Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet Walhalla

Wiet Walhalla

19 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had een goed idee. Hoe ziet jouw Wiet Walhalla er uit? Dus, stel dat er wiet is in de hemel.. Hoe zou het eruit zien? Post pics, ik zal het ijs breken.

A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2

Zoiets
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Andrew zei:

Zoiets
Klik om te vergroten...
Dus jouw Wiethemel is zonder wiet, maar met orka's? Of ZO stoned dat je denkt dat je orka's ziet?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
In mijn hemel is er geen wiet.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als de hemel zo goed is als mensen beweren, dan zal je je zo goed voelen constant dan er geen drug aan kan tippen. Waarom weed roken dan? :P En anders ga ik er nu gaan plaatje van op zoeken gewoon. Gewoon geen zin in nou
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippyShit zei:
Als de hemel zo goed is als mensen beweren, dan zal je je zo goed voelen constant dan er geen drug aan kan tippen. Waarom weed roken dan? :P En anders ga ik er nu gaan plaatje van op zoeken gewoon. Gewoon geen zin in nou
Klik om te vergroten...

Haha, het is ook al laat :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deze mag naar de coffeeshop...
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Marla Singer zei:
Deze mag naar de coffeeshop...
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je daarmee?
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat je je topic in een verkeerd subforum hebt geplaatst, dus heeft Marla 'm verplaatst naar het subforum coffeeshop. :wink:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
In mijn hemel is er wel degelijk wiet, het roken van een joint is namelijk heerlijk.


http://www.mynetbizz.com/pages/koh-phan ... hangan.jpg

Dit komt aardig in de buurt.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11

verder, een vishengel, een paar pilsjes, een broodje ham kaas en 2 vrienden van me...

iets van waarde heb ik niet nodig, misschien nog een kussentje, een gitaar en een jambeh...
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12


J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#13
dan ben ik gewoon de wiet... ^^
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#14


+

D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een kroeg, snackbar en coffeeshop in één? :)
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geef mij een bank en een tv waar ik wat films op kan kijken en ik ben al tevreden.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dreuge zei:
Een kroeg, snackbar en coffeeshop in één? :)
Klik om te vergroten...

Dan is er hier een wiet walhalla :grin:
Het is alleen meer een broodjes zaak, maar bittergarnituurtje ed. hebben ze ook!
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#18
PepTalk zei:
Dreuge zei:
Een kroeg, snackbar en coffeeshop in één? :)
Klik om te vergroten...

Dan is er hier een wiet walhalla :grin:
Het is alleen meer een broodjes zaak, maar bittergarnituurtje ed. hebben ze ook!
Klik om te vergroten...

Hoe zit het met de wiet en het bier dan?

Mijn walhalla? Super veel kleur (natuur), mensen om me heen, genoeg drugs en als het ff kan zonder al te veel schadelijke gevolgen (moet toch nog de hele eeuwigheid mee he dat brein).
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Launched zei:
PepTalk zei:
Dreuge zei:
Een kroeg, snackbar en coffeeshop in één? :)
Klik om te vergroten...

Dan is er hier een wiet walhalla :grin:
Het is alleen meer een broodjes zaak, maar bittergarnituurtje ed. hebben ze ook!
Klik om te vergroten...

Hoe zit het met de wiet en het bier dan?

Mijn walhalla? Super veel kleur (natuur), mensen om me heen, genoeg drugs en als het ff kan zonder al te veel schadelijke gevolgen (moet toch nog de hele eeuwigheid mee he dat brein).
Klik om te vergroten...

Het is een gewone coffeeshop met ''gewone kroeg' ( als je daar van kunt spreken als er wiet verkocht word) en broodjes zaak.
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#20
nice

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."