mooie plaatsen daar in de buurt maar die blijken nu dus op mysterieuze wijze verdwenen te zijn :confused:
Klik om te vergroten...

zo'n plek als die 1e foto hebben wij hier ook, vroeger als het sneeuwde haalde ik altijd de wiltjes van mn Skateboard af,en ging ik van zo'n helling af snowboarden :rolleyes:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik dacht dat skateboarden iets voor coole mensen was..
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
- Als het slecht weer is in bad (Big Lebowski style met een boekje erbij en relaxed muziekje :grin: ) of op de bank voor de open haard

- Als het mooi weer is, blow ik het liefste in een bos of in/aan een zwembad/meer/rivier.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Andrew zei:
Ik dacht dat skateboarden iets voor coole mensen was..
Klik om te vergroten...
nee ,skateboarden is voor andrew's, daarom heb ik de wieltjes derook afgehaald
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#5
alcoholist zei:
zo'n plek als die 1e foto hebben wij hier ook, vroeger als het sneeuwde haalde ik altijd de wiltjes van mn Skateboard af,en ging ik van zo'n helling af snowboarden :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Al die foto's zijn op dezelfde plek genomen, maar ja is wel lachen. Toen we daar een keer zaten kwamen er ook 3 kinderen met kratonnendozen, was in de zomer. Gleden ze er ook van af, althans, dat was de bedoeling. Wij hadden in ieder geval een erg vermakelijk uitzicht, aangezien dit niet helemaal gesmeerd liep xD
Ook een keer bij m'n eerste x lsd zaten we daar, kwam er ineens een hele groep 30 man ofzo rondjes rond de bovenkant rennen (dus achter ons langs), zaten wij daar een joint te roken, haha. Daarna gingen ze ook nog er af rollen allemaal xD
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#6
buiten, op het gras. Lekker chillen enzo.

Waar blijft die zomer toch!!!
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
lekker in een parkje of in duin mits het zomer is ;p

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."