#1
Happy 420 dan maar!
Vanavond toch maar eens even vieren.![:grin:]()
Vanavond toch maar eens even vieren.
Maar dat is zeker vet! :PTripper zei:Wat leuk zou zijn, is dat we met 100 blowers ergens afspreken en daar dan een tijdelijke coffeeshop van maken, allemaal gecamoufleerd met lang hippie-haar, bewapend met asbakken en triktrak. Ergens op een chille plaats in de V&D ofzo. Dan maken we foto's en video's, die we verkopen.
Oom Klaas zei:Ja, en dan cannabis in een nog slechter daglicht plaatsen![]()
Arthur King zei:Ik zie dat je op aarde woont, toevallig ergens in de buurt van Heemskerk?

om eerlijk te zijn kom ik er inderdaad nu pas weer achterBlackRobBlunt zei:

blu zei:420 is voor Amerikanen, ik heb geen speciale datum nodig om een joint op te kunnen steken.
Houdoe.
Nibiru zei:Wat is hier mis mee?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."