Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAutisme en/of adhd icm wiet

Autisme en/of adhd icm wiet

44 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
DonnieDark0
Is dat nou zo grappig?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Valt wel mee toch? Je hebt toch ook kroegjes waar vooral jongeren komen, kroegen waar vooral ouderen komen, kroegen waar hippie types komen etc etc..
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Extisi zei:
Mindgamer, dat ligt misschien wel aan de shops die je bezoekt. Ik heb hier een shop zitten, nee niet mijn shop maar die zit hier in mijn woonplaats, en daar komen vooral negers.
En weer in een ander shop die hier zit komen ook vrij veel vrouwen en oudere mannen.
Heel vreemd.
Klik om te vergroten...

Hier zit een shop en daar komen vooral mensen die blowen..... ik ga er echt niet meer heen !
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou en ik ken iemand die poept op de wc en zn reet afveegt met wc-papier :tearsofjoy: Dat is pas raar
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#5
idd een goeie vraag :P ik heb een autistische vriend die zich erg zorgen maakt en bang is voor wiet maar hij wil het toch wel proberen..
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb dus lichte vorm van pdd-nos en ken iemand met asperge en die blowed dagelijks.
Klik om te vergroten...
Ik heb spinazie en blow ook dagelijks :P :P

(voor de duidelijkheid, het heet het syndroom van asperger)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oeh ik was de R vergeten en jij maakt daar zo'n geweldige wereldgrap over :tearsofjoy: (sarcasm :hearteyes: )
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben autist en ik heb add, ik blow ook regelmatig (1 a 2 keer pw) maar ik space hem nooit heel anders dan mn vrienden. alleen als ik weinig heb geslapen en niks heb gegeten maar dan voelt iedereen hem ook wel sterker.

als ik jou was zou ik alleen oppassen met medicijnen zoals ritalin of concerta(voor add/adhd), ik weet niet of je dat hebt maar zo ja dan moet je dat VOORAL NIET (!) mixen met smoken.
Ik heb namelijk altijd als ik die 2 mix dat ik m extreem hard trip echt niet normaal ik wordt ook helemaal hyper in mn hoofd (door die ritalin) maar ik beweeg heeeeeel sloom(cannabis) en ik deed hele vage dingen. ze sterken elkaar zeg maar aan, net zoals bij alcohol :beer: alleen bij alcohol valt t wel mee...

maar gwn een blowtje als autist zijnde moet niet erg zijn :grin:
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#9
mijn autistische vriend kweekt zelf :) en hij doet zon 5 blows per dag ! het kan niet slecht zijn want hij is juist chill als ie zn dagelijkse blow op heeft, dan lacht ie weer haha trouwens iedereen moet er niet zo'n probleem over maken want je ken beter smoken als zuipe tog?

use but dont abuse , gr ikgebruikniks
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ben zelf ook ligt autist maar gaat allemaal goed
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
acidboy zei:
ADHD + Wiet = verslaving?
Klik om te vergroten...
second that... aan levende lijve mogen ondervinden. niet meer zoveel hoeve na te denken, ff lekker rustig zijn
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindgamer zei:
Ik weet van autistische mensen dat ze meestal de psychedelische drugs niet echt kunnen waarderen wegens de bovengenoemde redenen. Geef ze maar een lijntje coke, of XTC :)
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf pdd-nos. Nou heb ik zelf niet erg veel van het autisme gedeelte, maar ik kan de psychedelische drugs juist wel waarderen. Blowen ging/gaat ook altijd prima. Ligt vooral aan de persoon, niet de diagnose..
z
zozamusicLid
01-01-2024, 00:00
#13
als je autisme hebt zou ik het echt afraden om wiet te roken
mijn broer heeft autisme en hij word er ectreem paranoia door als hij weed rookt word hij echt agresief en slaat hij door!! krijgt panniek aanvallen!!
dus echt niet smoren wanneer je autisme hebt!
je word er alleen stiller en stiller door je keert voledig in je zelf! das echt niet gezond!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Autisme (asperger) hier, Ik merk dat langdurig blowen me paranoide maakt, echter zo nu en dan een lekker jointje met vrienden roken is super leuk :).
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
zozamusic zei:
als je autisme hebt zou ik het echt afraden om wiet te roken
mijn broer heeft autisme en hij word er ectreem paranoia door als hij weed rookt word hij echt agresief en slaat hij door!! krijgt panniek aanvallen!!
dus echt niet smoren wanneer je autisme hebt!
je word er alleen stiller en stiller door je keert voledig in je zelf! das echt niet gezond!
Klik om te vergroten...
dat heeft geen fuck te maken met autisme, bij ieder persoon slaat wiet anders aan net als alcohol.
ik heb ook autisme en tijdens het blowen heb ik nog NOOIT een paniekaanval of iets met agressie gehad. ik wordt er meestal alleen maar chiller en/of luier van ipv wat jij zegt en een maat van me heeft het ook en die wordt meestal ook gwn "normaal baked".

