#1
Waarom niet gewoon 1 pak shag kopen?
Ja ok je wilt stoppen met roken maar 1x in de twee weken wat shag tussen je wiet moet kunnen toch?
Ja ok je wilt stoppen met roken maar 1x in de twee weken wat shag tussen je wiet moet kunnen toch?
Zazuu. zei:ik heb ook eens iets gelezen over shag in aluminiumfolie
Je stopt wat shag in aluminiumfolie, en propt het dicht.
Dan houd je er een vlammetje onder zodat het warm wordt.
Doe dit niet te lang want het mag niet verbranden, op een gegeven
moment zal er wat rook vanaf dampen en dan zijn de "schadelijke"
stoffen verbrandt.
Zou wel even meerdere bronnen zoeken want ik weet het niet
meer precies.

Oom Klaas zei:Teer krijg je toch bij alles dat verbrand, of sla ik de plank weer heftig mis?
J0S zei:Als je echt heel wanhopig hebt kan je de nicotine eruit wassen met water...... Het zal niet alle nicotine weghalen, maar wel een groot deel. Je shag zal je wel een hele tijd moeten drogen en waarschijnlijk smaakt het ook als of het verkracht is.
PepTalk zei:Een paar druppeltjes 'nicotine extract' als je het al zo kan noemen, zal niet voldoende zijn om iemand om zeep te helpen.
Een klein kind KAN overlijden na een HELE sigaar op te eten.
Een volwassen persoon zou dus wel kunnen sterven van een heel pakje shag ja, maar niet van een paar druppels.
Beanhead zei:PepTalk zei:Een paar druppeltjes 'nicotine extract' als je het al zo kan noemen, zal niet voldoende zijn om iemand om zeep te helpen.
Een klein kind KAN overlijden na een HELE sigaar op te eten.
Een volwassen persoon zou dus wel kunnen sterven van een heel pakje shag ja, maar niet van een paar druppels.
Nicotine is anders toch wel een van de giftigste stoffen.
donaldduck zei:Wel, als je een pakje shag in water laat weken en het laat indampen, dan zit in die druppels een pak shag, de LD50 van nicotine is 50mg per kilo lichaamsgewicht dus een persoon van 80kg kan overlijden bij 50 x 80 = 4000mg = 4gram nicotine, het klinkt best logisch dat in een pak shag totaal 4 gram nicotine zit.
PepTalk zei:donaldduck zei:Wel, als je een pakje shag in water laat weken en het laat indampen, dan zit in die druppels een pak shag, de LD50 van nicotine is 50mg per kilo lichaamsgewicht dus een persoon van 80kg kan overlijden bij 50 x 80 = 4000mg = 4gram nicotine, het klinkt best logisch dat in een pak shag totaal 4 gram nicotine zit.
Aangezien er in 1 shagje 0,8 tot 1,2 mg nicotine zit. En er vanuit gaand dat je er 50 uitdraait.
50*0,8 tot 1,2 = 40 tot 60mg per pakje.
Voila, ben te lui om het even uit te rekenen, er zit wel en groot verschil tussen die 0,3 en 5 %In het droge gewicht van een tabaksplant zit 0,3 tot 5% nicotine.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."