Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie viert er 420? 20 april

Wie viert er 420? 20 april

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat leuk zou zijn, is dat we met 100 blowers ergens afspreken en daar dan een tijdelijke coffeeshop van maken, allemaal gecamoufleerd met lang hippie-haar, bewapend met asbakken en triktrak. Ergens op een chille plaats in de V&D ofzo. Dan maken we foto's en video's, die we verkopen.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tripper zei:
Wat leuk zou zijn, is dat we met 100 blowers ergens afspreken en daar dan een tijdelijke coffeeshop van maken, allemaal gecamoufleerd met lang hippie-haar, bewapend met asbakken en triktrak. Ergens op een chille plaats in de V&D ofzo. Dan maken we foto's en video's, die we verkopen.
Klik om te vergroten...
Maar dat is zeker vet! :P
Ik zie dat je op aarde woont, toevallig ergens in de buurt van Heemskerk?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
Ja, en dan cannabis in een nog slechter daglicht plaatsen :wave:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat zo'n stunt, best te waarderen valt, voor de meeste mensen. Je hebt er natuurlijk altijd van die azijnpissers tussen zitten, maar moet je het dan maar stiekem gaan doen? Er zijn altijd mensen die dingen moeten afkeuren, zitten alleen maar te zeiken op andere. Een van de eigenschappen van Nederland is toch tolerantie?



Arthur King zei:
Ik zie dat je op aarde woont, toevallig ergens in de buurt van Heemskerk?
Klik om te vergroten...

Utrecht, dat is niet echt dichtbij he. Heemskerk ligt toch ergens boven A'dam
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja 420 wordt zeker gevierd!

:)
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#5
Moest vandaag helaas naar mn taakstraf dus niet echt geviert ofzo. Straks even naar een opendag van een school, en als ik terug ben en vrienden klaar zijn met werken (en ze nog weg mogen) ga ik die schade wel diehard inhalen :rock:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
cropp zei:
de échte stoners komen er op de 23e april pas achter...
Klik om te vergroten...

Awesome :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
M'n joint smaakte niet anders vandaag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."