Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfavoriete plek voor je blow?

favoriete plek voor je blow?

26 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#1
waar doen jullie het liefste je blow?
ik zelf in het park voor het zwembad :grin: eerst smoke en dan zwemmen :)

post je ideeën dat is lache :tongueout:
gr ikgebruikniks
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#2
In de duinen, grasveldjes, parkjes, op een feestje, of relaxedd in mn bedje met muziek op of tv aan.

Ohja en in 'De kom', een uitgeholde duin met een heeeeeeele lange gevaarlijke trap.
(als plaatje neerzetten lukte niet dus dan maar de link naar de trap:
http://img694.imageshack.us/img694/6746/spaceballo.gif

(dit is niet heel de trap achter de forograaf gaat de trap nog een stuk door)
Maar als je eenmaal boven bent echt een chillende stone plek! Zal kijken of ik van de binnenkant ook een foto kan vinden.
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#3
oo vet, bij ons was de mooiste plek nog steeds, op de bovenkant van de flat van onze vriend (Het dak) het is dan wel gevaarlijk, maar we hebben er een bank staan :d en politie is vaak genoeg langs gereden zonder iets te merken. en ja het was altijd zo mooi uitzicht op de zee vroeger, helaas woon ik daar niet meer :( achja hier is het ook gezellag hoor :wink: maar kijk maar is voor die foto's ben benieuwd (6)
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#4
De trap wilde niet uploaden in vorige post dus poging 2:

en foto's die ik op mn pc tegen kwam waar die trap naar lijdt:










Had nog meer foto's van nog meer mooie plaatsen daar in de buurt maar die blijken nu dus op mysterieuze wijze verdwenen te zijn :confused:
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#5
wow mooie foto's hoor en mooie plek !
ik mis de tijden dat ik nog +- 1km van zee af woonde :( maar goed tis ook wel chil hier!

erge plek, erge plek :P
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#6
HakunaMatata zei:
De trap wilde niet uploaden in vorige post dus poging 2:

en foto's die ik op mn pc tegen kwam waar die trap naar lijdt:










Had nog meer foto's van nog meer mooie plaatsen daar in de buurt maar die blijken nu dus op mysterieuze wijze verdwenen te zijn :confused:
Klik om te vergroten...

lijkt net hoogvliet,toen ik nog blowde was ik daar ook het liefst,nice pics
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#7
alcoholist zei:
lijkt net hoogvliet,toen ik nog blowde was ik daar ook het liefst,nice pics
Klik om te vergroten...
Ja echt chill zo'n soort omgeving bij t blowen. Is trouwens in Den Haag (Kijkduin).
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
HakunaMatata zei:
alcoholist zei:
lijkt net hoogvliet,toen ik nog blowde was ik daar ook het liefst,nice pics
Klik om te vergroten...
Ja echt chill zo'n soort omgeving bij t blowen. Is trouwens in Den Haag (Kijkduin).
Klik om te vergroten...
okeoke! bij ons heet het de maas, precies die dijk zo,is ook hier ,heel relaxed,heb je nog het water een stukje verderop,chill!!
l
luuukLid
01-01-2024, 00:00
#9
De meest niet-chille plek is nu toch wel buiten merkte ik gisteren :confused: Liefst bij een vriend thuis.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#10
luuuk zei:
De meest niet-chille plek is nu toch wel buiten merkte ik gisteren :confused: Liefst bij een vriend thuis.
Klik om te vergroten...
helemaal niet
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#11
alcoholist zei:
luuuk zei:
De meest niet-chille plek is nu toch wel buiten merkte ik gisteren :confused: Liefst bij een vriend thuis.
Klik om te vergroten...
helemaal niet
Klik om te vergroten...

wel als het regent
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#12
mercury.31 zei:
alcoholist zei:
luuuk zei:
De meest niet-chille plek is nu toch wel buiten merkte ik gisteren :confused: Liefst bij een vriend thuis.
Klik om te vergroten...
helemaal niet
Klik om te vergroten...

wel als het regent
Klik om te vergroten...
ja dan wel,ik rook al 4jaar geen weed meer,who gives a fuck :P
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Favoriete plek om te blowen is toch wel echt onder het genot van een potje schaak in de Maastrichste coffeeshop, the cool running :hearteyes:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gewoon lekker thuis op me kamer, eigen muziekje erbij. Of als ik met vrienden ben het liefst hier 's avonds op de dijk, zodat iedereen volledig in chill-mode kan gaan.
X
XjuniorLid
01-01-2024, 00:00
#15
in The Greenhouse onder het genot van een lekkere dikke blow, een potje schaken met een vriend

of gewoon thuis op de bank, muziek aan, ps aan.. ultieme chillmode
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#16
HakunaMatata zei:
De trap wilde niet uploaden in vorige post dus poging 2:

en foto's die ik op mn pc tegen kwam waar die trap naar lijdt:










Had nog meer foto's van nog meer mooie plaatsen daar in de buurt maar die blijken nu dus op mysterieuze wijze verdwenen te zijn :confused:
Klik om te vergroten...



Bij de Haagsche Beek :$ ? Zo'n restaurantje ?
Hier ben ik ook geweest, en heb hier idd ook foto's van :$ De autoradio van mijn ma was hier gejat, bij de parkeerplaats beneden.
Goeie ouwe tijd.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#17
Extisi zei:
Bij de Haagsche Beek :$ ? Zo'n restaurantje ?
Hier ben ik ook geweest, en heb hier idd ook foto's van :$ De autoradio van mijn ma was hier gejat, bij de parkeerplaats beneden.
Goeie ouwe tijd.
Klik om te vergroten...
Haha jaaa dat klopt! Dat is daar precies tegenover die trap idd. Wat toevallig joh :grin: Woon(de) je ook in Den Haag?
(en hm ja van die autoradio is minder :P )
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
die fotos, bij zee is smoken niet relax, want dan rookt jan de wint bijna heel je joint op...
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ergens met veel natuur, een plek waar muziek wordt gedraait of lekker voor men pc'tje
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
PIEP

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."