#1
Wat leuk zou zijn, is dat we met 100 blowers ergens afspreken en daar dan een tijdelijke coffeeshop van maken, allemaal gecamoufleerd met lang hippie-haar, bewapend met asbakken en triktrak. Ergens op een chille plaats in de V&D ofzo. Dan maken we foto's en video's, die we verkopen.
