#1
waar doen jullie het liefste je blow?
ik zelf in het park voor het zwembad
eerst smoke en dan zwemmen ![:)]()
post je ideeën dat is lache![:tongueout:]()
gr ikgebruikniks
ik zelf in het park voor het zwembad
post je ideeën dat is lache
gr ikgebruikniks
HakunaMatata zei:De trap wilde niet uploaden in vorige post dus poging 2:
en foto's die ik op mn pc tegen kwam waar die trap naar lijdt:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had nog meer foto's van nog meer mooie plaatsen daar in de buurt maar die blijken nu dus op mysterieuze wijze verdwenen te zijn![]()
Ja echt chill zo'n soort omgeving bij t blowen. Is trouwens in Den Haag (Kijkduin).alcoholist zei:lijkt net hoogvliet,toen ik nog blowde was ik daar ook het liefst,nice pics
okeoke! bij ons heet het de maas, precies die dijk zo,is ook hier ,heel relaxed,heb je nog het water een stukje verderop,chill!!HakunaMatata zei:Ja echt chill zo'n soort omgeving bij t blowen. Is trouwens in Den Haag (Kijkduin).alcoholist zei:lijkt net hoogvliet,toen ik nog blowde was ik daar ook het liefst,nice pics
helemaal nietluuuk zei:De meest niet-chille plek is nu toch wel buiten merkte ik gisterenLiefst bij een vriend thuis.
alcoholist zei:helemaal nietluuuk zei:De meest niet-chille plek is nu toch wel buiten merkte ik gisterenLiefst bij een vriend thuis.
ja dan wel,ik rook al 4jaar geen weed meer,who gives a fuck :Pmercury.31 zei:alcoholist zei:helemaal nietluuuk zei:De meest niet-chille plek is nu toch wel buiten merkte ik gisterenLiefst bij een vriend thuis.
wel als het regent
HakunaMatata zei:De trap wilde niet uploaden in vorige post dus poging 2:
en foto's die ik op mn pc tegen kwam waar die trap naar lijdt:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had nog meer foto's van nog meer mooie plaatsen daar in de buurt maar die blijken nu dus op mysterieuze wijze verdwenen te zijn![]()
Haha jaaa dat klopt! Dat is daar precies tegenover die trap idd. Wat toevallig johExtisi zei:Bij de Haagsche Beek :$ ? Zo'n restaurantje ?
Hier ben ik ook geweest, en heb hier idd ook foto's van :$ De autoradio van mijn ma was hier gejat, bij de parkeerplaats beneden.
Goeie ouwe tijd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."