Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie viert er 420? 20 april

Wie viert er 420? 20 april

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Happy 420 dan maar! :stoned:

Vanavond toch maar eens even vieren. :grin:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat leuk zou zijn, is dat we met 100 blowers ergens afspreken en daar dan een tijdelijke coffeeshop van maken, allemaal gecamoufleerd met lang hippie-haar, bewapend met asbakken en triktrak. Ergens op een chille plaats in de V&D ofzo. Dan maken we foto's en video's, die we verkopen.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tripper zei:
Wat leuk zou zijn, is dat we met 100 blowers ergens afspreken en daar dan een tijdelijke coffeeshop van maken, allemaal gecamoufleerd met lang hippie-haar, bewapend met asbakken en triktrak. Ergens op een chille plaats in de V&D ofzo. Dan maken we foto's en video's, die we verkopen.
Klik om te vergroten...
Maar dat is zeker vet! :P
Ik zie dat je op aarde woont, toevallig ergens in de buurt van Heemskerk?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Ja, en dan cannabis in een nog slechter daglicht plaatsen :wave:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat zo'n stunt, best te waarderen valt, voor de meeste mensen. Je hebt er natuurlijk altijd van die azijnpissers tussen zitten, maar moet je het dan maar stiekem gaan doen? Er zijn altijd mensen die dingen moeten afkeuren, zitten alleen maar te zeiken op andere. Een van de eigenschappen van Nederland is toch tolerantie?



Arthur King zei:
Ik zie dat je op aarde woont, toevallig ergens in de buurt van Heemskerk?
Klik om te vergroten...

Utrecht, dat is niet echt dichtbij he. Heemskerk ligt toch ergens boven A'dam
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja 420 wordt zeker gevierd!

:)
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#6
Moest vandaag helaas naar mn taakstraf dus niet echt geviert ofzo. Straks even naar een opendag van een school, en als ik terug ben en vrienden klaar zijn met werken (en ze nog weg mogen) ga ik die schade wel diehard inhalen :rock:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#7
cropp zei:
de échte stoners komen er op de 23e april pas achter...
Klik om te vergroten...

Awesome :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
M'n joint smaakte niet anders vandaag.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijne wel!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
BlackRobBlunt zei:
cropp zei:
de échte stoners komen er op de 23e april pas achter...
Klik om te vergroten...

Awesome :grin:
Klik om te vergroten...
om eerlijk te zijn kom ik er inderdaad nu pas weer achter :grin:

wel lag ik buiten op ``het`` picknickkleed te blowen alsof het op moest...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, en dan cannabis in een nog slechter daglicht plaatsen :wave:
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hi Df-ers! :stoned:

Wie van jullie viert er 420?

Een (onbekend) feit is dat er op deze dag massaal geblowt wordt in parken enzo,
en ik vroeg me af hoe bekend dit is!

Wie van de vierders woont in/dichtbij rotterdam en heeft zin om 20 april naar het Euromastpark te komen in rotterdam, om gezellig met zn alleen te blowen? Helemaal geen politie daar die zin hebben om mensen op te pakken die blowen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik niet,


er word al idioot veel geblowt in het park hier, zou onmenselijk zijn om dat nog meer te gaan doen :P
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#14
is dit zoiets als dierendag,maar dan voor blowers??
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Word alleen in de usa gevierd geloof ik.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#16
420 is voor Amerikanen, ik heb geen speciale datum nodig om een joint op te kunnen steken.

Houdoe.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
de échte stoners komen er op de 23e april pas achter...
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#18
blu zei:
420 is voor Amerikanen, ik heb geen speciale datum nodig om een joint op te kunnen steken.

Houdoe.
Klik om te vergroten...

Het is meer zo van,
Zo veel mogelijk stoners bij elkaar te verzamelen!
Vandaar ook een datum.. En dan gezellig met elkaar blowtjes te roken.

Wat is hier mis mee?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
cropp zei:
de échte stoners komen er op de 23e april pas achter...
Klik om te vergroten...

:grin:

Zo waar
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nibiru zei:
Wat is hier mis mee?
Klik om te vergroten...

Dat we al genoeg achter de V.S. aan huppelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."