het ligt aan het persoon niet aan het autisme :wave:
N
NoMoreSmokingLid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
ADD, als ik blow ben ik rustiger in mijn hoofd. Minder malen, minder denken.
Klik om te vergroten...


dat rustige gevoel in je hoofd kan na zwaar en dagelijks LANGdurig gebruik omslaan in een gedachtestroom die bijna niet te stoppe is.

als je echt jaren rookt en veel per dag, kan je wel degelijk mentaal achteruit gaan , en denk je op alles en nog wat ver door, (terwijl je dat ervoor nooit gedaan had), tot het echt irritant word.


dus best niet overdrijve :openmouth: al lijkt wiet toch zo onschuldig :grin: ....
S
SpaceCaseLid
01-01-2024, 00:00
#17
NoMoreSmoking zei:
DrippTone zei:
ADD, als ik blow ben ik rustiger in mijn hoofd. Minder malen, minder denken.
Klik om te vergroten...


dat rustige gevoel in je hoofd kan na zwaar en dagelijks LANGdurig gebruik omslaan in een gedachtestroom die bijna niet te stoppe is.

als je echt jaren rookt en veel per dag, kan je wel degelijk mentaal achteruit gaan , en denk je op alles en nog wat ver door, (terwijl je dat ervoor nooit gedaan had), tot het echt irritant word.


dus best niet overdrijve :openmouth: al lijkt wiet toch zo onschuldig :grin: ....
Klik om te vergroten...


Dat is wel zo. Wil niet zeggen dat iemand geen wiet kan roken met autisme of wat voor stoornis dan ook. Het ligt uiteindelijk zelf aan het persoon. Alles is relatief,al klinkt dat cliché.
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
SpaceCase zei:
Het ligt uiteindelijk zelf aan het persoon. Alles is relatief,al klinkt dat cliché.
Klik om te vergroten...
+1
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
Autisme (asperger) hier, Ik merk dat langdurig blowen me paranoide maakt, echter zo nu en dan een lekker jointje met vrienden roken is super leuk :).
Klik om te vergroten...

Had je geen schizotypische stoornis?
z
zozamusicLid
01-01-2024, 00:00
#20
salviatripje zei:
zozamusic zei:
als je autisme hebt zou ik het echt afraden om wiet te roken
mijn broer heeft autisme en hij word er ectreem paranoia door als hij weed rookt word hij echt agresief en slaat hij door!! krijgt panniek aanvallen!!
dus echt niet smoren wanneer je autisme hebt!
je word er alleen stiller en stiller door je keert voledig in je zelf! das echt niet gezond!
Klik om te vergroten...
dat heeft geen fuck te maken met autisme, bij ieder persoon slaat wiet anders aan net als alcohol.
ik heb ook autisme en tijdens het blowen heb ik nog NOOIT een paniekaanval of iets met agressie gehad. ik wordt er meestal alleen maar chiller en/of luier van ipv wat jij zegt en een maat van me heeft het ook en die wordt meestal ook gwn "normaal baked".

het ligt aan het persoon niet aan het autisme :wave:
Klik om te vergroten...

ja waarschijnlijk is dat zo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."